5,206

Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.

lewarek, zdejmij koło i rzuć okiem co tam masz na prawdę.
możesz też wziąć flamaster, pomazać tarczę, przejechać się i śladu po pisaku być nie powinno
jak będzie to znaczy że klocek nie dotyka tarczy

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

5,207

Panowie, mam problem z moją kozą, a dokładniej hondą fmx 650.
zima minęła, więc chciałem ją wybudzić ze snu. Naładowałem akumulator, zamontowałem i nic.... zero odzewu. Jak by całkowicie nie było zasilania :/ Nie mam pomysłu o co jej chodzi... z bezpieczników z tych co znalazłem to są wszystkie ok. Może są jeszcze jakieś o których ja nie wiem lub ich nie znalazłem...  może ktoś miał podobny problem? z góry informuję, że nie jestem mechanikiem, i z mechaniką jak i elektryką mam mało do czynienia.

Honda fmx 650

5,208

No ale masz ten prąd czy nie?
Działa cała pozostała elektryka?
Sprawdzałeś napięcie w akumulatorze przed włożeniem i po?
Słychać chociaż jakieś cykanie jak naciskasz rozrusznik czy zupełnie nic?
Może być masa rzeczy od padniętego aku, jakiegoś bezpiecznika, przekaźnika albo jakiś totalny banał jak dla przykładu czujnik rozłożonej stopki(jeśli taki masz, nie znam tego modelu Hondy kompletnie).

SPIDI

Subiektywnie o motoryzacji z charakterem
Facebook.com/SpidiFreestyle

5,209

w aku prąd jest
nie słychać żadnego cykania, cisza i tylko cisza...
Właśnie tak myślę że to na pewno pierdoła, ale ja nie mogę wpaść na pomysł jaka to pierdoła...
możliwe że to bezpiecznik nie przekazuje dalej prądu, ale ja jestem na tyle głupi że nie wiem gdzie szukać tych bezpieczników....

Honda fmx 650

5,210 Ostatnio edytowany przez Spidi (2016-03-26 19:56:52)

OK ale sprawdziłeś, że jest? W jaki sposób?