1

Temat: LC4 SM 2005r.

Mam to u siebie w mieście, ale powiedzcie czy warto (w teren praktycznie nie zaglądam, tylko miasto + trasy 100-200km i winkle, do winkli 70km).

Co sprawdzać w tym modelu (słyszałem, że głowice pękały, jak to zweryfikować) ?

https://www.olx.pl/oferta/ktm-lc4-640-s … 3e4d03a04d

2

Odp: LC4 SM 2005r.

Według mnie nie warto. Przynajmniej ja bym tyle za niego nie zapłacił. A co sprawdzić? Wszystko od początku do końca. Raczej mało kto kupuje supermoto do turystyki...

3

Odp: LC4 SM 2005r.

A gdyby wszystko było ok to jaka jest uczciwa cena rynkowa za taki rocznik?

4 Ostatnio edytowany przez Karolo (2018-10-16 13:25:19)

Odp: LC4 SM 2005r.

Prawdę mówiąc cena rynkowa jest taka jaka klient jest w stanie za egzemplarz zapłacić :) moim zdaniem jeśli na prawdę wszystko jest w nim ok i jest bez dokładki 1000/1500 na start to nie zaplacilbym za niego więcej niz 11 tysięcy mimo tego, że zaraz pewnie za swoje słowa zostanę zlinczowany przez kilka osób.

5

Odp: LC4 SM 2005r.

Karolo a czym obecnie śmigasz?
Ja szukam supermoto które nie wymaga serwisu w motogodzinach, a daje frajdę na asfalcie.
SMC-R chodzą po 30 tyś. więc odpadają. WR250X jest bardzo trudno znaleźć w sensownych pieniądzach (jak za 250tkę).

6 Ostatnio edytowany przez Karolo (2018-10-16 13:46:28)

Odp: LC4 SM 2005r.

Lc4 2003 rok, akrap, keihin obecnie ale w dalekich planach husa 701 nowa o ile nie zmienią mi się priorytety

7

Odp: LC4 SM 2005r.

Jak z awaryjnością Twojego LC4? i czy wibracje na tyle nie męczące, żeby od czasu do czasu polecieć 100-200km traskę.

8

Odp: LC4 SM 2005r.

nashman_supermoto napisał/a:

Karolo a czym obecnie śmigasz?
Ja szukam supermoto które nie wymaga serwisu w motogodzinach, a daje frajdę na asfalcie.
SMC-R chodzą po 30 tyś. więc odpadają. WR250X jest bardzo trudno znaleźć w sensownych pieniądzach (jak za 250tkę).

Bo za WR'kę się płaci właśnie za bezobsługowość a nie za pojemność/moc. I tak jest lepiej niż kupno "legendarnej" DRZ-400 co wraz z wiekiem drożeje, a remonty coraz bliżej.. Teraz na olx są WR'ki za 11-13k i taniej nie będzie.

Ewentualnie masz FMX tak jak kolegi Levisa: http://forum.super-moto.pl/post316325.html

Chłopie zdecyduj się w końcu, bo już się sezon zastanawiasz :D

DRZ400 SM -> WR250X-> CR 250 R -> RMZ450 RR

9 Ostatnio edytowany przez Karolo (2018-10-16 14:05:54)

Odp: LC4 SM 2005r.

Co do awaryjności to opiszę Ci może po krótce od dnia zakupu. Kupiłem (nie wiedząc o tym) ze spalonym regulatorem napięcia. Przebieg 14800km, stał rok w garażu bez przeglądu. Ale w normalnych pieniądzach, wiec pojechałem po niego 500km w 1 strone z przygodami i przywiozlem. Regulator kupilem nowy oryginalny za 50 euro z Włoch(w Polsce najtaniej 585zl znalazłem). Od razu wlecialy nowe gumy, uszczelniacze lag, wszystkie plyny, oleje, filtry oraz regulacja zaworow. I na tym wydatki sie w zeszlym sezonie skonczyly. W tym sezonie wlecial akrap i keihin, czyli tylko i wyłącznie moje zachcianki. Z kosztów - nowa guma do tyłu, centrowanie kola tyl, lancuch, zebatka tyl, zawory, oleje, filtry i wszystkie plyny. W polowie sezonu wymienialem uszczelniacz od strony skrzyni biegow i tyle. Teraz czeka mnie wymiana klocków z przodu, ktore leza juz w garazu i mam nieszczelność w chłodnicy malutka do znalezienia i zrobienia oraz linke gazu do wymiany, bo sie gdzies strzepi. Tak to wygląda na dystansie 11 000 km, wiec szczerze polecam :)


Fmx spoko,bezobslugowy ale i jechac tez srednio jest czym. Poza tym mozna trafic cos fajnego w okolicach 7000/7500. Zależy czy ktos chce sprzedac czy sprzedawac

10

Odp: LC4 SM 2005r.

Wuerka fajna i spokój z remontami, to fakt. Jakie przełożenia najlepsze na drogę? 13/48? Bo na seryjnych szału nie ma.

Karolo dużo jak za regulator napięcia. Nie szło dopasować czegoś z innego moto?

11 Ostatnio edytowany przez Karolo (2018-10-16 15:31:40)

Odp: LC4 SM 2005r.

Nie lubie rzeźbienia, spaliło się to nowy oryginał. 50 euro to tylko 210zl :)

A i po zakupie świece irydowa nowa zalozylem jeszcze.

Pytales rowniez o wibracje i traski 100-200km. Wibracje jak dla mnie nie sa zbytnio odczuwalne, lubi sie palic żarówka z tylu :P 100-200 max do wytrzymania. Raz przez weekend zrobilem nim 700km ale wracalem ostatnie 100km prawie ze z placzem...

12

Odp: LC4 SM 2005r.

Widzę, że z wymianą oleju w 640 jest mase roboty. I jak się źle coś wykona to pada korba.

13

Odp: LC4 SM 2005r.

20minut. Bardzo prosta czynność

14

Odp: LC4 SM 2005r.

A jak dobrze odpowietrzyć ramę po wymianie oleju, żeby mieć 100% pewność że jest ok?

15

Odp: LC4 SM 2005r.

Nie zakręcasz korka w ramie u góry, odpalasz i czekasz aż poleci olej. Później szybko zakręcasz