376

Odp: Jak wystartować w zawodach?

Jak jednorazowo to potrzebujesz tylko papier od konowala i przynaleznosc do klubu, chociaz tego drugiego nie jestem pewny

Aprilia SXV 450

377

Odp: Jak wystartować w zawodach?

levis napisał/a:

Jak jednorazowo to potrzebujesz tylko papier od konowala i przynaleznosc do klubu, chociaz tego drugiego nie jestem pewny

Tylko papier od lekarza. Przynależność nie jest obowiązkowa.

DRZ400 SM -> WR250X-> CR 250 R -> RMZ450 RR

378

Odp: Jak wystartować w zawodach?

Bez składania wniosku o egzamin na licencje, nawet bez teorii przed wyścigiem?

379

Odp: Jak wystartować w zawodach?

Na zawodach 3 sierpnia w Słomczynie będzie mechanik który pomoże przygotować moto do startów. Fajna opcja dla niezdecydowanych;)
https://www.facebook.com/supermotopolan … mp;theater

380

Odp: Jak wystartować w zawodach?

Czy wymiary numerów startowych są rygorystycznie sprawdzane? Mam pole na numery nad lampą, ale podkusiło mnie na 3 cyfrowy i brakuje mi że 2cm żeby być w pełni zgodny z regulaminem... A obawiam się że mogę nie znaleźć odpowiedniego zamiennika do swojego moto na czas.

381

Odp: Jak wystartować w zawodach?

nikt z linijką nie sprawdza

382

Odp: Jak wystartować w zawodach?

W moim motocyklu mam jeden filtr oleju w metalowej obudowie, wkrecany w gwint (taki jak w samochodach). Jak go niby zdrutowac ?

383

Odp: Jak wystartować w zawodach?

na sztukę. Owijasz go drutem, zakręcasz, żeby był w miarę ciasno i przyczepiasz do jakiejś śruby w okolicy :)

ja spustowe śruby mam bardzo płaskie i do tego imbusowe - bez szans na zadrutowanie. Na szczęście są zasłonięte. Panowie widzieli, że masa innych śrub jest podrutowana to zawsze podbijali

Aprilia SXV 450

384

Odp: Jak wystartować w zawodach?

levis napisał/a:

(...)ja spustowe śruby mam bardzo płaskie i do tego imbusowe - bez szans na zadrutowanie.(...)

To trzeba było wymienić! :)
U mnie to samo, ale nie problem zmierzyć śrubę i kupić taką z łbem do przewiercenia (albo już przewierconą). :P

385 Ostatnio edytowany przez gierwi (2019-09-04 09:31:48)

Odp: Jak wystartować w zawodach?

kakarotto napisał/a:

W moim motocyklu mam jeden filtr oleju w metalowej obudowie, wkrecany w gwint (taki jak w samochodach). Jak go niby zdrutowac ?

Cybant wokół filtra i do niego drut zakotwiczony tak, żeby zabezpieczyć go przed odkręceniem. https://www.tonystrackdays.com/custom/i … safety.jpg

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

Sprzedam
KTM 690 SMC-R

386

Odp: Jak wystartować w zawodach?

kurła, dodatkowa masa... ! :)

Aprilia SXV 450

387

Odp: Jak wystartować w zawodach?

kurtvail napisał/a:
levis napisał/a:

(...)ja spustowe śruby mam bardzo płaskie i do tego imbusowe - bez szans na zadrutowanie.(...)

To trzeba było wymienić! :)
U mnie to samo, ale nie problem zmierzyć śrubę i kupić taką z łbem do przewiercenia (albo już przewierconą). :P

to nie takie proste:

https://www.af1racing.com/store/ProdImages/st3/AP9150078.jpg

Aprilia SXV 450

388

Odp: Jak wystartować w zawodach?

Dzięki za odpowiedź odnośnie filtra.
Chciałbym się zapytać Was jeszcze o zbiorniczek na zlewki. Rozumiem że odmy silnika które wchodzą w ramę i puche filtra to ich nie muszę tam podpinac ? Do zbiorniczka powinienem podłączyć wszystkie rurki z gaznika o ile się nie mylę. Przelewy od chlodnic (woda będzie w chlodnicy) też trzeba podłączyć do zbiorniczka?

389

Odp: Jak wystartować w zawodach?

Odmy które mają obieg zamknięty (wchodzą w ramę, czy do filtra) nie musisz podpinać. Gaźnik jak najbardziej. A jeśli chodzi o przelewy od chłodnic to albo schowaj, bo woda nikomu przecież nie zaszkodzi, albo jak Ci się chce to podłącz, ale pierwsza opcja jest dużo łatwiejsza ;)

KTM SMC-R 690 - był :(
Husqvarna FS450  #510  :)

390

Odp: Jak wystartować w zawodach?

Mam nadzieję, że przejdzie bez węży podpiętych do zbiorniczka.

W regulaminie jest, ze trzeba mieć osłonę łańcucha, ale widziałem na filmikach, ze prawie nikt nie miał osłony z numerkiem 1.
Są obowiązkowe obie ?

https://naforum.zapodaj.net/images/e6061e794765.jpg