46 Ostatnio edytowany przez ravlos (2016-11-30 21:37:34)

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

.

WR450F 13r  &  CRF450X

47

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

ecetera napisał/a:
gierwi napisał/a:

Znaczy się 660 cięższe i słabsze od DRZ-ty? Całe pokolenia motórzystów żyło w nieświadomości nazywając 660 Bestią? ;-)

helmex napisał/a:

dojebałeś, drz to baranek, 660  lepiej zapierdala niz 525,  typowo sprzęt kozak, palony z kopa, wibracje ze ja pierdole, miałes jakiegos zajebanca albo poprostu miałes tylko 1/4 obrotu gazu

Nie będę kłócił się z wami ani z pokoleniami motórzystów bo żadnym specjalistą nie jestem. Wiem, że 660 przez długi, długi czas była moją obsesją a na koniec okazała się rozczarowaniem. Co się tyczy silnika to tutaj może nie będę się wypowiadał bo miałem motocykl w dobrym stanie technicznym, oczywiście  z FCR 41 i zmodyfikowanym układed wydechowym ale jakoś to nie chciało jechać. Tzn. moc była na poziomie mojej obecnej 400E. Możliwe, że gdzieś została jakaś blokada która nie została zdjęta i przez to silnik się męczył. Jeśli chodzi o wagę to zalany pod korek sprzęt waży jakieś 3-4 kg mniej od znanego wszystkim kloca 400SM i kilka kilo więcej od 400E a nawet nie ma elektrycznego rozrusznika. Najbardziej bolało mnie jednak prowadzenie. Sprzęt ma wysoko położony środek ciężkości i duży rozstaw osi co sprawia, że jest bardzo stabilny ale ciężko go przerzucać z zakrętu w zakręt. Suma sumarum, biorąc pod uwagę wymagania autora 660 bym nie polecił. Już chyba lepiej byłoby dopłacić i poszukać zadbanej WR450 albo 525.

A walniesz gume DRZ-ta przy 90km/h? W ogóle porownanie do 660 to nieporozumienie, raz tym miałem okazję się przejechać i DRZ jest znacznie słabsze. Helmex ciekawe co prawisz, rozwiniesz temat?

48 Ostatnio edytowany przez ecetera (2016-12-01 01:33:07)

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

vcbv napisał/a:
ecetera napisał/a:
gierwi napisał/a:

Znaczy się 660 cięższe i słabsze od DRZ-ty? Całe pokolenia motórzystów żyło w nieświadomości nazywając 660 Bestią? ;-)

helmex napisał/a:

dojebałeś, drz to baranek, 660  lepiej zapierdala niz 525,  typowo sprzęt kozak, palony z kopa, wibracje ze ja pierdole, miałes jakiegos zajebanca albo poprostu miałes tylko 1/4 obrotu gazu

Nie będę kłócił się z wami ani z pokoleniami motórzystów bo żadnym specjalistą nie jestem. Wiem, że 660 przez długi, długi czas była moją obsesją a na koniec okazała się rozczarowaniem. Co się tyczy silnika to tutaj może nie będę się wypowiadał bo miałem motocykl w dobrym stanie technicznym, oczywiście  z FCR 41 i zmodyfikowanym układed wydechowym ale jakoś to nie chciało jechać. Tzn. moc była na poziomie mojej obecnej 400E. Możliwe, że gdzieś została jakaś blokada która nie została zdjęta i przez to silnik się męczył. Jeśli chodzi o wagę to zalany pod korek sprzęt waży jakieś 3-4 kg mniej od znanego wszystkim kloca 400SM i kilka kilo więcej od 400E a nawet nie ma elektrycznego rozrusznika. Najbardziej bolało mnie jednak prowadzenie. Sprzęt ma wysoko położony środek ciężkości i duży rozstaw osi co sprawia, że jest bardzo stabilny ale ciężko go przerzucać z zakrętu w zakręt. Suma sumarum, biorąc pod uwagę wymagania autora 660 bym nie polecił. Już chyba lepiej byłoby dopłacić i poszukać zadbanej WR450 albo 525.

A walniesz gume DRZ-ta przy 90km/h? W ogóle porownanie do 660 to nieporozumienie, raz tym miałem okazję się przejechać i DRZ jest znacznie słabsze. Helmex ciekawe co prawisz, rozwiniesz temat?

