Odp: LC4 SM 2005r.
Nie zakręcasz korka w ramie u góry, odpalasz i czekasz aż poleci olej. Później szybko zakręcasz
Ale zakręcasz na jeszcze pracującym silniku czy jak zacznie lecieć olej to gasisz i wtedy zakręcasz?
Masz serwisówkę do tego modelu?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » LC4 SM 2005r.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 … 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Nie zakręcasz korka w ramie u góry, odpalasz i czekasz aż poleci olej. Później szybko zakręcasz
Ale zakręcasz na jeszcze pracującym silniku czy jak zacznie lecieć olej to gasisz i wtedy zakręcasz?
Masz serwisówkę do tego modelu?
Tutaj masz całą procedurę :) [url]https://youtu.be/yaG7LuBkMX0[/url]
Gasze i zakrecam.
Serwisowke gdzieś mam ale nie wiem czy znajdę na kompie
Na filmiku nie widać żeby po zalaniu oleju do ramy i odpaleniu silnika pleciał z otworu w ramie jakiś olej.
No ale wiem już jak wymienić oliwę w 640 LC4. W sumie faktycznie nie ma tragedii. Ale w porównaniu do R3 z Triumpha albo R4 japonia to to już jest więcej zachodu. Tam to tylko 1 śruba spustowa i filtr i tyle.
siema, mam taki sam model, tylko mam 2x akrap i gaźnik FCR41, maszynę mam 6 rok, i mogę polecić każdemu, przy 35 k przebiegu zrobiłem generalkę, olej co 3km i zawory, maszyna ma 60ty tyśąc i jedyne co robiłem to łożysko na wałku i wywaliłem autodeko.
przełożenia mam na siłę, nie pamiętam już ile ale około 14/46. ja swój kupiłem za 11 z hakiem z 15k przebiegu na akrapach.
A jak z obniżeniem tego moto? Chciałbym lekko obniżyć, gdyż seryjnie jest dosyć wysokie, a ja jestem niewysoki.
Katemowski co robiłeś podczas generalki i jak wyglądały jej koszty? Czemu wyrzuciles autodeko?
I jeszcze napiszcie czy w LC4 640 z 2005-2006 jest ten zawór by-pass i gdzie jest zlokalizowany oraz czy trzeba spuszczać olej do jego wyjęcia?
Jest obok śrub spustowych od dołu, trzeba spuszczac
nie pamiętam dokładnie ale z części -
wałek rozrządu
łańcuszek rozrządu
tłok sel c
korbowód
łożyska na wał 2 szt
pompa oleju - główna przyczyna zatarcia maszyny
uszczelki
z robocizną coś koło 3,5 - 4
autodeko się wyrobił - ten mały pierścień na wałku, i czasami dziwnie stukał tak jak by chciał zgasnąć
wywaliłem bo trzebab by kupować nowy wałek, samego autodeko nie kupisz
a i centrowanie wału w NMR LUBLIN
a i ten bypass wymieniłem przy generalce , od tamtej pory go nie ruszam
Dzięki wielkie! :)
Dzięki. A jeszcze jedno pytanko, czy w LC4 640 trzeba zdejmować chłodnice żeby wykonać kontrolę i regulację luzów zaworowych?
Jest obok śrub spustowych od dołu, trzeba spuszczac
Z ogromnym trudem obejdzie się bez zdjęcia lewej ale robiąc to +/- raz do roku można sobie przy okazji wymienić płyn chłodniczy za kilka groszy :)
No to lepiej faktycznie sobie ułatwić dostęp i zdjąć obie chłodnice.
A ile Ci czasu zajmuje regulacja zaworów ze wszystkim?
Ciężko powiedzieć, bo zazwyczaj robie to z browarem przywracając karkowke na grillu ale pracując caly czas... wliczając regulację, nie tylko kontrole... calkowicie na luzie to z godzinkę. Na szybko myślę, że w pół godziny bym się wyrobil z czyjąś pomoca typu podaj to,podaj tamto
Strony Poprzednia 1 2 3 4 … 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » LC4 SM 2005r.
Wygenerowano w 0.042 sekund, wykonano 82 zapytań