301 Ostatnio edytowany przez maniek-rr312 (2016-12-05 10:13:49)

Odp: Sezon 2017

Tak jak pisałem wcześniej uważam, że będzie kilka osób, które przejdą z PP do street i zwolnią miejsce
W 2016 miejsce wyglądało tak w pp:
1 runda 32
2 runda 24
3 runda 25
4 runda 19
5 runda 17
6 runda 26

Pamiętajcie, że pierwsza trójka odchodzi co zwolni te miejsca.
Myślę, że obawy o brak miejsc są zbędne.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

302

Odp: Sezon 2017

Panowie a co z torem w Słomczynie i Łodzi ? było coś poruszane w tej kwestii ?

CRF450R SM

303

Odp: Sezon 2017

Tak, rozmowy trwają z Łodzią nie wiem czy ze Słomczynem. Ale może ktoś z Wawy się tym zajmie?

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

304 Ostatnio edytowany przez wyrzyk969 (2016-12-05 10:37:08)

Odp: Sezon 2017

W 2016 miałem startować w zawodach ale niestety nie wyszło, to moto odmawiało współpracy to jakie inne cuda, a dość spora odległość powodowała, że wolałem nie jechać z niepewnym sprzętem. Mam nadzieję, że w 2017 uda się mi ale zauważyłem, że im więcej gadam i się napalam to bardziej nie wychodzi hehe więc tym razem spokojnie... A więc wracając do tematu. To, że nie będzie klasy amator wiele mi nie zmienia bo od początku zakładałem start w PP i mimo, że mógłbym być na końcu stawki to lepiej ganiać za mocniejszymi zawodnikami i uczyć się ich toru jazdy i cisnąć za nimi. Nie przeszkadza mi dublowanie bo parę razy mnie zdublują ale przyjdzie czas, że to ja ich przegonie hehe. Jeżeli ktoś polatał treningowo po czarnym i gdzieś po off np tory mx i się wjeździ to nie trzeba mu amatora. Co do street to całkiem dobry pomysł, chociaż osobiście dla mnie to jak jazda to tylko z terenem ale znam parę osób co się ucieszą. Pojadą czysto dla fanu bo tak jak mówiły boją się terenu, że łatwiej o glebę, a jak się ma rodzinę na utrzymaniu to nie mogą pozwolić sobie na kontuzję i pauze w robocie. Podejrzewam, że sporo osób tak też może pomyśleć i przyciągnie to kilku nowych zawodników. Ogólnie jak byłby podział PP i street to było by git. Pzdr.

#969
VOR 530 SM-R   &   KAWASAKI KX 250 SM STUNT
CA Technology

305

Odp: Sezon 2017

Nic w trakcie sezonu nie zrobią. To pzm a nie prywatna firma gdzie od pomysłu do wdrożenia 5min :)
Druga sprawa ze kiedyś podział był od pojemności. To nas nie urządza. Dlatego pisałem, ze trzeba już o tym myśleć teraz.

Pozdrawiam,
Piotrek

306

Odp: Sezon 2017

Panowie, prosta sprawa podzielić PP na C1 i C2 jak było kiedyś, jak liczba zawodników będzie poniżej 30 osób klasy jadą razem a jak powyżej do osobne wyścigi i tyle, co tu kombinować. Jeżeli chodzi o nowe tory to kombinujemy aby Stryków (łódź) też doszedł do kalendarza, (bardzo mi na tym zależy :) ), bo już tam jeździłem i naprawdę można przynajmniej dwie kombinacje toru zrobić.

Ps.
Adrmln - również pozdrawiam :)

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

307

Odp: Sezon 2017

trawer napisał/a:

Panowie, prosta sprawa podzielić PP na C1 i C2 jak było kiedyś, jak liczba zawodników będzie poniżej 30 osób klasy jadą razem a jak powyżej do osobne wyścigi i tyle, co tu kombinować. Jeżeli chodzi o nowe tory to kombinujemy aby Stryków (łódź) też doszedł do kalendarza, (bardzo mi na tym zależy :) ), bo już tam jeździłem i naprawdę można przynajmniej dwie kombinacje toru zrobić.

