Temat: No właśnie, co by tu kupić?
Witam w deszczowy piątkowy wieczór!
W najbliższym czasie mam zamiar kupić moto, oczywiście SM. Myślę, że mojej życiowej historii nie będę opisywał, co nieco napisałem w przywitalni. Będzie to moje pierwsze SM nie licząc CPI 50 ale to dawne dzieje. Chciałbym tu pominąć kwestię czy sobie poradzę czy nie skoro nie mam doświadczenia z tego typu motorami. Do rzeczy.
Potrzebuję motoru przede wszystkim niezbyt ciężkiego, do poszalenia ale również sporadycznych dojazdów do szkoły czy polatania po mieście, no i jeśli kiedyś opanuję dobrze jazdę może do wypadów na tor :) Jeździć będę głównie w grupie. Do wydania mam około 9k może więcej zobaczymy jak sprawy finansowe się potoczą. Na początku myślałem o LC4 640 ponieważ nie zabiega o zbyt częste pieszczenie. Jednak stwierdziłem, że KTM jest jak każde inne SM trzeba robić standardowe zabiegi jak zawory i olej, filtr tak czy siak, i po prostu będzie dla mnie za ciężki (o moc się nie martwię starczyła by mi w zupełności). Dlatego skłaniałbym się bardziej ku jakiemuś hard enduro przerobionego na SM ze względu na masę oraz dostatek mocy na kilka lat. I myślę tu szczególnie o WR 400,426,450 , CRF 450 , ew. EXC 450. Najbardziej pasowała by mi wr-ka, ale bardzo mało jest tego na rynku wtórnym przerobionych na SM. Wiem, tzn. wydaje mi się, że wiem posiadanie wyżyłowanej 450 w garażu. Trzeba będzie to przełknąć chociaż myślę, że mimo wszystko wszystko zależy od tego co się kupi.
I szukając odpowiedniego modelu od listopada natrafiłem ostatnio na tą aukcję, pewnie już ją widzieliście:
[url]http://moto.allegro.pl/crf-450-supermoto-cross-dokumenty-cr-kxf-rmz-yzf-i1419897360.html[/url]