346

Odp: Trial- wszystko co z nim związane

280, 2t, 2007, rok temu dałem dyche,

benzyna

347

Odp: Trial- wszystko co z nim związane

Halko.
Mam wolny budżet, miało wlecieć SM, ale myślę, że teraz zakupię sobie triala, a SM później jak sprzedam Agustę.. Co sądzicie o tych sprzętach, ktoś miał do czynienia z Sherco i Betą - jak wypada do GG? (miałem tylko styranego txt 300 - fajnie się jeździło, ale co chwila coś leciało w sprzęcie ze względu na jego wiek i przebieg)..
Moje typy:
[url]https://www.olx.pl/oferta/trial-beta-rev3-250-CID5-IDrEVq9.html[/url]
[url]https://www.olx.pl/oferta/honda-cota-4rt-montessa-trial-beta-gas-gas-scherco-CID5-IDu5i4J.html[/url] (wziąłbym tę, ale mając 4t wolałbym już mieć homologację)
[url]https://www.olx.pl/oferta/trial-sherco-st-290-CID5-IDwiYo9.html[/url]
Czy może warto dopłacić niewiele a mieć dużo świeższy sprzęt?
[url]https://www.olx.pl/oferta/sherco-2t-trials-sherco-290-trial-CID5-IDuXvBL.html[/url]

Tak wiem, to co w lepszym stanie, ale chce wiedzieć czym różnią się te modele zasadniczo, może ktoś miał do czynienia z kilkoma i może się wypowiedzieć.

Pytam bo ciężko znaleźć jakieś informacje na polskim internecie.

MV Agusta F4 S 1+1 evo03 <- sprzedam/zamienię
Beta M4 3.5 <- sprzedam/zamienię
Honda CRF250R 2013 <- też xd

348

Odp: Trial- wszystko co z nim związane

TaurusPL napisał/a:

Halko.
Mam wolny budżet, miało wlecieć SM, ale myślę, że teraz zakupię sobie triala, a SM później jak sprzedam Agustę.. Co sądzicie o tych sprzętach, ktoś miał do czynienia z Sherco i Betą - jak wypada do GG? (miałem tylko styranego txt 300 - fajnie się jeździło, ale co chwila coś leciało w sprzęcie ze względu na jego wiek i przebieg)..
Moje typy:
[url]https://www.olx.pl/oferta/trial-beta-rev3-250-CID5-IDrEVq9.html[/url]
[url]https://www.olx.pl/oferta/honda-cota-4rt-montessa-trial-beta-gas-gas-scherco-CID5-IDu5i4J.html[/url] (wziąłbym tę, ale mając 4t wolałbym już mieć homologację)
[url]https://www.olx.pl/oferta/trial-sherco-st-290-CID5-IDwiYo9.html[/url]
Czy może warto dopłacić niewiele a mieć dużo świeższy sprzęt?
[url]https://www.olx.pl/oferta/sherco-2t-trials-sherco-290-trial-CID5-IDuXvBL.html[/url]

Tak wiem, to co w lepszym stanie, ale chce wiedzieć czym różnią się te modele zasadniczo, może ktoś miał do czynienia z kilkoma i może się wypowiedzieć.

Pytam bo ciężko znaleźć jakieś informacje na polskim internecie.


Jak posiadasz fb to zaloguj sie na trial amator -duzo ludkow z wiedza

K ocham
T ylko
M otocykle

349

Odp: Trial- wszystko co z nim związane

Osobiście mam taką betę jak w pierwszym linku. Sprzęt nie do zabicia skonstruowany tak że naprawdę trzeba się postarać żeby go uszkodzić. GG są również dobre ale ich konstrukcja nie jest już tak pancerna (łatwiej uszkodzić np. chłodnice) a sherko ma najlepszy dostęp do części (duży diler w nowym targu) ale są bardzo kruche i mają dziwne rozwiązania technologiczne które utrudniają obsługę i dużo ludzi po jednym sherco odchodzi od tej marki. Wszystkimi nimi jezdzilem bo w ekipie mamy akurat każda markę.