Ps.
Adrmln - również pozdrawiam :)

A jest tam odcinek terenowy czy będą coś robić specjalnie pod SM ? ;)

Xt 125--> RMZ-->SMCR --> EXC, YZF 2k3 --> SMR--> YZF 2k14 -->YZF 2k12

308

Odp: Sezon 2017

Dla bojacych się PP od razu, na zachętę pewien, że w '15 w moim debiucie wszedłem od razu do PP, niejezdzac wcześniej w terenie na slikach ani razu. Nie zamykalem tyłów. Prawda, zdarzyła się kontuzja w off, być może przez brak obycia w off,a może z innych powodów...
Teren można ćwiczyć w polu jak ktoś chce.
Pozdrawiam

"Nie ma boga. Jest Mmmmotór!"
KTM SMR450 '13 #23

309

Odp: Sezon 2017

trawer napisał/a:

Panowie, prosta sprawa podzielić PP na C1 i C2 jak było kiedyś, jak liczba zawodników będzie poniżej 30 osób klasy jadą razem a jak powyżej do osobne wyścigi i tyle, co tu kombinować. Jeżeli chodzi o nowe tory to kombinujemy aby Stryków (łódź) też doszedł do kalendarza, (bardzo mi na tym zależy :) ), bo już tam jeździłem i naprawdę można przynajmniej dwie kombinacje toru zrobić.

Ps.
Adrmln - również pozdrawiam :)

To ma sens. Wtedy jesli jest tak jak twierdzicie - ze 3 gosci z PP musi isc do MP - to MP po sezonie zasililoby 6 zawodnikow a nie 3.

Aczkolwiek takiego zapisu (ze podium PP musi przejsc do MP) w regulaminie nie znalazlem. Wyczytalem jedynie ze liczy sie top-lap - po ktorym z moich obliczen wynika, ze bede musial przejsc tylko ja. Rysiu i Damian chyba beda mieli sugerowana-nie przymuszona zmiane tak jak to bylo rok temu dla calej trojki.

#769
https://www.facebook.com/SUMOsupermotoTEAM/
Było: DERBI SENDA 50 '00 < EXC 125 '03 < HM CRE 250 2t '06 < KXF 250 '06 < YZ 125 '06 < CRF 250 '10 < YZ250F '09 < YZ250F '08 < EXC 525 SM '05
Jest: CR 250 2000, KX 125 1987 :)

310

Odp: Sezon 2017

Ale w tym c1 c2 był podział od pojemności? Jak w sezonie były 2 250 4t, jedna Drz i jakieś 125 2t.
Dla nich osobna klasa? Czy podział c1 c2 inaczej wyglądał?

Pozdrawiam,
Piotrek

311 Ostatnio edytowany przez trawer (2016-12-05 12:02:16)

Odp: Sezon 2017

JohnnyQulaweOkO napisał/a:
trawer napisał/a:

Panowie, prosta sprawa podzielić PP na C1 i C2 jak było kiedyś, jak liczba zawodników będzie poniżej 30 osób klasy jadą razem a jak powyżej do osobne wyścigi i tyle, co tu kombinować. Jeżeli chodzi o nowe tory to kombinujemy aby Stryków (łódź) też doszedł do kalendarza, (bardzo mi na tym zależy :) ), bo już tam jeździłem i naprawdę można przynajmniej dwie kombinacje toru zrobić.

