Nie ma co gdybać, możliwe że pompa paliwa nie dawała rady na wysokich obrotach...
Ale wracając do tematu...
Udało mi się zamówić 2 korbowody po $200 każdy. Wygrzebałem w garażu zapasowe cylindry, które zostały mi po jednym z nieukończonych remontów. Pomierzyłem i elegacnko, 0,01mm różnicy w każdej osi i wysokości...
Dla porównania pomierzyłem cylindry w 550, którą aktualnie remontuję i tam na jednym jest 0,015 a na drugim 0,0275-0,0300 - także tutaj nie jest już tak kolorowo...
Do kompletu potrzebnego do złożenia silnika potrzebne będą jeszcze panewki, pierścienie na tłoki , no i muszę sprawdzić wał, czy jest dalej prosty.
I tak nie jest źle, bo przeważnie jak w większości moto jednocylindrowych urywa się tłok/korbowód, to z silnika zostaje miazga.
MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450