1 Ostatnio edytowany przez JacekL (2016-11-20 17:38:29)

Temat: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

Mam tą swoją drz i gdyby nie waga słowa bym nie powiedział. Ale jak człowiek sam lata i się wyglebi porządnie to jest co dźwigać. :)

Co można by w tej kasie mieć lżejszego? Na dwóch kompletach kół. Chyba żeby z drz zostawić koła sm to wtedy samo enduro do 12 tys. zł max.

Musi być homologacja. Nie jeżdżę po torach także tylko endurzenie i asfalt.

Freeride 350

2 Ostatnio edytowany przez Gamut (2016-11-20 19:18:16)

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

Jeśli w miarę wytrzymałe to choćby EXC od KTM, 525.  Husqvarna tez coś robi Ale czy lżejsze i husqvarny 4t nie słyną z dobrych opinii.  Dobra opcja jest yamaha wr 450 lub 250. To są sprzęty w miarę wytrzymałe i do tego stosunkowo lekkie, dalej to już idziemy w motki typu exc 2t, husq wr 2t wszystko to ma homologacje ponieważ są to motocykle enduro.
Kwestia tego jaki ten sprzęt ma być wytrzymały silnikowo.

XR650R

3

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

WR czy 525 są raczej wytrzymałe i o takie  mi chodzi.

Wychodzę z założenia, że albo kupić drogo po niedawnym remoncie albo tanio i liczyć się, że prędzej czy później coś walnie :D

Na forum jest EXC 450 2007r. Jest sens zamieniać drz na takie coś?

Freeride 350

4

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

To musisz już pytać właścieli takich sprzętów jak w nich z serwisem, remontami, wydaje mi się że wr jest mniej wysilone oraz że 525 to leppszy wybór niż 450 Ale to musisz podpytac. Z tymi remontami to różnie jest, najlepiej to chyba tanio i zrobić samemu remont.

XR650R

5

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

Z RFS masz o tyle fajnie, że wymieniając kilka pierdół możesz z tej 450 zrobić 525 a nawet 540 lub kosmiczne 570:)

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

6

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

a co ty masz za drz że aż taka ciezka jest? Ja rozumie latasz DR albo jakimś XT lub innym starym klocem ale bez przesady,może troche krzepy trzeba nabrać.

Nie żebym pił bezposrednio do ciebie bo mi jeszcze pogrozisz sądem :) ale wkurza mnie jak chłopaki zamieniaja jaja na pizdy i marudzą że coś jest za cięzki itd.........

Sherco st300  Cabestany Replica

7

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

Jak szukasz czegoś lekkiego to wal do mnie po YZF ;) [url]http://forum.super-moto.pl/topic36510-sz-yamaha-yz450f-sm-2003.html[/url]
Homologacja jest a cena też okazyjna ;)

Xt 125--> RMZ-->SMCR --> EXC, YZF 2k3 --> SMR--> YZF 2k14 -->YZF 2k12

8

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

hacker33 napisał/a:

Z RFS masz o tyle fajnie, że wymieniając kilka pierdół możesz z tej 450 zrobić 525 a nawet 540 lub kosmiczne 570:)

Rozwinies tą wypowiedz jakiś BigBore? Czy coś innego?

KTM 520 brudas + sm

9

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

JohnnyQulaweOkO napisał/a:

Jak szukasz czegoś lekkiego to wal do mnie po YZF ;) [url]http://forum.super-moto.pl/topic36510-sz-yamaha-yz450f-sm-2003.html[/url]
Homologacja jest a cena też okazyjna ;)

Miałem 426 i podziękuje za yamahy starsze :)

Freeride 350

10

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

jaras111x napisał/a:

a co ty masz za drz że aż taka ciezka jest? Ja rozumie latasz DR albo jakimś XT lub innym starym klocem ale bez przesady,może troche krzepy trzeba nabrać.

Nie żebym pił bezposrednio do ciebie bo mi jeszcze pogrozisz sądem :) ale wkurza mnie jak chłopaki zamieniaja jaja na pizdy i marudzą że coś jest za cięzki itd.........

Jeżeli wazy 140kg i trzeba samemu wyciągać jakiejś dziury to nie daje rady i dlatego myślę i czymś lżejszym a i zarazem nowszym. Zawsze nowsze będzie lepsze  ;)

Freeride 350

11

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

rozważ Krystiana Yamahe 426 - jest opcja cross lub cross + SM - zarejestrowana. Ładnie chodzi, w dobrej monecie - także w poźniejszy ewentualny remont wystarczy. Sprzęt mega lekki jak na +400cc

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

12

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

Big bore chyba obniża w znacznym stopniu żywotność silnika prawda?

XR650R

13

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

levis napisał/a:

rozważ Krystiana Yamahe 426 - jest opcja cross lub cross + SM - zarejestrowana. Ładnie chodzi, w dobrej monecie - także w poźniejszy ewentualny remont wystarczy. Sprzęt mega lekki jak na +400cc

Tą 426 już kupiłem kiedyś, ale coś tam było nie tak z papierami i oddali kasę  :)

Tego moto nie chce gdyż części sa praktycznie tylko ori w cenach kosmicznych. W mojej byłej 426 WR za dwa trybiki i jakiś wałek zapłaciłem 1500 zł. Nie wątpię, ze moto godne ale rocznik jest tez troche istotny.

Freeride 350

14 Ostatnio edytowany przez wasik (2016-11-20 23:51:51)

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

Jeśli  2T wchodzi w grę to zapraszam po CR 250, nic lżejszego raczej nie znajdziesz

15 Ostatnio edytowany przez Dziku (2016-11-21 00:58:57)

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

Gamut napisał/a:

Big bore chyba obniża w znacznym stopniu żywotność silnika prawda?

Tak, jeśli zamontujesz większy cylinder do standardowego silnika, gdzie korbowód i głowica ''były liczone'' do standardowej pojemności. W RFS-ie 450 i 525 mają takie same korbowody i głowice, a silnik 525 nawet ''żyje dłużej'' niż 450.

hacker33 napisał/a:

Z RFS masz o tyle fajnie, że wymieniając kilka pierdół możesz z tej 450 zrobić 525 a nawet 540 lub kosmiczne 570:)

Z tego co kojarzę 540 robisz bez problemu, ale 570 to juz chyba inny wał, więc trzeba troszkę kasy.

kucio1 napisał/a:

Rozwinies tą wypowiedz jakiś BigBore? Czy coś innego?

Nie żaden big-bore, ja mam 450 zrobioną na 525 - wymienione cylinder z tłokiem, moduł. No i tyle :) Jeszcze mam FCR-41, ale to już wymysł poprzedniego właściciela, 450 i 525 mają FCR-39, tylko dysze inne. Teraz na zimę będę obczajał stan korbowodu, przed zamianą cylindra warto korbowód zmienić. Sporna też jest kwestia modułu - jedni piszą, że to samo, drudzy, że co innego. Ja mam moduł ori z 525.

jaras111x napisał/a:

wkurza mnie jak chłopaki zamieniaja jaja na pizdy i marudzą że coś jest za cięzki itd...

No wiesz, znajomy który ujeżdżał WR250R SM jak tylko wsiadł na mojego to było ''o kur.. jaki lekki, chcę takiego''. To, że ktoś jeździ czymś ciężkim, nie znaczy, że jest z automatu facetem z jajami. Dla mnie waga to był jeden z priorytetów, jak bym miał furę siana i kupę czasu na grzebanie, to bym sobie Berga 650 kupił :D

EXC 525 in progress