Odp: Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek
Jeszcze nigdy nie widziałem aby komuś się felga rozgrzała, czy nawet zbliżyła do 100C, nie przesadzajmy.
Na bardzo nagrzanych kocach felga dochodzi do 60'C
#13 Mistrzostwa Polski
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek
Strony Poprzednia 1 … 12 13 14 15 16 … 19 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Jeszcze nigdy nie widziałem aby komuś się felga rozgrzała, czy nawet zbliżyła do 100C, nie przesadzajmy.
Na bardzo nagrzanych kocach felga dochodzi do 60'C
karol128 napisał/a:Jeszcze nigdy nie widziałem aby komuś się felga rozgrzała, czy nawet zbliżyła do 100C, nie przesadzajmy.
Na bardzo nagrzanych kocach felga dochodzi do 60'C
Też mi się wydaje, że obręcz od jazdy nie nagrzeje się do tych 100'C, także carbond w moim przypadku powinien spokojnie wytrzymać. Czytałem o tych temperaturach opon dlatego w razie co, to myślałem wysokotemperaturowy dać, ale w sumie to opona się tak grzeje, a nie obręcz. Tak jak pisałem, u mnie trzyma bez żadnego ubytku, gdzie oponka była kilka razy sporo nagrzana (od palenia jej). Kilka razy sprawdzane w wannie w celu szukania dziury w oponie (latają tam drifterzy i pełno syfu po nich) i nigdy nie leciało ze szprych czy wentyla. Fajnie bo całe g... na to wydałem, trwało to 20 minut. Cóż więcej chcieć??? hehe. Nikogo nie namawiam do robienia tego, tylko piszę jak ja to zrobiłem. Najważniejsze dla mnie, że działa i już nie mam problemu z łataniem dętki. Pzdr.
kiedys jak wróciłem 20 km na kapciu to szlak trafił wszystko, opaske wokół koła dentke, felga miejscami zrobiła sie fioletowa, czyli temperatura była.
No właśnie przeróbka na bezdętkowe ma na celu uniknięcie takich problemów. Z "przestrzelonej" dętki powietrze uchodzi natychmiast, a z bezdętkowej możesz się nawet nie zorientować że chwyciłeś gwoździa. Nawet jeśli zacznie schodzić, to przeważnie nie tak gwałtownie.
na uniknięcie taich problemów bardziej polecam assistance:)
Jakim klejem uszczelnić puszczającego tublessa - patent zrobiony ze sztywnej taśmy nie znam szczegółów bo już takie kupiłem a nypel zrobił nieszczelność, i po bokach też chyba gdzieś ucieka, czym to uszczelnić?
Klej do szyb, albo wymień na tą taśmę co my używamy.
Jaki klej do szyb ? ten co kupiłem starcza na miesiąc jazdy ....
Zrob od nowa... za 1 tasme zaplacisz mniej niz za klej do szyb...
puszcza Ci przod czy tyl ?
skąd wziąć taśmę dziś ? ile kosztuje ?
Dzisiaj to chyba do Malego musialbys sie usmiechnac... jezeli puszcza Ci tyl to sugeruje tez spilowac nyple
Przeróbka zrobiona taśmą 2mm,
Suzuki DRZ - brak 2x dętki + 2x faruch ochronny to zysk 1482g
Panowie w Larssonie Wwa nadal twierdza że to się nie może udać :)
no jak nie - u mnie działało lepiej niż dętka, dopóki łyżką nie rozharatałem ;/ ale wkleję łątkę i będzie jak nowe :)
Panowie w Larssonie Wwa nadal twierdza że to się nie może udać :)
haha przypomniało się mi jak wjechałem na gwoździa i zawiozłem do kapciarza całe koło co by korek wsadził, przez 5 min się patrzył z brakiem zrozumienia, a potem odparł, ze się przecież tak nie da bo dętka i oponę trzeba zdjąć. Hehe ja mu, że tam dętki nie ma to kolejne 5 min stał i chyba próbował ogarnąć po czym dodał ale jak przecież są szprychy... Powiedziałem, że uszczelnione i nic nie trzeba zdejmować tylko korek i napompować, zrobił to ale nadal miał w oczach zdziwienie.
P.S. Mój bezdętkowiec nadal trzyma na carbondzie i nic nie puszcza, poprzedniego kapcia zjarałem do zera i dalej jak było tak jest więc taka temperatura mu nie straszna. Pzdr.
Może komuś została ta taśma 4412N na komplet kół? Może być na przód 50mm, tył 70(75)mm lub na oba koła 70(75). Chętnie odkupie.
Strony Poprzednia 1 … 12 13 14 15 16 … 19 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek
Wygenerowano w 0.050 sekund, wykonano 74 zapytań