"Życie jest po to by jeździć na moto!!!"

350

Odp: Trial- wszystko co z nim związane

Dzięki wielkie za odpowiedź!
A jeszcze pytanie do was czy trial 4t będzie tańszy w eksploatacji od 2t?

MV Agusta F4 S 1+1 evo03 <- sprzedam/zamienię
Beta M4 3.5 <- sprzedam/zamienię
Honda CRF250R 2013 <- też xd

351

Odp: Trial- wszystko co z nim związane

Nie spotkałem się jeszcze żeby 4T było tańsze w eksploatacji niż 2 T. Ale w sumie to zalezy od środowiska i motocykla... Na triala wolałbym 4T osobiście.

352

Odp: Trial- wszystko co z nim związane

Rozważam sprzedaż swojego. Sherco 2010r

Sherco st300  Cabestany Replica

353

Odp: Trial- wszystko co z nim związane

https://images90.fotosik.pl/43/a80d742d3b078fc8gen.jpg

benzyna

354

Odp: Trial- wszystko co z nim związane

[url]https://youtu.be/Qtnhhspt9gs[/url]

https://www.bikepics.com/members/81

355

Odp: Trial- wszystko co z nim związane

[url]https://youtu.be/tRYAQjv_cIg[/url]

https://www.bikepics.com/members/81

356

Odp: Trial- wszystko co z nim związane

Te forum to zajebiste archiwum, 7 lat temu wstawilem posta o checi zakupu triala :D
Coś z pomysłem nie pykło w tamtym czasie. Ostatnio popelnilem zakup i zaczynam kaleczyć :P [url]https://www.youtube.com/watch?v=Po4pAOmL4yI[/url]

https://instagram.com/jac__ek

357

Odp: Trial- wszystko co z nim związane

Jak na początek elegancko ogarniasz!
Też pyrkam, na Sherco 125.

https://www.bikepics.com/members/81

358

Odp: Trial- wszystko co z nim związane

delta napisał/a:

Jak na początek elegancko ogarniasz!
Też pyrkam, na Sherco 125.

Dzięki! To wszystko wydaje się tak łatwe, a jest irl tak ciężkie :D Szkoda, że nie mieszkasz bliżej, moznaby się ustawić na trening - brakuje mi tu w centrum ludzi do polatania niestety.
A jak wrażenia ze 125? Ja się bałem z jednej strony dużej pojemności, ale z 2 strony ten mój model ma 2 mapy, wiec śmigam tylko na tej słabszej i w sumie jakoś bardzo nie zamiata

https://instagram.com/jac__ek

359

Odp: Trial- wszystko co z nim związane

Heh, no nie, niby lekki rowerek można z nim robić co się chce, a tu zonk, wszystko trzeba wypracować godzinami :D
No ja też pyrkam sam na trialu, 70km mam do ziomeczka co ma tor i lata już kupe lat. Ale znowuż z czasem kiepsko.

Seta spoko daje radę i tak technicznie trzeba wszystko robić, w sam raz jak dla mnie. Na podjazdach nie wymięka.
Robiłem rundę 3setą nówką TRS tego ziomka co ma tor, to czuć wyraźnie różnicę, trzeba ostrożnie z gazem, ale do opanowania trzeba tylko się wjeździć, jak ktoś wcześniej latał na motocyklach to spokojnie ogarnie. Jakiejś mega różnicy w geometrii, wyczuciu czy hamulcach nie ma. Także ja jestem zadowolony z mojego malucha, kupa fun-u i nauki.

https://www.bikepics.com/members/81

360

Odp: Trial- wszystko co z nim związane

[url]https://youtu.be/Yxoi_OGO-B4[/url]

https://www.bikepics.com/members/81