Odp: Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł
.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
.
gierwi napisał/a:Znaczy się 660 cięższe i słabsze od DRZ-ty? Całe pokolenia motórzystów żyło w nieświadomości nazywając 660 Bestią? ;-)
helmex napisał/a:dojebałeś, drz to baranek, 660 lepiej zapierdala niz 525, typowo sprzęt kozak, palony z kopa, wibracje ze ja pierdole, miałes jakiegos zajebanca albo poprostu miałes tylko 1/4 obrotu gazu
Nie będę kłócił się z wami ani z pokoleniami motórzystów bo żadnym specjalistą nie jestem. Wiem, że 660 przez długi, długi czas była moją obsesją a na koniec okazała się rozczarowaniem. Co się tyczy silnika to tutaj może nie będę się wypowiadał bo miałem motocykl w dobrym stanie technicznym, oczywiście z FCR 41 i zmodyfikowanym układed wydechowym ale jakoś to nie chciało jechać. Tzn. moc była na poziomie mojej obecnej 400E. Możliwe, że gdzieś została jakaś blokada która nie została zdjęta i przez to silnik się męczył. Jeśli chodzi o wagę to zalany pod korek sprzęt waży jakieś 3-4 kg mniej od znanego wszystkim kloca 400SM i kilka kilo więcej od 400E a nawet nie ma elektrycznego rozrusznika. Najbardziej bolało mnie jednak prowadzenie. Sprzęt ma wysoko położony środek ciężkości i duży rozstaw osi co sprawia, że jest bardzo stabilny ale ciężko go przerzucać z zakrętu w zakręt. Suma sumarum, biorąc pod uwagę wymagania autora 660 bym nie polecił. Już chyba lepiej byłoby dopłacić i poszukać zadbanej WR450 albo 525.
A walniesz gume DRZ-ta przy 90km/h? W ogóle porownanie do 660 to nieporozumienie, raz tym miałem okazję się przejechać i DRZ jest znacznie słabsze. Helmex ciekawe co prawisz, rozwiniesz temat?
ecetera napisał/a:gierwi napisał/a:Znaczy się 660 cięższe i słabsze od DRZ-ty? Całe pokolenia motórzystów żyło w nieświadomości nazywając 660 Bestią? ;-)
helmex napisał/a:dojebałeś, drz to baranek, 660 lepiej zapierdala niz 525, typowo sprzęt kozak, palony z kopa, wibracje ze ja pierdole, miałes jakiegos zajebanca albo poprostu miałes tylko 1/4 obrotu gazu
Nie będę kłócił się z wami ani z pokoleniami motórzystów bo żadnym specjalistą nie jestem. Wiem, że 660 przez długi, długi czas była moją obsesją a na koniec okazała się rozczarowaniem. Co się tyczy silnika to tutaj może nie będę się wypowiadał bo miałem motocykl w dobrym stanie technicznym, oczywiście z FCR 41 i zmodyfikowanym układed wydechowym ale jakoś to nie chciało jechać. Tzn. moc była na poziomie mojej obecnej 400E. Możliwe, że gdzieś została jakaś blokada która nie została zdjęta i przez to silnik się męczył. Jeśli chodzi o wagę to zalany pod korek sprzęt waży jakieś 3-4 kg mniej od znanego wszystkim kloca 400SM i kilka kilo więcej od 400E a nawet nie ma elektrycznego rozrusznika. Najbardziej bolało mnie jednak prowadzenie. Sprzęt ma wysoko położony środek ciężkości i duży rozstaw osi co sprawia, że jest bardzo stabilny ale ciężko go przerzucać z zakrętu w zakręt. Suma sumarum, biorąc pod uwagę wymagania autora 660 bym nie polecił. Już chyba lepiej byłoby dopłacić i poszukać zadbanej WR450 albo 525.
