16

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

Sama waga sprzętu to nie wszystko, środek ciężkości też jest ważny i tak z danych może wyjść co innego a z odczucia mogą się znacznie różnić. Wsiadz sobie na 2t o poj 125-250,a wsiadz na 450 i już czujesz różnice a następnie wsiadz na taką drz, albo xr różnica w prowadzeniu jest spora, może nie odczujesz tego na jakiś lukach gdzie sama xr na pewno będzie lepsza Ale odczujesz to w ciasnych zakrętach. No właśnie o to mi chodziło czy to jest na takiej samej zasadzie jak silnik 125 i 200 exc gdzie różnią się bodajże tylko cylindrem. Offtopowo ciekawe jak się ma 680 w xr i tłok z większą kompresja Ale Komu to potrzebne chyba lepiej dokupić drugi sprzęt :) . Co do tego fcr 41 gdzieś wyczytałem ze zakładając mniejszy gaźnik poprawia się dół, podobno z tego powodu xr wychodziła na 40.

XR650R

17

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

JacekL napisał/a:
JohnnyQulaweOkO napisał/a:

Jak szukasz czegoś lekkiego to wal do mnie po YZF ;) [url]http://forum.super-moto.pl/topic36510-sz-yamaha-yz450f-sm-2003.html[/url]
Homologacja jest a cena też okazyjna ;)

Miałem 426 i podziękuje za yamahy starsze :)

Ty wuja to nie jest 426 tylko model wyżej ;) no mi nie sprawia problemów a to co mówisz o częściach to może kiedyś tak było teraz sprowadzają całe na części :P wszystko dostaniesz

Xt 125--> RMZ-->SMCR --> EXC, YZF 2k3 --> SMR--> YZF 2k14 -->YZF 2k12

18

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

Mi chodziło o 540/570 bo wiem że z 450 można 520 ;)

KTM 520 brudas + sm

19

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

RFS 540 był sprzedawany jak cały motocykl przez KTM.
http://www.ukgser.com/forums/attachment.php?attachmentid=65463&stc=1&d=1179303619
Był też sprzedawany taki kit przez KTM w power parts aby zrobić sobie 540. To tak naprawdę tylko cylinder i tłok.
http://www.ktm-parts.com/mm5/graphics/00000002/sxs540kit.jpg

570 możesz kupić tutaj:
[url]http://thumperracing.net/index.php?route=product/product&path=37_39_284_77&product_id=113[/url]

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

20

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

Mam sx 525 niedawno po remoncie zarejestrowany i oplacony, dokladne fotki znajdziesz w dziale Gielda. Nie wiem czy to wystarczajaco lekkie bo z crossowa 250 jednak jest roznica, ale nie jest tak zle w koncu to tez crossowka.

Zapraszam na nasz FanPage! https://www.facebook.com/SUMOsupermotoTEAM/

21

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

IMHO "DRZ" to bardzo fajna maszyna, a nawet jak mocy zaczyna brakować to:
- zmienić gaźnik na FCR 39 (stary z "E" albo MX'owy)
- zmienić stelaż na lżejszy albo wypierdut
- zmienić wydech (Yoshi/Akrap)
- zmienić bak na plastikowy (akcesoryjny)
- kit 450/485cmm

Później z bezawaryjnych i normalnym eksploatowaniu (celowo pomijajac SMC690) najlepiej wychodzi Ymha WR 450, czy na alu czy stalowej ramie to już osobny wątek , ew. podpytać "mallly200sx"'iego lub bezpośrednio :
[url]http://forum.super-moto.pl/topic33368-wr-450-f-2015-kierunek-sm-info-o-rocznikach-20122015.html[/url]

Do luźnej jazdy "chyba" KTM mnie jakoś nie przekonał (kanapa, wygoda, charakter, koszty), niestety nie siedziałem na '525' a dużo osób sobie chwali. Cała reszta to już w wyczyn... lub schodzisz niżej w skali na XTX, XT600, DR650,  XTZ, TransAlp... wiec lepiej zostać przy DRZ i podłubać...

