16

Odp: KTM SMC 690 - miota jak szatan przy 150

Mam tak samo powyżej 150 na miękkich gumach deszczowych heidenau k73. Zawiasu nie sprawdzałem jak jest ustawiony, ciśnienia poniżej 2 bary.

Simson SR50 90ccm [1986] -> Yamaha WR 450F dualsport [2004] -> KTM 690 SM Prestige [2007]

17

Odp: KTM SMC 690 - miota jak szatan przy 150

Ja mam po 2 bary.

KTM 690 SMC

18

Odp: KTM SMC 690 - miota jak szatan przy 150

Różnica jest taka, że ja mam SM z 2007, nie wiem czy rama była inna od smc.

Simson SR50 90ccm [1986] -> Yamaha WR 450F dualsport [2004] -> KTM 690 SM Prestige [2007]

19

Odp: KTM SMC 690 - miota jak szatan przy 150

Inna. Łożysko główki ramy jest OK? Lagi masz standardowo, czy wypuszczone nad półkę?

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

20 Ostatnio edytowany przez MAĆKO (2017-07-11 23:06:08)

Odp: KTM SMC 690 - miota jak szatan przy 150

Sportmaxy dobra stabilna guma-sprawdzone. Łożysko główki ramy tez może być ale aż tak czuć jak juz się ma mocno wyjebane i przy dohamowaniach byś to już dawno poczuł. Może łożysko w przednim kole? W wyważenie kół do 200km/h nie wierzę i nie widzę różnicy.

21

Odp: KTM SMC 690 - miota jak szatan przy 150

Ma mi podrzucić jakąś inną opone na przód najpierw - jak będzie ok, to wymiana i tyle. Co do pytań u góry, to nie wiem czy do mnie, ale gość pisał, że

-kontrola wszystkich łożysk zawieszenia+główki ramy (wszedzie nałożony smar)

I w to bym mu wierzył, bo motocykl naprawdę zadbany i książka serwisowa prowadzona.

KTM 690 SMC

22

Odp: KTM SMC 690 - miota jak szatan przy 150

Do Ciebie.
A lagi masz wypuszczone nad półkę? Jeśli tak to ile?

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

23 Ostatnio edytowany przez Spidzior (2017-07-12 11:41:14)

Odp: KTM SMC 690 - miota jak szatan przy 150

Tak to wygląda, raczej nic tam nie czuć, żeby wychodziło i nie wygląda nawet.
[url]http://imgur.com/a/DGkWF[/url]
[url]http://imgur.com/a/Siixy[/url]

KTM 690 SMC

24

Odp: KTM SMC 690 - miota jak szatan przy 150

No wygląda prawie normalnie. Powinny chyba być lekko wysunięte w górę, na grubość korka. Ja w poprzednim miałem wysunięte o ok 10 mm + opony Goldspeed Street Sport Ultra i skręcał dużo lepiej, ale trochę kosztem niestabilności przy wysokich prędkościach. Nigdy nie było to jednak coś niepokojącego. Raczej lekkie wężykowanie.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

25 Ostatnio edytowany przez Spidzior (2017-07-12 11:57:57)

Odp: KTM SMC 690 - miota jak szatan przy 150

No tutaj skręca się trochę inaczej nie ukrywam, ale przy skręcaniu w sumie wszystko ok. Co do wysokich prędkości, no to właśnie tutaj zaczyna tak mocniej rzucać lewo-prawo-prawo-lewo jak ze 120 bym próbował wyprzedzić, to się tak zaczyna dziać. Puszczając kierownice na prostej drodze przy 70-100 raczej nie zauważyłem, żeby mi go ściągało, albo rzucało kierownicą, idzie prosto. Ale właśnie jadąc te 130 bym tego nie zrobił, bo trzymając obydwie dłonie + lekkie pochylenie się tak dzieję. Mam nadzieję, że podmianka opony na przód wystarczy  ( i oby to była tylko opona ) :D

KTM 690 SMC

26

Odp: KTM SMC 690 - miota jak szatan przy 150

A amor z tyłu jak ustawiony? Sprężyna skręcona? Tłumienie?

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

27

Odp: KTM SMC 690 - miota jak szatan przy 150

Wszystko skręcone jak w serwisówce na standard. Sprężyna nie była ruszana przez poprzednika.

KTM 690 SMC

28

Odp: KTM SMC 690 - miota jak szatan przy 150

Koledze z tego drugiego tematu pomogła zmiana ciśnienia w oponach i pozycji na motocyklu.
Też się upierał że siedzi i jeździ dobrze i że to nie jego pierwszy motocykl.

Mój sposób na wykluczanie moich błędów to - kierownicę trzymam tylko i wyłącznie dwoma palcami /wskazującym i kciukiem/. Tak jak robisz znaczek OK. Pozostałe palce w powietrzu. Kierownicę trzymam takimi palcami bardzo delikatnie.
Motocykla trzymam się tylko kolanami - trzymanie rękoma wyklucza uchwyt dwoma palcami.
Jak przyśpieszasz to się pochylasz używając tylko mięśni brzucha.
Niestety ale często przesiadka na mocniejszy sprzęt objawia się tym, że nowa dawka mocy idzie w ręce. Zwłaszcza przy gwałtownym przyspieszaniu.

Jak przy takiej jeździe nadal lata na boki to można szukać przyczyny w motocyklu.
Jeszcze z takich moich obserwacji:
- jedno lusterko również zaburza gładką jazdą
- sprawdź DOT opon
- sprawdź jaki masz SAG
- osobiście poluzowałbym wszystkie śruby zawieszenia i koła i skręcił jeszcze raz. Uważając na skręcanie ośki aby nie popełnić błędu i zrobić z lag V

Jesteś z Sosnowca. W pobliżu chyba nie brakuje SM speców na tym forum.
Daj się przyjechać komuś kto ogarnia temat i może wykluczyć błąd ludzki.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

29 Ostatnio edytowany przez Spidzior (2017-07-12 14:51:49)

Odp: KTM SMC 690 - miota jak szatan przy 150

Najpierw zmienię oponę na ten przód, bo to mi spokoju nie daje. Motocykl ogólnie od speca supermoto, a serwisowany był także u speca i jakieś źle założone lagi, czy coś źle skręcone, to jestem wręcz pewien, że nie ma tu czegoś takiego. Mogę puścić kierownice przy 100 i się nic nie dzieję ,bo jak wyżej pisałem tak robiłem. Dopiero przy przyśpieszaniu ze 120 zaczyna go kołysać jakby na boki począwszy od przodu - tam trzymaniem palcami nie będę ryzykował. Objaw dziwny, ale jakby się faktycznie to zaczynało od przedniej opony. Co do mocy, to niecałe 15km więcej i -10kg wagi ma ten motocykl. Lekki przyrost mocy czuć, bo nie powiem, że nie, ale aż tak rąk w porównaniu do poprzednika nie urywa. W poprzednim miałem heidenau deszczówke na przodzie, a tył jakaś bridgestone i motocykl bez problemu jechał 140 bez żadnych ceregieli.

KTM 690 SMC

30

Odp: KTM SMC 690 - miota jak szatan przy 150

może błotnik zaczyna wpadać w jakieś dziwne wibracje od wiatru i to przenosi się na układ kierowniczy ?

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450