Panowie, pisałem parę stron wcześniej. Sprzęt kupiony od osoby z SMT. Tata mój również jechał motocyklem i objaw jest taki sam przy jego jeździe - poprzednia osoba ( sprzedający ) to samo mówiła, bo PISAŁEM że ZAPOMNIAŁ mi o tym wspomnieć przy sprzedaży!! To jest moja trzecia LC4, na poprzednich jakoś żadnych problemów nie miałem. Zawias ustawiałem i dalej to samo, a sprzedający twierdził, że też się tak działo, ale podczas jazdy w 2 osoby problem ustaje - według niego problem pojawił się po zamianie opon jak pisałem WCZEŚNIEJ i zawiasu na tor, gdzie zawias już przestawiałem 2 razy. Powietrze wcześniej też MIAŁEM jak trzeba, tylko opona była 120/60 - w tej też mam teraz 2 bary.
Nie rozumiem hacker po co na mnie naskakujesz, gdzie widocznie nie czytałeś wcześniejszych postów. Zaraz po radach co zrobić pisałem po prostu co zrobiłem, a co nie. Motocyklem nastukałem od kupna już z 600km po różnych trasach, szutry, jakieś przejażdżki po lasach i zakręty. Ale dla mnie to nie jest normalne, żeby mi motocykl AŻ TAK wężykował przy 150. Gość na filmie jakoś nie ma takich objawów *tak widzę, że ma szybkę* ale jest też dużo innych filmów, gdzie przy 150-160 nikomu nic nie wężykuje. I darujcie sobie posty, że mogłem kupić plastika, żeby latać z takimi prędkościami. Nie potrzebuje latać z takimi prędkościami jak wspomniałem, ale CZASAMI po prostu trzeba przycisnąć i nie mam zamiaru wylądować w szpitalu. Więc zanim ktoś coś znowu skomentuje, to proszę przeczytać wcześniejsze strony...
Pisałeś mi wcześniej o pozycjach i żebym dawał się komuś karnąć, ale sam sprzedający tak miał, a laikem jakimś nie jest. Opona z tyłu jest z 2015 roku, a przód 2016. Ciśnienie było wcześniej jak trzeba i się tak działo. Teraz miałem trochę inne i dalej to samo, choć po zmianie opony pisałem, że trochę ustąpiło, ale dalej występuję wężykowanie. Pozdro
[url]https://youtu.be/FLxOpAkGGeg?t=140[/url]
KTM 690 SMC