16

Odp: 990 SMT jak to jest naprawde.?

Generalnie nie jestem fetyszystą mocy i cyferek, dlatego nie zależy mi na tym czy to na wale, czy gdzie indziej. Pewnie na innej hamowni byłoby trochę inaczej. Najlepsze było to, że motocykl jechał płynniej, było odczucie mocy i na torze w Poznaniu niejeden kierowca plastika musiał oglądać moje plecy i marchewy z wydechów przy redukcjach. Hamownia była po to żeby dostroić silnik do wydechów, ale okazało się że wstępny dobór dysz i obrotów śrubokrętem zawarte w instrukcji było najlepsze z próbowanych. Chris Wells z firmy X-Bikes Racing przysłał mi dysze ( chyba sześć kompletów), filtr powietrza i instrukcję oraz zaślepki do SAS. Generalnie wyszło P&P. Po prostu gość wiedział o czym rozmawiamy. Może jeszcze się zajmuje tymi nowszymi Lc8, jeśli tak to polecam.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

17

Odp: 990 SMT jak to jest naprawde.?

Jasne że jest jakiś poślizg między hamowniami +/-2KM  jednak różnica między mocą na wale a kole to ogromna różnica;)

Przykładowo mój Duke ma 124konie na kole po modach a seria wykazuje 105koni na kole, jednocześnie w katalogu zobaczysz 120konie lecz nie napiszą że na wale;)

18

Odp: 990 SMT jak to jest naprawde.?

No nie mówię że nie. Straty są na przekładniach i trzeba się z tym pogodzić, ale najważniejsza jest zabawa, a do tego potrzebne jest dobrze zestrojone moto. Nawet jak jest słabsze, to może być łatwiej na nim szybciej jechać. Dodatkowo w instrukcji majster przesłał mi wstępne ustawienia zawiasów pod moją wagę. Wszyscy jak widzieli na papierze te ilości kliknięć pukali się w czoło i mówili że to ustawienia do cruisera a nie do szybkiej jazdy, ale prawda była taka, że z KTM-a zrobił się naprawdę sportowy motocykl. Szedł jak po szynach.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

19

Odp: 990 SMT jak to jest naprawde.?

No zawias w LC8 na dużo pozwala. Ja w zależności od warunków ustawiam.

20

Odp: 990 SMT jak to jest naprawde.?

Pamiętajmy, że wyjściowo motocykle mają być zgodne z normą pod względem spalin, hałasu i jak najmniejszego spalania. W motocyklach cywilnych airbox ma głównie tłumić hałas - raczej nie jest projektowany biorąc pod uwage zjawiska falowe itp. Każdy motocykl z salonu po zabraniu na hamownie i wywaleniu układów 'środowiskowych' jak SAS można bez problemu wzmocnić, zapominając jedynie o normach spalin. Pozatym mapy producentów są dużym kompromisem - te same są dla motocykla na gorącą Hiszpanię, góry w Szwajcarii i fiordy skandynawii. A temperatura i gęstość powietrza ma duże znaczenie.
Drugie przepustnice też są po to abyś za mocno nie mógł odkręcić bo moto dostanie dużo paliwa i puści bąka ze zwiększoną ilością jakiegoś tlenku. A wtedy może udusi się jakaś wiewiórka :) - a to przecież w UE nie przejdzie.

21 Ostatnio edytowany przez MAĆKO (2017-09-01 13:16:16)

Odp: 990 SMT jak to jest naprawde.?

Jeśli coś ma w ogóle generować zjawiska falowe w dolocie to będzie to nawet najgorszy airbox z opakowaniu po jogurcie i dolocie z rolki po papierze toaletowym:P niestety w otwartym filtrze te zjawiska są mocno poza kontrolą i wszystko odbywa się na górze obrotów. To że dzik dostaje za mało zimnego powietrza to oczywiste bo reaguje na jego nowe dawki jak narkoman na helene ale warto to zrobić z głową:) Mocno mnie zdziwił bum na wszystkie te otwarte airboxy do użytku na drogach publicznych (motoholigan, DNA czy rotwailer) ale dźwięk jest zajebisty to prawda - prawdziwa dzika i wkurwiona locha z małymi szarżująca przez las w poszukiwaniu żołędzi:)

22

Odp: 990 SMT jak to jest naprawde.?

To jak to ugryźć tak :
[url]https://fz07.org/thread/127?page=354[/url]

Czy do pudełka KN i po temacie?

Było MT-09,WR125X,jest MT-07-SP

23

Odp: 990 SMT jak to jest naprawde.?

MT07 ma biede bo jest zielone że aż głupio:)
Jak już wyrwiesz z niej wszystko co ekologiczne, wsadzisz przelot to możesz spróbować otworzyć airbox ale na 100% nie tak jak na obrazku:P Zwłaszcza do zastosowań o których myślisz(gymkhana prawda? ) A na koniec trzeba to wszystko zwieńczyć fajną mapą paliwa.

24

Odp: 990 SMT jak to jest naprawde.?

Tak jak oni to zrobili zasysa ciepło przy małych prędkościach prawda? Lepiej wsadzę filtr do pudełka + je udrożnie ?
Bo już mnie to moto denerwuje mimo podkręconych obrotów.

Było MT-09,WR125X,jest MT-07-SP

25

Odp: 990 SMT jak to jest naprawde.?

Dokładnie, lepiej wyprowadzić snorkel w jakieś sensowne miejsce żeby zasysało zimne powietrze.

26

Odp: 990 SMT jak to jest naprawde.?

Tak tez zrobię,dzięki :)powoli kompletuje graty i bede to wszystko rozbierać.

Było MT-09,WR125X,jest MT-07-SP

27

Odp: 990 SMT jak to jest naprawde.?

Daj znać chetnie pomogę:)
Może nawet spróbuje ogarnąć coś w wolnym czasie jeśli chodzi o mapę do mtka