Ps.
Adrmln - również pozdrawiam :)

A jest tam odcinek terenowy czy będą coś robić specjalnie pod SM ? ;)

Będzie robiony :) , spokojnie opanuje się temat terenu :)

w PP był podział taki, C1 - do poj 450 a C2 open, ogólnie wyglądało tak że szybsi byli w C1, ale niektórzy uważali inaczej :)

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

312

Odp: Sezon 2017

Dla mnie jest tak, jak bedzie PP podzielone to git ;)
Zreszta klasa Amator miała szanse przez dwa lata, ona także powstała zeby zasilić budżet zawodów, a przy okazji zeby ludzie mogli sporobowac ścigania za grosze, z małym wkładem własnym (kilka otworów i drucik). Niestety po dwóch latach widać jakie efekty sa,  ludzi w tej klasie mało. Z amatorow do PP przeszło osob tyle co przeszło ludzi "z ulicy" do PP od razu.
Jaki sens trzymać amatorow ? Dla mnie żaden. Lepiej dać spróbować sie kategorii street czy sie obroni, czy bedzie lepsza frekwencja.

UrbanStreetWorkshop
#444 KTM 530EXC Supermoto
         KTM 300EXC enduro
https://www.youtube.com/user/yamahadt1998

313

Odp: Sezon 2017

maniek-rr312 napisał/a:
mallly200sx napisał/a:

Spidi mam tylko do Ciebie jedno pytanie. Pomijając Włochy, Litwę i Łotwę, gdzie masz jeszcze klasę street jako Puchar/ Mistrzostwo kraju?
Pytam z ciekawości, nie to żebym jej szukał i nie mógł znaleźć ;)

Z tych Państw, które mam teraz w głowie to na bank:

Hiszpania
Portugalia

Muszę zobaczyć ale jest ich więcej

Mały -nie wiem jak z rangami, o które pytasz ale przy klasie amator mówić o jakimś poważnym pucharze, tym bardziej "Mistrzostwie" kraju amatorów bo to samo z siebie brzmi trochę śmiesznie.
Na bank, oprócz krajów, które wymienił Maniek jeszcze Włochy, Francja i USA.
Wyobraź teraz sobie jakie kino jest we Włoszech i w Hiszpanii gdzie w klasach Street upalają zawodnicy wywodzący się w prostej linii z wyścigów Moto2 czy nawet MotoGP! :)
Chyba najbardziej znanym jest Biaggi ale wielu czynnych zawodników jak Pedrosa, Marquez czy Hayden, treningowo ściagają sie na lokalnych imprezach SM.

Tylko, że tam nikt z tego powodu nie płacze - wręcz odwrotnie. To jest duża wartość dodana dla tego sportu. Ludzie cieszą się, że nie tylko mogą, że mogą latać w towarzystwie "gwiazd" i idoli, walczyć z nimi(albo chociaż próbować) ale też i uczyć się i podpatrywać od nich. U nas wszyscy koncentrują się na terenie bo tam "względnie" najłatwiej stracić lub urwać nieco czasu. Nie jest jednak tak, że na asfalcie nie ma co poprawiać...
Więcej otwartości - wszystko wskazuje na to, że skorzystają na tym wszyscy. Naturalna sprawa, że nikt nie lubi drastycznych czy rewolucyjnych zmian ale czasem warto albo wręcz trzeba wpuścić trochę świerzego powietrza i świerzej krwi. Trzeba równać do najlepszych a nie dreptać w miejscu.

SPIDI

Subiektywnie o motoryzacji z charakterem
Facebook.com/SpidiFreestyle

314 Ostatnio edytowany przez snieg (2016-12-06 23:12:06)

Odp: Sezon 2017

IMHO nie ma co porównywać innych krajów... W Hiszpanii sport motocyklowy jest sportem narodowym - chociażby przy MotoGP Hiszpanii, puchar wręcza sam Król Hiszpanii.
Pomijam fakt, że torów w samej Hiszpanii jest na pęczki... więc można się rozwijać, trenować i startować.