Hardcore - it's more than music...

22

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

525, można zamknąć, nic lepszego nie wymyślicie. Pisz do raka.

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

23

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

velkurczak napisał/a:

525, można zamknąć, nic lepszego nie wymyślicie. Pisz do raka.

podniecacie się tymi rfs-ami jak by nie wiem co to było .Sprzęt toporny ,dźwięk który się z niego wydobywa w sumie można przemilczeć ,sprzęgło porażka,problemy z pompą wody,piasty tył   oczywiście można jeszcze by wymieniać . 
Jedyny plus- dosyć wytrzymały silnik pod warunkiem  jeżeli jest w oryginale (takich ze świecą szukać )

WR450F 13r  &  CRF450X

24 Ostatnio edytowany przez Dziku (2016-11-29 01:08:50)

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

Aaa...żeś napisał

ravlos napisał/a:

Sprzęt toporny

Zaiste milordzie, toż to wada wykluczająca RFS-a z życia publicznego, trzeba nam hydraulicznych napinaczy i nowatorskich uszczelniaczy wału oraz panewek w korbowodzie, jeszcze panewki na wałkach i sprzęt będzie nowoczesny.

ravlos napisał/a:

dźwięk który się z niego wydobywa w sumie można przemilczeć

Przemilczeć to należy powyższe zdanie.

ravlos napisał/a:

sprzęgło porażka

Konkrety proszę, dokończ zdanie - ''Według mnie sprzęgło w RFS-ie jest porażką, ponieważ...''

ravlos napisał/a:

problemy z pompą wody

Jak wyżej

ravlos napisał/a:

oczywiście można jeszcze by wymieniać

 
Wymieniaj wymieniaj, jestem ciekaw.

ravlos napisał/a:

Jedyny plus- dosyć wytrzymały silnik pod warunkiem  jeżeli jest w oryginale (takich ze świecą szukać )

Wytrzymały silnik to właśnie jest ta rzecz, której ludzie najbardziej poszukują w SM do użytku drogowego, inne graty schodzą na dalszy plan. No chyba mi nie powiesz, że ludzie szukają 10-cio letniego wyczyna w oryginale? A może są jeszcze tacy, którzy wierzą w przebieg taki jak z ogłoszenia niżej? To co, po remoncie to się szybciej zużywa czy jak mam to rozumieć? No wiesz, jeśli dla kogoś wymiana tłoka to remont to ok, dla mnie jest to okresowa czynność serwisowa.

Pany, bierzta, bo ktoś wam podpierdzieli sprzed nosa! [url]https://www.olx.pl/oferta/ktm-525-exc-2005-r-CID5-IDiYCZb.html#301fc4036d[/url]

EXC 525 in progress

25

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

O z 45 koni zrobili 60

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

26

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

FRS z linka to już jest pieprzone szaleństwo... 20k za taki szrot... to już nie jest normalne i w sumie użytkownicy sami wyprowadzili ten silnik na piedestał, robiąc z tego motocykla samozwańczego króla silników...

27

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

ile ten silnik RFS robi motogodzin bez remontu ?

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

28

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

200h na tłoku z palcem w dupie, są przypadki że i 400h ludzie latają na tłoku. Ziomeq ma 525, ma coś około 300h, otworzył w tym roku silnik, okazało się że tłok sel A elko, może nawet fabryka, założył znowu A i lata aż miło. Wystarczy o 525 dbać i raz na dwa sezony zrzucić górę i przejrzeć. Motor ma jebniecie, ale nie jest dziki na SM idealne, a w terenie spokojnie można tym jeździć bez marudzenia.

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

29

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

I korba po 300 godzinach przy takiej pojemności i momencie nie ma żadnych luzow ? Zawory i gniazda po 300 godzinach tez byly ok ? Calkiem spoko.

Ciekawe jakby się zachowywał jakby miał podniesiona moc do tych 55-60 koni w sensie zywotnosci

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

30

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

Ja tam myślę że po 300godzinach to może nie jest OK ale co najwyżej "optymalnie":P