A walniesz gume DRZ-ta przy 90km/h? W ogóle porownanie do 660 to nieporozumienie, raz tym miałem okazję się przejechać i DRZ jest znacznie słabsze. Helmex ciekawe co prawisz, rozwiniesz temat?
Tak jak napisałem, prawdopodobnie moja 660 była jakoś zablokowana bo o stawianiu jej na gumę przy 90km/h wogóle nie było mowy. Poza tym wszystko zależy od przełożeń bo na starych zębatkach 400E mogłem wyciągnąć z 4 biegu z gazu jak się dobrze przyłożyłem ale VMAX 120km/h.
Ogólnie to może źle się wyraziłem. Wcale nie piszę, że drz jest w czymkolwiek lepsza od 660 bo tak po prostu nie jest. Mi KTM nie podszedł ale może mam za małe jaja albo za chude nogi na taki sprzęt. Chodziło mi raczej o to, że ja nie widzę większego sensu w wymianie jednego sprzętu na drugi skoro autor tematu szuka czegoś LEKKIEGO do walczenia w błocie.
ja 640 na keihinie konczyłem gume vmaxem czyli 170
[url]http://forum.super-moto.pl/topic36247-husaberg-570-p2.html[/url]
Troche ponad twój budżet ale myśle ze warto. Zeby nie wynikły małe komplikacje to stałby juz u mnie, jeszcze za te pieniądze to juz wogole hicior i nie pękaj ten model jest juz "bezpieczny" jezeli chodzi o serwis:))
Tego berga brałbym w ciemno, ale nie chce przeznaczać az tak dużo na moto bo jeszcze chce kupić jakiś samochód. A 525 raka ...moj mechanik mówi, ze 270mth to już trzeba robić remont silnika (on nie jest z tych co robi rekordy "bez otwierania". Jakby był papier to bym była inna sprawa.
Nie pie.rdol kupisz tańszy samochód;)
Chyba muszę odszczekać to co napisałem o 660. Tutaj ciśnie ino grzmi.
[url]https://www.youtube.com/watch?v=JUf7BRdBIKU[/url]
kawał niezgrabnego skurwysyna;) Heh a że im się chce po takim torze latać;)
Tego berga brałbym w ciemno, ale nie chce przeznaczać az tak dużo na moto bo jeszcze chce kupić jakiś samochód. A 525 raka ...moj mechanik mówi, ze 270mth to już trzeba robić remont silnika (on nie jest z tych co robi rekordy "bez otwierania". Jakby był papier to bym była inna sprawa.
Jest jeszcze moj 525 po 50h i zarejestrowany :) dobrze doinwestowany na tor. Wiecznie stał nie będzie :D . Z tego co chłopaki piszą to jest dopiero na dotarciu skoro jeżdżą po 300 ^^
Ja bym brał tego Berga...
Jak nie to zostaw DreZynę na SM i poszukaj jakiegoś tańszego brudasa do endurzenia.
Wtedy może być nawet i 2T.
kawał niezgrabnego skurwysyna;) Heh a że im się chce po takim torze latać;)
Na filmiku jest 660 w wersji Factory Replica, która różni się wg. danych w internecie od ,,normlanej" 660tki tym, że waży 117kg i ma 72KM więc czy ja wiem czy to jest niezgrabny skurwysyn :P
ciekawe gdzie urwali te 14kg :-) jedyne co mi przychodzi do głowy, to koła, akumulator, tytanowy wydech, tytanowe elementy silnika i tytanowe śruby, ale 14 kg ? :)
Z akumulatora niema co urywać bo jego nawet w zwykłej 660 nie ma :P
No wlasnie mialem to napisac ;) jaki akumulator???
A co do drz i smc660 to mocowo to przepasc :)
Wagowo raczej porownywalne, ewentualnie na niekorzysc drz ;)
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Lekkie SM / Enduro do 15 tys. zł
Wygenerowano w 0.055 sekund, wykonano 72 zapytań