Odp: Tor Radom
Dawajcie do bialej podlaskiej. Jutro treningi a potem dwa wyscigi :) z terenem :)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Tor Radom
Strony Poprzednia 1 … 62 63 64 65 66 … 81 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Dawajcie do bialej podlaskiej. Jutro treningi a potem dwa wyscigi :) z terenem :)
Ktoś w piątek?
Byłem w zeszłą środę w Radomiu i tak jak widać na filmiku na prawym łuku odjechała mi tylne koło zupełnie bez ostrzeżenia i w sumie nie wiem dlaczego. Może mi to ktoś z bardziej doświadczonych wyjaśnić jaki mogłem popełnić błąd i czy moja linia przejazdu jest dobra czy zła, co poprawić?
tutaj link do filmiku:
[url]https://www.youtube.com/watch?v=gxGy-g2E9yc[/url]
Tam gdzie glebłeś są nie równości dlatego trzeba je omijać co na pewno po części było powodem ale czy jedynym to nie wiem. Najlepiej trzeba jechać albo bardziej przy krawężniku albo szerzej, Ja wole szerzej bo nabieram prędkości na kolejne zakręty które są coraz szybsze aż do wyjścia na prostą.Jeżeli pojedziesz szeroko a nie osiągniesz odpowiedniej prędkości to inni będą cię wyprzedzać po wewnętrznej Musisz inaczej zacząć prawy zakręt obierając już tor jakim pojedziesz w tym miejscu gdzie glebłeś, jedziesz jakoś kwadratowo po wyjściu z lewego za prędko przekładasz się do krawężnika do prawego, wypluj się bardziej i łagodniej wchodź w prawy lecz ten tor wymaga większej prędkości. To miejsce jest najlepszym odcinkiem do wyprzedzania jeżdżąc w prawą stronę toru.
Byłem w zeszłą środę w Radomiu i tak jak widać na filmiku na prawym łuku odjechała mi tylne koło zupełnie bez ostrzeżenia i w sumie nie wiem dlaczego. Może mi to ktoś z bardziej doświadczonych wyjaśnić jaki mogłem popełnić błąd i czy moja linia przejazdu jest dobra czy zła, co poprawić?
tutaj link do filmiku:
[url]https://www.youtube.com/watch?v=gxGy-g2E9yc[/url]
kilka pytań a w sumie jedno
- w sumie to prędkość miałeś zerową, zakręt wcześniej słychać jak hamowałeś tyłem stąd moje pytanie - gdzie była i co robiła twoja prawa noga w tym momencie lub tuż jak pacnełeś?
no może dwa
- nie dogrzana/zimna guma przy wolnej jezdzie, ale bardziej obstawiam to pierwsze.
Patrząc na to jak jedziesz myślę że zebrałeś trochę gumy z toru po gokartach. Jedziesz strasznie wolno i zachowawczo
ktm36213621- Próbowałem tam różnych nitek ale nigdy tak szeroko, zawsze się bałem, że będzie tam jakiś syf i polecę np. tak jak na filmiku
Odpowiedzi na pytania Hermesa:
- moja prawa noga na hamowaniu do lewego nawrotu była na podnóżku i hamowałem tyłem, jak się przełożyłem na prawo to prawą nogę wystawiłem więc dotknięcie dźwigni tylnego hamulca odpada (jeśli o to pytasz).
-co do temperatury opony to jak zjeżdżałem z toru na odpoczynek to była mocno poobklejana i gorąca, tak że jak przyłożyłem rękę to po chwili parzyła.
A co do wypowiedzi Poncza to powiem Ci szczerze, że w moich oczach podczas jazdy wydawało się w ch*j szybko :P
Co prawda jestem leszczem w temacie jazdy torowej (4 w życiu wizyta na torze i zawsze to był tor Radom) i ogólnie nie uważam żebym miał jakieś kosmiczne umiejętności.
Musimy się jakoś złapać w Radomiu i muszę wreszcie znaleźć czas na treningi na Bemowie to wreszcie będę miał się od kogo uczyć.
Tomasz252 - od 7;12 [url]https://www.youtube.com/watch?v=Ic3bVujPnhU[/url] - w tym miejscu pacneło parę osób i nie zawsze miały super prędkość tak jak Wuju piszę są tam chyba jakieś drobne nierówności albo odrobina innego asfaltu, ewentualnie w twoim przypadku może komuś skapnął olej i ciach, co do samej jazdy następnym razem nie używaj tylnego hamulca i do zobaczenia na Bemowie albo Radomingu.
nie używaj tylnego hamulca
No to muszę napisać do VdB o zwrot kosztów. On kazał używać obu! Skandal!
hermes napisał/a:nie używaj tylnego hamulca
No to muszę napisać do VdB o zwrot kosztów. On kazał używać obu! Skandal!
Na nauce jazdy tez tak mówili....
Tylko, ze Piszemy o Radomiu...
W Radomiu przy naszym poziomie tylny hamulec nie jest potrzebny. Być może pro rajderzy go potrzebują.
Przedni hamulec wystarczy w 100%. Na całym torze to chyba tylko dwa razy sie go używa...
hermes napisał/a:nie używaj tylnego hamulca
No to muszę napisać do VdB o zwrot kosztów. On kazał używać obu! Skandal!
Napisz ja mu potwierdzę i podzielimy się po połowie :-)
Jakbym potrafil to tez uzywalbym obu z prostej przyczyny - wieksza sila hamowania, dzieki czemu pozniej mozna zaczac hamowanie
Levis zacznij używać, wprawa sama przyjdzie. Mi tam dużo pomaga używanie obu, stabilniejszy motocykl jest. Oczywiście nie przy każdym hamowaniu, zależy do którego winkla.
ja mam nadzieję, że będzie mi się lepiej jeździło po zrobieniu zawieszenia. Podobne wrażenie miałem na moim starym motocyklu. Nie czułem się pewnie, jakoś tak mną miotało i nie motocykl nie jechał tam gdzie chciałem. Jakiś spec/trener mnie zatrzymał na lublinie, pokręcił coś tam w zawieszeniu i kurde - różnica była kolosalna. Komplet sprężyn do mojego syfa (przód + tył) to 700 pln, więc znowu będę musiał jeść chleb z wodą, ale sobie kupię :D
gierwi napisał/a:hermes napisał/a:nie używaj tylnego hamulca
No to muszę napisać do VdB o zwrot kosztów. On kazał używać obu! Skandal!
Na nauce jazdy tez tak mówili....
Tylko, ze Piszemy o Radomiu...W Radomiu przy naszym poziomie tylny hamulec nie jest potrzebny. Być może pro rajderzy go potrzebują.
Przedni hamulec wystarczy w 100%. Na całym torze to chyba tylko dwa razy sie go używa...
Ja" doklejam" tylnym heblem motocykl na wejściu w zakręt, szczególnie jak wydaje mi się że za szybko wchodzę.
Strony Poprzednia 1 … 62 63 64 65 66 … 81 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Tor Radom
Wygenerowano w 0.042 sekund, wykonano 72 zapytań