JacekL napisał/a:Ja bym się zapytał dlaczego blacha nie grójecka, skoro ma dwa lata.
To, że nie przerejestrowany to na to bym patrzył najmniej bo o niczym to jeszcze nie świadczy. Ważne aby był zarejestrowany i opłacony. Znam dużo osób co nie przerejestrowuje aut czy moto tak po prostu. Sam miałem sytuację gdzie w chevrolecie latałem na właśnie pięciu umowach (w tym też dużo razy bywałem u niemca nim i przy kontroli problemu żadnego). Tylko u mnie było tak, że po zakupie przy rejestracji okazało się, że jedna umowa (chyba druga, nie zauważyłem przy zakupie) była kopią, a nie oryginałem i kazali mi się zgłosić do komisu skąd była ta umowa po oryginał tylko, że po pierwsze to był drugi koniec kraju, a dwa, że już dawno tego komisu nie było. Niby właściciela znalazłem i można było przepisać umowę, a on stara pieczątkę by walną tylko, że to wszystko załatwiane listownie i stwierdziłem, że nie chce mi się. Latałem tak trzy lata, aż trafił się kupiec i auto na sześciu umowach poszło dalej. Później widziałem go z jeszcze z rok czasu na tych blachach i dopiero przerejestrowanego (pewnie niewygodnie 7 umów było wozić albo miejsce na badania się skończyły hehe). Pzdr.
#969
VOR 530 SM-R & KAWASAKI KX 250 SM STUNT
CA Technology