Odp: Jak wystartować w zawodach?
Jak jednorazowo to potrzebujesz tylko papier od konowala i przynaleznosc do klubu, chociaz tego drugiego nie jestem pewny
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Jak wystartować w zawodach?
Strony Poprzednia 1 … 24 25 26 27 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Jak jednorazowo to potrzebujesz tylko papier od konowala i przynaleznosc do klubu, chociaz tego drugiego nie jestem pewny
Jak jednorazowo to potrzebujesz tylko papier od konowala i przynaleznosc do klubu, chociaz tego drugiego nie jestem pewny
Tylko papier od lekarza. Przynależność nie jest obowiązkowa.
Bez składania wniosku o egzamin na licencje, nawet bez teorii przed wyścigiem?
Na zawodach 3 sierpnia w Słomczynie będzie mechanik który pomoże przygotować moto do startów. Fajna opcja dla niezdecydowanych;)
[url]https://www.facebook.com/supermotopoland/photos/a.401538970676226/455230568640399/?type=3&theater[/url]
Czy wymiary numerów startowych są rygorystycznie sprawdzane? Mam pole na numery nad lampą, ale podkusiło mnie na 3 cyfrowy i brakuje mi że 2cm żeby być w pełni zgodny z regulaminem... A obawiam się że mogę nie znaleźć odpowiedniego zamiennika do swojego moto na czas.
nikt z linijką nie sprawdza
W moim motocyklu mam jeden filtr oleju w metalowej obudowie, wkrecany w gwint (taki jak w samochodach). Jak go niby zdrutowac ?
na sztukę. Owijasz go drutem, zakręcasz, żeby był w miarę ciasno i przyczepiasz do jakiejś śruby w okolicy :)
ja spustowe śruby mam bardzo płaskie i do tego imbusowe - bez szans na zadrutowanie. Na szczęście są zasłonięte. Panowie widzieli, że masa innych śrub jest podrutowana to zawsze podbijali
(...)ja spustowe śruby mam bardzo płaskie i do tego imbusowe - bez szans na zadrutowanie.(...)
To trzeba było wymienić! :)
U mnie to samo, ale nie problem zmierzyć śrubę i kupić taką z łbem do przewiercenia (albo już przewierconą). :P
W moim motocyklu mam jeden filtr oleju w metalowej obudowie, wkrecany w gwint (taki jak w samochodach). Jak go niby zdrutowac ?
Cybant wokół filtra i do niego drut zakotwiczony tak, żeby zabezpieczyć go przed odkręceniem. [url]https://www.tonystrackdays.com/custom/images/Misc%20Items/Oilfiltersafety.jpg[/url]
kurła, dodatkowa masa... ! :)
levis napisał/a:(...)ja spustowe śruby mam bardzo płaskie i do tego imbusowe - bez szans na zadrutowanie.(...)
To trzeba było wymienić! :)
U mnie to samo, ale nie problem zmierzyć śrubę i kupić taką z łbem do przewiercenia (albo już przewierconą). :P
to nie takie proste:
Dzięki za odpowiedź odnośnie filtra.
Chciałbym się zapytać Was jeszcze o zbiorniczek na zlewki. Rozumiem że odmy silnika które wchodzą w ramę i puche filtra to ich nie muszę tam podpinac ? Do zbiorniczka powinienem podłączyć wszystkie rurki z gaznika o ile się nie mylę. Przelewy od chlodnic (woda będzie w chlodnicy) też trzeba podłączyć do zbiorniczka?
Odmy które mają obieg zamknięty (wchodzą w ramę, czy do filtra) nie musisz podpinać. Gaźnik jak najbardziej. A jeśli chodzi o przelewy od chłodnic to albo schowaj, bo woda nikomu przecież nie zaszkodzi, albo jak Ci się chce to podłącz, ale pierwsza opcja jest dużo łatwiejsza ;)
Mam nadzieję, że przejdzie bez węży podpiętych do zbiorniczka.
W regulaminie jest, ze trzeba mieć osłonę łańcucha, ale widziałem na filmikach, ze prawie nikt nie miał osłony z numerkiem 1.
Są obowiązkowe obie ?
Strony Poprzednia 1 … 24 25 26 27 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Jak wystartować w zawodach?
Wygenerowano w 0.045 sekund, wykonano 60 zapytań