Odp: Supermotowy Terror Warszawy
Dzwoniłem do Bicepsa. Już lata z Danielem i Bolcem na CBRce. Asz kurna, że też zdjąłem ten wahacz. Ale spokojnie, w przyszłym tygodniu już takiej okazji nie przepuszczę:)
hehe
Triumph Speed Triple 2010 SE
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Supermotowy Terror Warszawy
Strony Poprzednia 1 … 183 184 185 186 187 … 565 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Dzwoniłem do Bicepsa. Już lata z Danielem i Bolcem na CBRce. Asz kurna, że też zdjąłem ten wahacz. Ale spokojnie, w przyszłym tygodniu już takiej okazji nie przepuszczę:)
hehe
No szkoda bo tak chciałem sprawdzić te Danielowe mody. ;) Padło więc na duka, już się grzeje pod domem, najwyżej polatam ze ścigami. ;)
tel masz trzeba było dzwonić dzień zdecydowanie udany i choć gumowania porządnego nie było w moim wydaniu gdyż muszę w końcu dobrze przymocować i napiąć linki gazu ale było sympatycznie
Spoko. Mój dzień również udany, 80 km nakręciłem. :)
Czasami po takiej przerwie wsiadamy i wszystko wychodzi drętwo. Ale nie dzisiaj ;) Nie odczułem że to była ponad 2 miesięczna przerwa.
Pogoda była zajebista... ale w chwili gdy słońce przykryły chmury i było bliżej zachodu. hm... zrobiło się już mniej przyjemnie.
tel masz trzeba było dzwonić dzień zdecydowanie udany i choć gumowania porządnego nie było w moim wydaniu gdyż muszę w końcu dobrze przymocować i napiąć linki gazu ale było sympatycznie
jak sie maszyna sprawuje po modyfikacjach?
danielmik napisał/a:tel masz trzeba było dzwonić dzień zdecydowanie udany i choć gumowania porządnego nie było w moim wydaniu gdyż muszę w końcu dobrze przymocować i napiąć linki gazu ale było sympatycznie
jak sie maszyna sprawuje po modyfikacjach?
i co to za mody??
Dzisiaj też sobie na dr-z pojeździłem i powiem że nawet fajnie :|
noo ja kata tez przepalałem :D dalem mały ogien na Pile haha xd
lajcik :D
Franz napisał/a:danielmik napisał/a:tel masz trzeba było dzwonić dzień zdecydowanie udany i choć gumowania porządnego nie było w moim wydaniu gdyż muszę w końcu dobrze przymocować i napiąć linki gazu ale było sympatycznie
jak sie maszyna sprawuje po modyfikacjach?
i co to za mody??
generalnie wydech i gaźnik to najbardziej wpływające na silnik modyfikacje jeśli chodzi o stopień sprężania to jeszcze nie zmieniłem uszczelki niestety gdyż wstrzymałem się z robotą skoro ma być CRF
no ale przede wszystkim to nie dałem do regulacji gaźnika jeszcze więc do Kacpra też będę musiał się uśmiechnąć gdyż moje umiejętności w tym wzlędzie są bardzo okrojone
Daniel ty i lepiej o tym rozwierceniu e-boxa powiec wiecej.
[url]http://www.youtube.com/watch?v=VtKWbs0N5lo[/url]
masz nic wiecej nie trzeba mowic ;]
Dzieki wlasnei o to mi chodzilo :)
[url]http://www.scigacz.pl/Bramki,kontroli,sredniej,predkosci,juz,dzialaja,14700.html[/url]
Czas schować blachę pod błotnik :))
Ja już dawno o tym pomyślałem. Moja jest tak ukryta, że sam ją dopiero przy myciu moto odkrywam.
Ale najsensowniejszym rozwiązaniem jest brudna rejestracja, konsekwencje są najmniejsze. Za schowaną zabierają dowód a za brudną tylko mandat, jeśli się nie mylę 50 zeta. Tylko to nie jest opcja dla tych co więcej czasu spędzają... na polerowaniu moto niż na samej jeździe.
Trudno się wtedy tłumaczyć, że pobrudziła się tylko rejestracja.
Strony Poprzednia 1 … 183 184 185 186 187 … 565 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Supermotowy Terror Warszawy
Wygenerowano w 0.119 sekund, wykonano 41 zapytań