796

Odp: gumowanie na tylnym kole

A ja dwoma palcami. Najlepiej (przynajmniej dla mnie) jak klamka jest skrócona żeby na pozostałe dwa palce nie zachodziła. Jak strzelam na moto przy długich (normalnych) klamkach to mam dyskomfort że klamka uciska w palce trzymające kierownicę

EXC 300 TPI 2019

797

Odp: gumowanie na tylnym kole

Mam to samo właśnie, a jakie masz klamki?

KTM SMC 690 - niestety sold
MT09 - sercem nadal w supermoto!

798

Odp: gumowanie na tylnym kole

Ja ma przycięte: zarówno sprzęgła i hamulca. Tak żeby dwa palce miały zawsze kontakt z kierownicą przy strzale ze sprzęgła i stopalach

EXC 300 TPI 2019

799

Odp: gumowanie na tylnym kole

u mnie w TE 250 też to działało....połamałem klamki przy glebie i potem lepiej mi się stawiało ze sprzęgła :P

Aktualnie : FZ01

Były :  XT125, CRM85, MX125, TE250, YZ450F, XTX660, DRZ400SM, SHIVER750 MT07

800 Ostatnio edytowany przez AntonioPL (2018-04-16 10:06:55)

Odp: gumowanie na tylnym kole

W SM 690 mam tak ustawioną klamkę, że max wciśnięta nie dochodzi do kierownicy natrochę więcej niż grubość palca, więc trzymając do końca wciśniętą dwoma lub jednym palcem pozostałych nie uciska. Ale wolałbym krótkie klamki, a nie chcę ciąć, bo nie będzie kulki ;S

Simson SR50 90ccm [1986] -> Yamaha WR 450F dualsport [2004] -> KTM 690 SM Prestige [2007]

801

Odp: gumowanie na tylnym kole

Przecież kulki nie ma po pierwszym wypadzie :P

Aktualnie : FZ01

Były :  XT125, CRM85, MX125, TE250, YZ450F, XTX660, DRZ400SM, SHIVER750 MT07

802

Odp: gumowanie na tylnym kole

Z mocnymi handbarami są ;d

Simson SR50 90ccm [1986] -> Yamaha WR 450F dualsport [2004] -> KTM 690 SM Prestige [2007]

803

Odp: gumowanie na tylnym kole

Witam , czy ktoś jeździł dziobalem na gumie ?  jeśli tak to na którym biegu ? czy da się jechać długo..?  wiadomo że na smc jest lżej dlatego pytam o dziobala..

804

Odp: gumowanie na tylnym kole

jachu76 napisał/a:

Witam , czy ktoś jeździł dziobalem na gumie ?  jeśli tak to na którym biegu ? czy da się jechać długo..?  wiadomo że na smc jest lżej dlatego pytam o dziobala..

Ktoś na pewno jeździł, wystarczy zerknąć na YT. Przynajmniej do 3-4 powinno się w miarę sensownie dać jechać. Da się zrobić kilka km na jednym, ale do tego trzeba trochę praktyki. Nawet na Gold Wingu się da, więc czemu miałoby się nie dać na upasionym SM?

PBM

805 Ostatnio edytowany przez jachu76 (2018-05-08 16:27:25)

Odp: gumowanie na tylnym kole

Czyli jak podnoszę  przednio koło z klamki na 2 biegu przy prędkości około 45/50km/h  mogę próbować wrzucić 3 bieg ? oczywiści już bez sprzęgła ?  ląduje z prędkością około 90km/h

806

Odp: gumowanie na tylnym kole

Jak nie latasz dobrze w balansie, lub nie umiesz dobrze używać tylnego hamulca to lepiej nie próbować zmieniać biegów :) tylko próbować łapać balans na dwójce
Chyba, że będziesz zmieniał w takim położeniu, że po wrzuceniu biegu Cię nie przegnie do tyłu, co chyba jednak mija się z celem.

WR250X -> Husaria 701

807

Odp: gumowanie na tylnym kole

https://images91.fotosik.pl/75/302e1e2afcdd9790gen.jpg

benzyna

808

Odp: gumowanie na tylnym kole

https://images91.fotosik.pl/89/d94ed885dc40ecb0gen.jpg

benzyna

809

Odp: gumowanie na tylnym kole

Może ja się trochę wypowiem. Najważniejsze to przełamać strach w lataniu na gumie jest taki moment kluczowy w którym motocykl bez gazu utrzymuje pion(moment w którym wydaje się wam że lecicie na plery) Najważniejsze nogi zapieramy o bak, balansujemy ciałem za pomocą kierownicy a raczej ramion a nie nóg. Ogólnie to "uczyłem" się na wr125x 15km a ja ten motocykl stawiłem do pionu nawet i z 3 biegu oczywiście poprzednio trzeba się rozbujać. Szybka guma na ktm690 to może być pikuś Moto jest na tyle silne że samym gazem udaje się go podnosić na koło, tylko gaz i hamulec do nauki tyle wystarczy. A potem samo "w krwi" sie utrwala aby zmienić bieg lub sporobować wolnej gumy. Aczkolwiek uczyć się latać dobrze na dziobaku będę w sezonie 2019.

Yamaha Wr125X -> KTM 690 SM-> KTM 690 SMC-> GAS GAS 700 SM