Odp: Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek
Została komuś jeszcze ta taśma 3M - potrzebuję na 2 komplety kół - czyli wg waszych wskazań 6 m 50 mm na przody i 6 m 75 mm na tyły.
Z tą z alliexpress nie chcę ryzykować nerwów na zawodach ;)
M.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek
Strony Poprzednia 1 … 16 17 18 19 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Została komuś jeszcze ta taśma 3M - potrzebuję na 2 komplety kół - czyli wg waszych wskazań 6 m 50 mm na przody i 6 m 75 mm na tyły.
Z tą z alliexpress nie chcę ryzykować nerwów na zawodach ;)
M.
Czyli rozwiercałeś otwory w obręczach?
Czyli rozwiercałeś otwory w obręczach?
Nie to był jakiś standard.
Jak cos wentyle wkrecane chyba jeszcze mam.
Dzięki. Zobaczę jeszcze w poniedziałek.
Na stronie Intermotors coś wypatrzyłem więc może akurat podejdą. Wymiar sprawdzałem i się zgadza - otwory w obręczach mają 8,3mm i fkatycznie występują specjalne motocyklowe wentyle w takim rozmiarze.
Ja mam takie:
[url]http://allegro.pl/zawor-aluminiowy-90-stopni-11-3-mm-wentyl-czerwony-i6137850812.html?reco_id=25f21d47-561b-11e8-aa60-246e96321b10&bi_c=Product&bi_s=archiwum_allegro&bi_m=reco&[/url]
ale nie polecam 90 stopni. Mój ciśnieniomierz nie podchodzi. Musiałem zamówić drugi.
Może takie będą lepsze:
[url]http://allegro.pl/wentyl-zawor-zaworek-komin-felgi-aluminiowy-tuning-i6744559971.html?reco_id=520a4353-561b-11e8-beb5-246e96106940&bi_c=Product&bi_s=archiwum_allegro&bi_m=reco&[/url]
Obręczy lepiej nie rozwiercaj. Są wentylki na 8mm i 11mm. Po prostu kup właściwe.
Aha dodatkowo podpowiem, że większość tych chińskich wentylków ma wadliwe wkłady i trzeba wkręcić porządne.
Wczoraj miałem drugie podejście do tubelessa na przednim kole. Dzisiaj rano oczywiście flak.
Będę musiał wsadzić koło do wody i zobaczyć którędy leci. W sumie mogłem to zrobić przy pierwszym podejściu.
Taśma ma bardzo mocny klej - jak ściągałem poprzednie owinięcie, to myślałem, że zajmie mi to tydzień. Natomiast okazało się, że klej rozpuszcza się po psiknięciu brake cleanerem i dzięki temu udało mi się odwinąć wszystko w 10 min.
sprawdziłem - powietrze ucieka przez 3 szprychę od wentyla. Dzisiaj spróbuję zrobić reperaturkę. Jak nie pomoże, to chwilowo poleci dętka.
Myślę czy nie zrobić tubeless w WR250X i podoba mi się opcja na klej do szyb. Czy ktoś próbował regulować szprychy przy takim rozwiązaniu? Trzymam zimą moto w nieogrzewanym garażu i taśmy pewnie nie wytrzymały by zimowania....
Taśma nie puści. Jest ona do zastosowań zewnętrznych.
Kleju nie polecam. Kupiłem kiedyś takie koła i dramat.
Hacker ale piszesz o taśmie Outex, 3M czy tej z Chin?
I czy na taśmę dać jeszcze ochronną jakąś taśmę (np. tą srebrną duck tape albo zwykłą izolacyjną z np. tesy?
Czy taka taśma da radę w WR250X? Szerokość felgi jest mniejsza od typowych SM.
[url]https://www.3mpolska.pl/3M/pl_PL/firma-pl/all-3m-products/~/Ta%C5%9Bma-uszczelniaj%C4%85ca-3M-Extreme-4411N-p%C3%B3%C5%82przezroczysta-38-mm-x-5-m/?N=5002385+8709313+8709332+8710676+8711017+3292780740&rt=rud[/url]
Outex jest fajny, ale bardzo drogi. Myśmy z Hackerem robili z tej 3M, ale o grubości 2 mm. Ja nie zabezpieczałem jej niczym z zewnątrz. Zapytaj SFMario jak trzymają bo to chyba już 4 lata. Nieogrzewany garaż nie ma żadnego wpływu. Ta którą podałeś, jest węższa niż te które myśmy wykorzystali, ale nie wiem jak z szerokością felg. Myśmy robili na felgi 3,5' i 5' z szerokości 50 i 70 mm.
P.S. Stworzyłeś temat na kilkanaście stron o zakupie motocykla, to teraz powinieneś poczytać tematy rzeki innych, dowiedziałbyś się o tubeless - how to do it wszystkiego.
Dzięki za odpowiedź. Przeczytałem cały temat, ale nie znalazłem odpowiedzi co do szerokości taśmy jaką zakupić do felg w wr250x.
Podchodzisz z suwmiarką i mierzysz, ja nie widzę problemu.
Mówię o 3M.
Chiny chyba nie mają katalogu taśm z opisem przeznaczenia:)
Do tej taśmy 3M są nawet filmiki na yt do czego ona tak naprawdę jest.
Strony Poprzednia 1 … 16 17 18 19 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek
Wygenerowano w 0.036 sekund, wykonano 74 zapytań