256 Ostatnio edytowany przez r6cup2011 (2018-05-12 17:45:14)

Odp: Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek

Została komuś jeszcze ta taśma 3M - potrzebuję na 2 komplety kół - czyli wg waszych wskazań 6 m 50 mm na przody i 6 m 75 mm na tyły.
Z tą z alliexpress nie chcę ryzykować nerwów na zawodach ;)
M.

257

Odp: Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek

Czyli rozwiercałeś otwory w obręczach?

SPIDI

Subiektywnie o motoryzacji z charakterem
Facebook.com/SpidiFreestyle

258

Odp: Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek

Spidi napisał/a:

Czyli rozwiercałeś otwory w obręczach?

Nie to był jakiś standard.
Jak cos wentyle wkrecane chyba jeszcze mam.

Pozdrawiam,
Piotrek

259

Odp: Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek

Dzięki. Zobaczę jeszcze w poniedziałek.
Na stronie Intermotors coś wypatrzyłem więc może akurat podejdą. Wymiar sprawdzałem i się zgadza - otwory w obręczach mają 8,3mm i fkatycznie występują specjalne motocyklowe wentyle w takim rozmiarze.

SPIDI

Subiektywnie o motoryzacji z charakterem
Facebook.com/SpidiFreestyle

260 Ostatnio edytowany przez zolwik102 (2018-05-12 21:41:00)

Odp: Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek

Ja mam takie:
[url]http://allegro.pl/zawor-aluminiowy-90-stopni-11-3-mm-wentyl-czerwony-i6137850812.html?reco_id=25f21d47-561b-11e8-aa60-246e96321b10&bi_c=Product&bi_s=archiwum_allegro&bi_m=reco&[/url]
ale nie polecam 90 stopni. Mój ciśnieniomierz nie podchodzi. Musiałem zamówić drugi.
Może takie będą lepsze:
[url]http://allegro.pl/wentyl-zawor-zaworek-komin-felgi-aluminiowy-tuning-i6744559971.html?reco_id=520a4353-561b-11e8-beb5-246e96106940&bi_c=Product&bi_s=archiwum_allegro&bi_m=reco&[/url]

Obręczy lepiej nie rozwiercaj. Są wentylki na 8mm i 11mm. Po prostu kup właściwe.

Aha dodatkowo podpowiem, że większość tych chińskich wentylków ma wadliwe wkłady i trzeba wkręcić porządne.

261

Odp: Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek

Wczoraj miałem drugie podejście do tubelessa na przednim kole. Dzisiaj rano oczywiście flak.

Będę musiał wsadzić koło do wody i zobaczyć którędy leci. W sumie mogłem to zrobić przy pierwszym podejściu.

Taśma ma bardzo mocny klej - jak ściągałem poprzednie owinięcie, to myślałem, że zajmie mi to tydzień. Natomiast okazało się, że klej rozpuszcza się po psiknięciu brake cleanerem i dzięki temu udało mi się odwinąć wszystko w 10 min.

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

262

Odp: Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek

sprawdziłem - powietrze ucieka przez 3 szprychę od wentyla. Dzisiaj spróbuję zrobić reperaturkę. Jak nie pomoże, to chwilowo poleci dętka.

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

263

Odp: Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek

Myślę czy nie zrobić tubeless w WR250X i podoba mi się opcja na klej do szyb. Czy ktoś próbował regulować szprychy przy takim rozwiązaniu? Trzymam zimą moto w nieogrzewanym garażu i taśmy pewnie nie wytrzymały by zimowania....

MT-07

264

Odp: Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek

Taśma nie puści. Jest ona do zastosowań zewnętrznych.
Kleju nie polecam. Kupiłem kiedyś takie koła i dramat.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

265

Odp: Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek

Hacker ale piszesz o taśmie Outex, 3M czy tej z Chin?
I czy na taśmę dać jeszcze ochronną jakąś taśmę (np. tą srebrną duck tape albo zwykłą izolacyjną z np. tesy?

MT-07

266

Odp: Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek

Czy taka taśma da radę w WR250X? Szerokość felgi jest mniejsza od typowych SM.

[url]https://www.3mpolska.pl/3M/pl_PL/firma-pl/all-3m-products/~/Ta%C5%9Bma-uszczelniaj%C4%85ca-3M-Extreme-4411N-p%C3%B3%C5%82przezroczysta-38-mm-x-5-m/?N=5002385+8709313+8709332+8710676+8711017+3292780740&rt=rud[/url]

MT-07

267

Odp: Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek

Outex jest fajny, ale bardzo drogi. Myśmy z Hackerem robili z tej 3M, ale o grubości 2 mm. Ja nie zabezpieczałem jej niczym z zewnątrz. Zapytaj SFMario jak trzymają bo to chyba już 4 lata. Nieogrzewany garaż nie ma żadnego wpływu. Ta którą podałeś, jest węższa niż te które myśmy wykorzystali, ale nie wiem jak z szerokością felg. Myśmy robili na felgi 3,5' i 5' z szerokości 50 i 70 mm.
P.S. Stworzyłeś temat na kilkanaście stron o zakupie motocykla, to teraz powinieneś poczytać tematy rzeki innych, dowiedziałbyś się o tubeless - how to do it wszystkiego.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

268

Odp: Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek

Dzięki za odpowiedź. Przeczytałem cały temat, ale nie znalazłem odpowiedzi co do szerokości taśmy jaką zakupić do felg w wr250x.

MT-07

269

Odp: Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek

Podchodzisz z suwmiarką i mierzysz, ja nie widzę problemu.

EXC 525 in progress

270

Odp: Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek

Mówię o 3M.
Chiny chyba nie mają katalogu taśm z opisem przeznaczenia:)
Do tej taśmy 3M są nawet filmiki na yt do czego ona tak naprawdę jest.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD