gierwi napisał/a:Coraz lepiej to brzmi w Twoich relacjach. Masz tam wąską felgę z tyłu typu 4,25'?
Co do kół enduro to będzie ten sam problem co w 690 SMC. Zacisk promieniowy jest jakby nie do ruszenia, a przy dużym kole może być mało miejsca między szprychami i zaciskiem. Lepiej poszukać kompletnego zawiasu z zaciskiem, przewodem i pompą. Ale to moje zdanie.
Niestety z tyłu 4,25" :/ To największa bolączka, ale i z nią się będę musiał ewentualnie zmierzyć. Na razie próbuje ustalić priorytety, czy wsadzić wreszcie arrow'a bez katalizatora i z dedykowaną mapą, czy najpierw wymienić felgę i kilka innych poprawek. Niestety $$ nie pozwala na wszystko na raz.
Tak czy inaczej, moje doświadczenia tak jak i opisy od ludzi z grupy SWMowej w UK, sugerują że to naprawdę dobra alternatywa na rynku. A nie jak ktoś chciał hejcić na początku że chińszczyzna :P
Oczywiście, rzeczywistą decyzje będzie można podjąć jak nakręcę na nim co najmniej 10kkm. Teraz ma 1,5kkm i często na nim glebie ^^
SMR690->SM510r->YZ450F->701Rally