Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Amelinium ani nie pomalujesz ani nie pospawasz migiem ale uszkodzić już można. Co nie zmienia faktu że można to zrobić dobrze, tylko trzeba uważać.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Strony Poprzednia 1 … 385 386 387 388 389 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Amelinium ani nie pomalujesz ani nie pospawasz migiem ale uszkodzić już można. Co nie zmienia faktu że można to zrobić dobrze, tylko trzeba uważać.
Niedługo to plastiki palnikami będziemy odkręcać. A o przebarwieniu piasty żeby spawarką tam podjeżdżać pomyśleli w anodo-amelinium. wykrętaki to chyba zeby urwać z całym uchem tą śrubę. To odrazu pierdoln.ąć młotkiem i efekty zbizone bedą. Lekkie napunktowanie, chińska wkrętarka i najtańsze wiertło, a resztki same juz wypadną, a jakieś inwazje to gdzie trzeba i można sie czyni.
Levis metale rozszerzają sie pod wpływem ciepła nie odwrotnie;)
Amelinium ani nie pomalujesz ani nie pospawasz migiem ale uszkodzić już można. Co nie zmienia faktu że można to zrobić dobrze, tylko trzeba uważać.
Akurat MIG'iem pospawa :p
Każdy robi jak mu wygodnie, jeśli nie ma pod ręka polautomatu, to ciężko będzie. Łatwiej wtedy wykretakiem.
Ja bym np. Wziął na elektrodrazarke drutową i wyciął niemal całą :-) ale to skrajne rozwiązanie.
Gdzie w Warszawie lub okolicach jest godny zaufania mechanik/serwis który mi sciagnie góre(glowica, cylinder, etc) i rzetelnie zweryfikuje stan korby, tloka, cylindra ? Motocykl to Husaberg FE570.
AIM Motocykle dadzą radę.
Mi berga składał Dmitruk z piaseczna, godny polecenia człowiek.
Robiłem lagi i ogólny przegląd u Michała Dmitruka, również polecam.
Mi berga składał Dmitruk z piaseczna, godny polecenia człowiek.
Robiłem lagi i ogólny przegląd u Michała Dmitruka, również polecam.
Jak tego Delty ogarnął to z tym sobie poradzi bezproblemowo. No chyba ze jeszcze takiego nie miał to demontaż zbiornika paliwa go zachęci, a za pierwszym razem to jest naprawdę dobra komedia, wręcz groteska jakaś;))
Już myślałem że to ja jestem upośledzony, jeśli chodzi o zdejmowanie zbiornika w 570.
Gdzie w Warszawie lub okolicach jest godny zaufania mechanik/serwis który mi sciagnie góre(glowica, cylinder, etc) i rzetelnie zweryfikuje stan korby, tloka, cylindra ? Motocykl to Husaberg FE570.
Radek polecam oba miejsca i Dymitruka (robił Delcie berga więc już zna temat) i AiM
Na pw masz numer
Do AIM mam bliżej. Mam jeszcz namiar na jeden serwis, ale musze tam podjechac i pogadac.
Dlaczego odpowietrzanie układu hamulcowego w samochodzie należy zaczynać od najdalszego zacisku koła?
Wszędzie czytam jak, jednak nikt nie pisze dlaczego?
To logiczne, żeby napełnić cały układ. Później sobie skaczesz po zaciskach i odpowietrzasz do bulu.
Dla mnie aż tak logiczne nie jest.
A jak zacznę od najbliższego to reszty już nie odpowietrzę?
wydaje mi się, że tutaj chodzi o to, że w najdłuższym przewodzie jest najwięcej powietrza. Jak go odpowietrzysz jako pierwszego, to reszta będzie szła szybciej. Tak głośno myślę :-)
Strony Poprzednia 1 … 385 386 387 388 389 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Wygenerowano w 0.123 sekund, wykonano 37 zapytań