Temat: supermoto od SWM
Spotkałem na parkingu moto marki SWM, nie wiedziałem co to jest więc w domu poszperałem i okazuje się że jakaś włoszczyzna i produkują supermoto - zna to ktoś?
W Nowym Targu jest nawet salon.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Na każdy temat » supermoto od SWM
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Spotkałem na parkingu moto marki SWM, nie wiedziałem co to jest więc w domu poszperałem i okazuje się że jakaś włoszczyzna i produkują supermoto - zna to ktoś?
W Nowym Targu jest nawet salon.
Ze 2 lata temu chyba weszli na rynek, ex-Husqvarna z tego co pamiętam.
wyglądają nawet jak husqvarna
SWM SM 500 - SM 510 R
SWM SM 650 - SMS 630
Wygląda na to że starsze modele husqvarny nadal są produkowane ale pod inną marką.
Oglądał ktoś? Jak z jakością? Nie zawiewa chińszczyzną?
odgrzewam kotleta
Lata ktoś od nas na swm-ie?
Zachwalali tak 300tkę enduro, może warto kupić nowego sm od nich?
odgrzewam kotleta
Lata ktoś od nas na swm-ie?
Zachwalali tak 300tkę enduro, może warto kupić nowego sm od nich?
Maraton picia powinien skończyć się koło 2 stycznia.
Jak już wytrzeźwiejesz, to zastawów się czy na pewno chciałeś zadać to pytanie ;)
Czemu? Dlatego, że silnik Husqvarny? Chyba nie był aż taki zły? W necie piszą, że 450/500 robią duże przebiegi.
Czemu? Dlatego, że silnik Husqvarny? Chyba nie był aż taki zły? W necie piszą, że 450/500 robią duże przebiegi.
Jak zawory wymieniasz po 100 bo lubią się ukurwić...
To, że zawory urywały się w roczniku 2005 to wiem, ale potem już było spoko. Moim zdaniem cała ta legenda polega na tym, że jeśli zawory nie trzymają luzów kilka mth po regulacji, to znak, że trzeba je wymienić. Tylko, że komplet kosztuje 2400zł bez osprzętu to raczej nie były wymieniane na czas ze względu na koszty no i jeb.
Też śledziłem temat po tym jak na yt pojawiły się filmy z testowaniem wersji enduro, gdzie wygląda na to że ludzie są zadowoleni. A wersje sm500 nową można wyrwać za nieco ponad 27tyś co jest dość ciekawą ofertą. Kwestia tylko części zamiennych
Maraton picia powinien skończyć się koło 2 stycznia.
Jak już wytrzeźwiejesz, to zastawów się czy na pewno chciałeś zadać to pytanie ;)
Cicho, daj pomarzyć przez te parę dni o nowym sprzęcie ;D
To, że zawory urywały się w roczniku 2005 to wiem, ale potem już było spoko. Moim zdaniem cała ta legenda polega na tym, że jeśli zawory nie trzymają luzów kilka mth po regulacji, to znak, że trzeba je wymienić. Tylko, że komplet kosztuje 2400zł bez osprzętu to raczej nie były wymieniane na czas ze względu na koszty no i jeb.
A w roczniku '18 zawory ori niby koło 1000zł i zalecają wymianę przy 10000km.
Też śledziłem temat po tym jak na yt pojawiły się filmy z testowaniem wersji enduro, gdzie wygląda na to że ludzie są zadowoleni. A wersje sm500 nową można wyrwać za nieco ponad 27tyś co jest dość ciekawą ofertą. Kwestia tylko części zamiennych
No właśnie, części niby w sensownej monecie:
[url]https://evolutionbike.it/swmstore/oem-parts/rs-300-500r-sm-500r/engine.html[/url]
[url]https://youtu.be/UfCp4TuS5ZE[/url]
z wyglądu szału nie ma, i nie ma chyba antyhopa w standardzie
Mnie ciekawi jak jakosc pladtikow, bo zwykle chinczyki maja z nimi problem...
A w roczniku '18 zawory ori niby koło 1000zł i zalecają wymianę przy 10000km.
Popatrzyłem i zajebiście mnie zaskoczyłeś - komplet zaworów 1200zł brutto (!), coraz bardziej ten sprzęt mi się podoba.
Ta wymiana przy 10 000 kilometrów obowiązuje w wersji zablokowanej do 27 kunia, full power masz niecałe 52 konie i wtedy wszystko zmieniasz jak w normalnym wyczynie.
z wyglądu szału nie ma, i nie ma chyba antyhopa w standardzie
Kwestia gustu, dla mnie jest wypasik na tych dwóch wydechach i ta stylówka Husqvarny. Kurna panie, za 28 koła chcesz mieć antyhopa w standardzie? W KTM-ie też trzeba dokupić, a ceny zaczynają się od 43 000zł za samo EXC, a gdzie jeszcze przeróbka na SM ;)
Mnie ciekawi jak jakosc pladtikow, bo zwykle chinczyki maja z nimi problem...
To akurat nie jest chińczyk, ale wiadomo - dostawcy różni. Kurcze, za 28 kafli to jest nówex z 52 kuniami i wtryskiem, zawieszeniem Kayaba, radialnym hamulcem Brembo z ABS-em i michałami Power 2CT, w dodatku z tanimi częściami. A pytania o antyhop i jakość plastików, ech Panowie :) Sam widzę, gdzie producent przyoszczędził, no ale bez przesady, robi wrażenie pinć razy lepsze niż AJP.
Mallly200sx ciekawią mnie Twoje historie warsztatowe, bo ilekroć pojawia się Husqvarna z tym silnikiem, to sugerujesz, że to jebiący się złom. Napisz coś o tym please :)
No nawet nieźle [url]https://www.youtube.com/watch?v=veio3WGz6kw[/url]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=4Weke3PP-eg[/url]
Team SM [url]https://www.youtube.com/watch?v=F_kuAF2O19g[/url]
To jest Włoskie. Tyle w temacie. I do tego jakaś mała firma, która nie wiadomo kiedy się zawinie.
Co do części tanich. Najtańsza to jest korba... A nie! Korba jest z całym wałem bo nie jest częścią zamienna! Jedyne 320euro netto, do tego tłok za 139euro , uszczelki jakieś 70euro netto do tego tania wysyłka do pl. No i najważniejsze u Italiańcow... Jak my się bawimy w środek sezonu to Ci zapracowani ludzie mają miesiąc albo i dwa urlopu.
Pogniesz chłodnice czy jakieś pierdoły i tylko ASO... Poza tym to nie jest sprzęt który da się szybko upłynnić (sprzedać)
A co do hoppingu. To czy tss robi do tego hoppingu czy trzeba doliczyć z 5-7tys za inną firmę?
Jak ktoś chce niech kupuje. Ja jestem smerf maruda.
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Na każdy temat » supermoto od SWM
Wygenerowano w 0.045 sekund, wykonano 77 zapytań