Tak jak napisałem, prawdopodobnie moja 660 była jakoś zablokowana bo o stawianiu jej na gumę przy 90km/h wogóle nie było mowy. Poza tym wszystko zależy od przełożeń bo na starych zębatkach 400E mogłem wyciągnąć z 4 biegu z gazu jak się dobrze przyłożyłem ale VMAX 120km/h.

Ogólnie to może źle się wyraziłem. Wcale nie piszę, że drz jest w czymkolwiek lepsza od 660 bo tak po prostu nie jest. Mi KTM nie podszedł ale może mam za małe jaja albo za chude nogi na taki sprzęt. Chodziło mi raczej o to, że ja nie widzę większego sensu w wymianie jednego sprzętu na drugi skoro autor tematu szuka czegoś LEKKIEGO do walczenia w błocie.

49

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

ja 640 na keihinie konczyłem gume vmaxem czyli 170

ktm 640 06r

kiedys exc 2x525  2x450 lc4 640 xt600

50 Ostatnio edytowany przez Dzinkss (2016-12-01 16:26:22)

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

[url]http://forum.super-moto.pl/topic36247-husaberg-570-p2.html[/url]
Troche ponad twój budżet ale myśle ze warto. Zeby nie wynikły małe komplikacje to stałby juz u mnie, jeszcze za te pieniądze to juz wogole hicior i nie pękaj ten model jest juz "bezpieczny" jezeli chodzi o serwis:))

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

51 Ostatnio edytowany przez JacekL (2016-12-01 17:06:32)

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

Tego berga brałbym w ciemno, ale nie chce przeznaczać az tak dużo na moto bo jeszcze chce kupić jakiś samochód. A 525 raka ...moj mechanik mówi, ze 270mth to już trzeba robić remont silnika (on nie jest z tych co robi rekordy "bez otwierania". Jakby był papier to bym była inna sprawa.

Freeride 350

52

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

Nie pie.rdol kupisz tańszy samochód;)

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

53

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

Chyba muszę odszczekać to co napisałem o 660. Tutaj ciśnie ino grzmi.

[url]https://www.youtube.com/watch?v=JUf7BRdBIKU[/url]

54

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

kawał niezgrabnego skurwysyna;) Heh a że im się chce po takim torze latać;)

55 Ostatnio edytowany przez KaspaSM (2016-12-01 20:07:17)

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

JacekL napisał/a:

Tego berga brałbym w ciemno, ale nie chce przeznaczać az tak dużo na moto bo jeszcze chce kupić jakiś samochód. A 525 raka ...moj mechanik mówi, ze 270mth to już trzeba robić remont silnika (on nie jest z tych co robi rekordy "bez otwierania". Jakby był papier to bym była inna sprawa.

Jest jeszcze moj 525 po 50h i zarejestrowany :) dobrze doinwestowany na tor. Wiecznie stał nie będzie :D . Z tego co chłopaki piszą to jest dopiero na dotarciu skoro jeżdżą po 300 ^^

Zapraszam na nasz FanPage! https://www.facebook.com/SUMOsupermotoTEAM/

56 Ostatnio edytowany przez Spidi (2016-12-01 20:58:13)

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

Ja bym brał tego Berga...

Jak nie to zostaw DreZynę na SM i poszukaj jakiegoś tańszego brudasa do endurzenia.
Wtedy może być nawet i 2T.

SPIDI

Subiektywnie o motoryzacji z charakterem
Facebook.com/SpidiFreestyle

57

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

MAĆKO napisał/a:

kawał niezgrabnego skurwysyna;) Heh a że im się chce po takim torze latać;)

Na filmiku jest 660 w wersji Factory Replica, która różni się wg. danych w internecie od ,,normlanej" 660tki tym, że waży 117kg i ma 72KM więc czy ja wiem czy to jest niezgrabny skurwysyn :P

58

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

ciekawe gdzie urwali te 14kg :-) jedyne co mi przychodzi do głowy, to koła, akumulator, tytanowy wydech, tytanowe elementy silnika i tytanowe śruby, ale 14 kg ? :)

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

59

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

Z akumulatora niema co urywać bo jego nawet w zwykłej 660 nie ma :P

60

Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł

No wlasnie mialem to napisac ;) jaki akumulator???
A co do drz i smc660 to mocowo to przepasc :)
Wagowo raczej porownywalne, ewentualnie na niekorzysc drz ;)

doomin13

fs450