Odp: Trial- wszystko co z nim związane
280, 2t, 2007, rok temu dałem dyche,
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Trial- wszystko co z nim związane
Strony Poprzednia 1 … 22 23 24
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
280, 2t, 2007, rok temu dałem dyche,
Halko.
Mam wolny budżet, miało wlecieć SM, ale myślę, że teraz zakupię sobie triala, a SM później jak sprzedam Agustę.. Co sądzicie o tych sprzętach, ktoś miał do czynienia z Sherco i Betą - jak wypada do GG? (miałem tylko styranego txt 300 - fajnie się jeździło, ale co chwila coś leciało w sprzęcie ze względu na jego wiek i przebieg)..
Moje typy:
[url]https://www.olx.pl/oferta/trial-beta-rev3-250-CID5-IDrEVq9.html[/url]
[url]https://www.olx.pl/oferta/honda-cota-4rt-montessa-trial-beta-gas-gas-scherco-CID5-IDu5i4J.html[/url] (wziąłbym tę, ale mając 4t wolałbym już mieć homologację)
[url]https://www.olx.pl/oferta/trial-sherco-st-290-CID5-IDwiYo9.html[/url]
Czy może warto dopłacić niewiele a mieć dużo świeższy sprzęt?
[url]https://www.olx.pl/oferta/sherco-2t-trials-sherco-290-trial-CID5-IDuXvBL.html[/url]
Tak wiem, to co w lepszym stanie, ale chce wiedzieć czym różnią się te modele zasadniczo, może ktoś miał do czynienia z kilkoma i może się wypowiedzieć.
Pytam bo ciężko znaleźć jakieś informacje na polskim internecie.
Halko.
Mam wolny budżet, miało wlecieć SM, ale myślę, że teraz zakupię sobie triala, a SM później jak sprzedam Agustę.. Co sądzicie o tych sprzętach, ktoś miał do czynienia z Sherco i Betą - jak wypada do GG? (miałem tylko styranego txt 300 - fajnie się jeździło, ale co chwila coś leciało w sprzęcie ze względu na jego wiek i przebieg)..
Moje typy:
[url]https://www.olx.pl/oferta/trial-beta-rev3-250-CID5-IDrEVq9.html[/url]
[url]https://www.olx.pl/oferta/honda-cota-4rt-montessa-trial-beta-gas-gas-scherco-CID5-IDu5i4J.html[/url] (wziąłbym tę, ale mając 4t wolałbym już mieć homologację)
[url]https://www.olx.pl/oferta/trial-sherco-st-290-CID5-IDwiYo9.html[/url]
Czy może warto dopłacić niewiele a mieć dużo świeższy sprzęt?
[url]https://www.olx.pl/oferta/sherco-2t-trials-sherco-290-trial-CID5-IDuXvBL.html[/url]Tak wiem, to co w lepszym stanie, ale chce wiedzieć czym różnią się te modele zasadniczo, może ktoś miał do czynienia z kilkoma i może się wypowiedzieć.
Pytam bo ciężko znaleźć jakieś informacje na polskim internecie.
Jak posiadasz fb to zaloguj sie na trial amator -duzo ludkow z wiedza
Osobiście mam taką betę jak w pierwszym linku. Sprzęt nie do zabicia skonstruowany tak że naprawdę trzeba się postarać żeby go uszkodzić. GG są również dobre ale ich konstrukcja nie jest już tak pancerna (łatwiej uszkodzić np. chłodnice) a sherko ma najlepszy dostęp do części (duży diler w nowym targu) ale są bardzo kruche i mają dziwne rozwiązania technologiczne które utrudniają obsługę i dużo ludzi po jednym sherco odchodzi od tej marki. Wszystkimi nimi jezdzilem bo w ekipie mamy akurat każda markę.
Dzięki wielkie za odpowiedź!
A jeszcze pytanie do was czy trial 4t będzie tańszy w eksploatacji od 2t?
Nie spotkałem się jeszcze żeby 4T było tańsze w eksploatacji niż 2 T. Ale w sumie to zalezy od środowiska i motocykla... Na triala wolałbym 4T osobiście.
Rozważam sprzedaż swojego. Sherco 2010r
[url]https://youtu.be/Qtnhhspt9gs[/url]
[url]https://youtu.be/tRYAQjv_cIg[/url]
Te forum to zajebiste archiwum, 7 lat temu wstawilem posta o checi zakupu triala :D
Coś z pomysłem nie pykło w tamtym czasie. Ostatnio popelnilem zakup i zaczynam kaleczyć :P [url]https://www.youtube.com/watch?v=Po4pAOmL4yI[/url]
Jak na początek elegancko ogarniasz!
Też pyrkam, na Sherco 125.
Jak na początek elegancko ogarniasz!
Też pyrkam, na Sherco 125.
Dzięki! To wszystko wydaje się tak łatwe, a jest irl tak ciężkie :D Szkoda, że nie mieszkasz bliżej, moznaby się ustawić na trening - brakuje mi tu w centrum ludzi do polatania niestety.
A jak wrażenia ze 125? Ja się bałem z jednej strony dużej pojemności, ale z 2 strony ten mój model ma 2 mapy, wiec śmigam tylko na tej słabszej i w sumie jakoś bardzo nie zamiata
Heh, no nie, niby lekki rowerek można z nim robić co się chce, a tu zonk, wszystko trzeba wypracować godzinami :D
No ja też pyrkam sam na trialu, 70km mam do ziomeczka co ma tor i lata już kupe lat. Ale znowuż z czasem kiepsko.
Seta spoko daje radę i tak technicznie trzeba wszystko robić, w sam raz jak dla mnie. Na podjazdach nie wymięka.
Robiłem rundę 3setą nówką TRS tego ziomka co ma tor, to czuć wyraźnie różnicę, trzeba ostrożnie z gazem, ale do opanowania trzeba tylko się wjeździć, jak ktoś wcześniej latał na motocyklach to spokojnie ogarnie. Jakiejś mega różnicy w geometrii, wyczuciu czy hamulcach nie ma. Także ja jestem zadowolony z mojego malucha, kupa fun-u i nauki.
[url]https://youtu.be/Yxoi_OGO-B4[/url]
Strony Poprzednia 1 … 22 23 24
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Trial- wszystko co z nim związane
Wygenerowano w 0.033 sekund, wykonano 69 zapytań