Odp: wr450 chup tre te te te i koniec. głowica kaput. co dalej?
Jeżeli remont robił ktoś a nie Ty to nikt Ci nie powie co jak i dlaczego.
Nie wiesz czy był sprawdzany luz na zaworach? Ile wynosił luz? Czy zdejmował zawory? Czy ich źle nie złożył? Może je pomieszał? Może źle założył zamki. Może coś źle zrobił z napinaczem. Może łańcuszek był wyciągnięty.Jeżeli remontujesz sam to wiesz co się z moto dzieje.
A jak robi ktoś to nic nie wiesz.Albo tak jak piszę - nowy tłok, większa kompresja i się urwało. Jaki tłok jest tam założony?
Właśnie o tym myślę, że coś tam popierdzielił. Ja nie mam czasu narzędzi doświadczenia żeby samemu się w to bawić. Myślałem, że większe szanse, że ja to popsuje niż zawodowy mechanik, k.... jego mać.