46

Odp: Treningi, technika jazdy, porady, ćwiczenia.

levis napisał/a:

w SXV jest bardzo liniowe, ale dopiero powyżej 6 tyś obrotów hehehe :D

Zrobimy test dam Ci na Bydzi zrobić dwa kółka Yamahą wtedy będziesz widział co znaczy liniowe oddawanie mocy i odniesiesz się do liniowości SXV, który moim zdanie nie ma w ogóle liniowego oddawania mocy porównując do dobrej krosówki lub TM.
Pasuje? :p

https://www.facebook.com/tsunamiagataipiotr?ref=hl
# 86 Wuju - Tsunami SM

47

Odp: Treningi, technika jazdy, porady, ćwiczenia.

Ale to chyba na ostatniej rundzie, bo na 1 rundę to ja nie dojadę...

A ja zrobię mapę i Ty zrobisz sobie 2 kółka na Apce :D

Także jesteśmy dogadani :D

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

48

Odp: Treningi, technika jazdy, porady, ćwiczenia.

ktm36213621 napisał/a:
levis napisał/a:

w SXV jest bardzo liniowe, ale dopiero powyżej 6 tyś obrotów hehehe :D

Zrobimy test dam Ci na Bydzi zrobić dwa kółka Yamahą wtedy będziesz widział co znaczy liniowe oddawanie mocy ...
Pasuje? :p

Ja tez nie wiem co to liniowe oddawanie mocy. Dasz się karnąć Yamahą?

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

49 Ostatnio edytowany przez samson (2016-04-29 14:56:13)

Odp: Treningi, technika jazdy, porady, ćwiczenia.

Wiedziałem, że Wuju jest odważny, ale żeby aż tak? Nie wiem czy Ci z karetki są gotowi na zgon.

pozdrawiam, samson
www.farmapomyslow.pl

50

Odp: Treningi, technika jazdy, porady, ćwiczenia.

SXV jednemu na forum już odebrała życie podczas tzw. "karnięcia".

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

51 Ostatnio edytowany przez ktm36213621 (2016-04-29 15:08:00)

Odp: Treningi, technika jazdy, porady, ćwiczenia.

Crazy napisał/a:
ktm36213621 napisał/a:
levis napisał/a:

w SXV jest bardzo liniowe, ale dopiero powyżej 6 tyś obrotów hehehe :D

Zrobimy test dam Ci na Bydzi zrobić dwa kółka Yamahą wtedy będziesz widział co znaczy liniowe oddawanie mocy ...
Pasuje? :p

Ja tez nie wiem co to liniowe oddawanie mocy. Dasz się karnąć Yamahą?

Tobie dam nawet więcej niż dwa kółka :p chodź wiesz wiele o przełożeniach i oddawaniu mocy, CRF ma idealne oddawanie mocy hehe.

https://www.facebook.com/tsunamiagataipiotr?ref=hl
# 86 Wuju - Tsunami SM

52

Odp: Treningi, technika jazdy, porady, ćwiczenia.

Crazy napisał/a:
ktm36213621 napisał/a:
levis napisał/a:

w SXV jest bardzo liniowe, ale dopiero powyżej 6 tyś obrotów hehehe :D

Zrobimy test dam Ci na Bydzi zrobić dwa kółka Yamahą wtedy będziesz widział co znaczy liniowe oddawanie mocy ...
Pasuje? :p

Ja tez nie wiem co to liniowe oddawanie mocy. Dasz się karnąć Yamahą?


haha, skąd wiedziałem, że Crazy to powie :D

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

53

Odp: Treningi, technika jazdy, porady, ćwiczenia.

Piotr tak się wystraszył, że aż oddał moto Agacie :-P

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

54

Odp: Treningi, technika jazdy, porady, ćwiczenia.

Odgrzebię kotleta, bo mam pytanko.

Jak mocniej przyhebluję po dłuższej prostej a przed zakrętem, to mam wrażenie, że tylne koło lata mi na boki. Myśle, że jest to spowodowane tym, że hamuję całowicie na wprost a nie zacieśniam do zakrętu... (nie jest to spowodowane luzami w zawieszeniu)

Mam się tym jakoś mocno przejmować, próbować coś korygować, żeby koło szło w jedną stronę ?

Jadąc lewą stroną do zakrętu w prawo, przy mocnym hamowaniu i dojeżdżaniu do prawej strony zakrętu, tylne koło będzie uciekać na lewo ?

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

55

Odp: Treningi, technika jazdy, porady, ćwiczenia.

Staraj się nie hamować całkowicie na prosto. Lekko odepchnij kierownice po stronie zakrętu. (wytroncisz sie z rownowagi chwiejnej do punktu robast;)) To bardzo pomaga w stabilizacji i zmiesza ryzyko wywrotki.

Jest tak jak piszesz, jeśli tylko przy hamowaniu lekko odepchniesz prawa rączkę kierownicy. To pierwszy krok do slajda.

56

Odp: Treningi, technika jazdy, porady, ćwiczenia.

Dzieki Jurgen

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

57

Odp: Treningi, technika jazdy, porady, ćwiczenia.

jeszcze jedno pytanko, bo spotkałem się z różnymi wersjami.

Chodzi mi o lądowanie po skoku. Wiadomo, że tuż przed lądowaniem trzeba odkręcać manetę, ale co z kołami ?

Jedni piszą, że lepiej lądować na tylnim kole, inni, że na przednim - to jak w końcu jest ? Zależy od hopy/prędkości/wysokości, czy jest jakaś ogólna zasada ?

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

58

Odp: Treningi, technika jazdy, porady, ćwiczenia.

Najlepiej lądować na obu. Wtedy zawieszenie przód i tył zapracują i nie będzie "jebnięcia". Manete odkręcasz po to żeby ustawić moto w powietrzu, a dokładniej żeby tył poszedł w dol. Nie jest to obowiązkowe. Jeśli zamkniesz manete to przód pójdzie w dol.

59

Odp: Treningi, technika jazdy, porady, ćwiczenia.

Ja tam wielkiego doświadczenia nie mam, ale lądowanie na przednie koło to mało przyjemne uczucie.

60

Odp: Treningi, technika jazdy, porady, ćwiczenia.

Zalezy od wielu czynnikow. Podloza i tego co jest za skokiem.

Na piachu dla bezpieczenstwa powinno sie ladowac delikatnie na tylne kolo z odkreconym gazem, na twardym zazwyczaj technika mowi zeby starac sie ladowac na obydwa kola.

Na przednie kolo (delikatnie!) laduje sie wtedy kiedy np zaraz za ladowaniem mamy zakret. Ladowanie na przod powoduje kompresje zawieszenia a co za tym idzie obnizony przod skraca rozstaw osi - wtedy mozemy zaczac wczesniej skrecac niz przeciwnik ;) Korzystajac z tego mozna bardzo latwo wyprzedzic zawodnika ktory nie stosuje tej techniki.

#769
https://www.facebook.com/SUMOsupermotoTEAM/
Było: DERBI SENDA 50 '00 < EXC 125 '03 < HM CRE 250 2t '06 < KXF 250 '06 < YZ 125 '06 < CRF 250 '10 < YZ250F '09 < YZ250F '08 < EXC 525 SM '05
Jest: CR 250 2000, KX 125 1987 :)