...a w Polsce gdzie tendecja jest raczej do zamykania torów, a nie ich otwierania, perspektywy są jakie są... więc klasa amator, to dla niektórych jedyna szansa na jakikolwiek start i posmakowanie tego sportu ;)

#21, śnieg

315 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2016-12-06 23:54:19)

Odp: Sezon 2017

Spidi napisał/a:
maniek-rr312 napisał/a:
mallly200sx napisał/a:

Spidi mam tylko do Ciebie jedno pytanie. Pomijając Włochy, Litwę i Łotwę, gdzie masz jeszcze klasę street jako Puchar/ Mistrzostwo kraju?
Pytam z ciekawości, nie to żebym jej szukał i nie mógł znaleźć ;)

Z tych Państw, które mam teraz w głowie to na bank:

Hiszpania
Portugalia

Muszę zobaczyć ale jest ich więcej

Mały -nie wiem jak z rangami, o które pytasz ale przy klasie amator mówić o jakimś poważnym pucharze, tym bardziej "Mistrzostwie" kraju amatorów bo to samo z siebie brzmi trochę śmiesznie.

Przeczytaj co napisałem jeszcze raz- gdzie klasa street jedzie jako puchar/ mistrzostwo kraju.

Nie jestem za tym żeby amatorom dawać jakąkolwiek klasyfikację roczną. 
Tym bardziej mistrzostwo amatorów XD


Na bank, oprócz krajów, które wymienił Maniek jeszcze Włochy, Francja i USA.

Włochy, Litwa, Łotwa, Hiszpania, Portugalia.

we Francji masz S1, S2, Challenger (nasz puchar, 4ry grupy!?), LUC1,  wszystkie z terenem :)

Czyli w Europie dużo street nie ma.  Czyli cały świat tym bardziej nie lata street ;)

Wyobraź teraz sobie jakie kino jest we Włoszech i w Hiszpanii gdzie w klasach Street upalają zawodnicy wywodzący się w prostej linii z wyścigów Moto2 czy nawet MotoGP! :)
Chyba najbardziej znanym jest Biaggi ale wielu czynnych zawodników jak Pedrosa, Marquez czy Hayden, treningowo ściagają sie na lokalnych imprezach SM.

albo flattrack, motocross  ;)

Tylko u nas nie ma takich tradycji ścigania, nie ma takich zawodników.  Większość zawodników w sportach to Hiszpanie, Włosi.
Nasi asfaltowcy- nawet Mistrzowie, nie są super szybcy na świecie ;).  Nie wiem czy milionkrotni Mistrzowie Polski (np. Szkopki) uraczą nas swoją obecnością ;) Wątpię. 

Tylko, że tam nikt z tego powodu nie płacze - wręcz odwrotnie. To jest duża wartość dodana dla tego sportu. Ludzie cieszą się, że nie tylko mogą, że mogą latać w towarzystwie "gwiazd" i idoli, walczyć z nimi(albo chociaż próbować) ale też i uczyć się i podpatrywać od nich. U nas wszyscy koncentrują się na terenie bo tam "względnie" najłatwiej stracić lub urwać nieco czasu. Nie jest jednak tak, że na asfalcie nie ma co poprawiać...

Esencja supermoto to Teren + Asfalt. nie powinno się kasować klasy stricte SM, żeby kilku asfaltowców mogło sobie po puchar pojeździć.
Bo do tego ta  klasa ma służyć- i to jest jasno powiedziane!
Osłabia to puchar i nie pomaga naszym mistrzostwom.
Nie zdziwiłbym się, gdyby w najbliższych 2-3 latach w MP było poniżej 10 zawodników.

Więcej otwartości - wszystko wskazuje na to, że skorzystają na tym wszyscy. Naturalna sprawa, że nikt nie lubi drastycznych czy rewolucyjnych zmian ale czasem warto albo wręcz trzeba wpuścić trochę świerzego powietrza i świerzej krwi. Trzeba równać do najlepszych a nie dreptać w miejscu.

Ja jestem za klasą street ale nie kosztem klasyki SM!

Argument za klasą street to kasa, dla organizatorów- choć jak już ktoś pisał, to nikt wyliczeń nie widział i czy się opłaca czy nie to nikt nie wie ;)

Pozdrawiam,
Piotrek