Odp: Kawasaki KLX 300R
Hmm a w jaki sposób sobie ustawiasz tłok? Najlepiej nagraj film :D Ja póki co nie narzekam ale nie latałem nim dużo bo nie było czasu więc może mi się też deko przydać.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Kawasaki » Kawasaki KLX 300R
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Hmm a w jaki sposób sobie ustawiasz tłok? Najlepiej nagraj film :D Ja póki co nie narzekam ale nie latałem nim dużo bo nie było czasu więc może mi się też deko przydać.
przesuwasz kickstarter do momentu napotkania dużego oporu wtedy powoli starasz się przesunąć kickstarter o jeden ząbek żeby przeskoczył ten największy opór, jak tak się stanie podnosisz go i nakurwiasz z całej siły ;)
Ja też tak robię tylko dwa razy. Bo ty ustawiając sobie tak tłok pewnie natrafiasz akurat na fazę/suw sprężania. Jak przekręcisz tłok drugi raz że będzie to faza wylotu spalin i tłok wtedy będzie na górze to wtedy cofasz kicka i jeb. Tak jest chyba łatwiej? :D
a w 300etce nie powinno być tak, że na ciepłym walisz jeb z kopa i pali ? obojętnie w jakiej pozycji tłok :D
Tak też się da : ) To nie jest aż taka duża pojemność z drugiej strony : ) LC4 640 nie odpaliłem z kopa (kik_mana moto) a przy kawie już się nauczyłem i idzie to jakoś.
Jak masz autodekompresator to tak ale gdy jego brak to może cię noga zaboleć jak się zamachniesz a kickstarter w pewnym momencie stanie :P
Ej właśnie Striker a ile ty ważysz? Ja tam jakiejś konkretnej krzepy w nogach nie mam skoro się nie udalo odpalić LC4. Ważę 78kg, kiedyś się w gałę dużo grało ale nie mam problemów z KLX że mi noga stanie :D
Edit:
tak mi się przypomniało, ja mam taki klej [url]http://allegro.pl/klej-do-plastikow-versachem-dwuskladnikowy-i5195205168.html[/url]
jest k***a niemożliwy poprostu co klei. Naprawiałem nim gwint w zbiorniku w KTM, wklejałem nakrętkę, jest nie do ruszenia. Dla testu skleiłem sobie dwie metalowe śruby do siebie nie ma opcji żeby puściły, był testowany pod benzyną dla ciekawości i się nie rozpuszcza. Może warto spróbować na ten twój bak.
no niestety ja ważę 67 kg xD Ale chłopy po 80 kg jak bez doświadczenia próbowali odpalić to byli niemile zaskoczeni podczas kopniecia :D
A co do kleju to dzięki wielkie za info :P
edit,
a moze jednak masz ten autodekompresator? :D też kwestia moj jets po kapitalnym remoncie to może dlatego ma takie dobre sprężenie
A ręką go przełamiesz? Spróbuj ten klej bo jest naprawdę fest, może akurat się uda a majątku nie kosztuje. Helmut mówił że wywalony autodeko jest w tym moto ale mam zamiar na dniach otwierać górę i sprawdzić jak to wygląda i się wtedy okaże.
nie no ręką przełame opór no ale noga mnie i innym nie raz potrafiła stanąć podczas odpalania, no nic tak czy siak dlatego chciałbym zainwestować w dekompresator problem w tym że można go tylko razem z wałkiem kupić a to 190$ w serwisie :<
Poszukaj na części KLX250/300 tam są takie same wałki. Przynajmniej mają taki sam nr części.
sęk w tym że te dekompresatory potrafiły się uszkodzić i narobić bałaganu w silniku dlatego mam wątpliwości co do używki :P
No ale po jakimś czasie i tak się zużyje nawet nowy. [url]http://www.planetklx.org/techtips/acr.html[/url] ogarnij ten temat.
Odkręcałeś już zębatkę przód? Masz tam taką nakrętkę koronkową?
u mnie zębatka przednia jest ne seger
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Kawasaki » Kawasaki KLX 300R
Wygenerowano w 0.042 sekund, wykonano 82 zapytań