61

Odp: Husqvarna TE 610 remont oraz z nudów grzebanie...

Z pompką, phm 40 ms. na razie przechodzi przez czyszczenie i wymiane uczelek.

62 Ostatnio edytowany przez kakarotto (2015-02-12 18:37:23)

Odp: Husqvarna TE 610 remont oraz z nudów grzebanie...

Przyszedł gaźnik z pompką przyspieszającą, kupiłem do niego od razu zestaw naprawczy, filterek, membrane pompki, żeby przy ewentualnej regulacji wyeliminować wine tych elementów.
http://c.wrzuta.pl/wi9616/57c6b138002bad9654dcd27e
http://c.wrzuta.pl/wi15443/5311b456000bb3e954dcd365


Jak widać zestaw raczej się przydał.
http://c.wrzuta.pl/wi2084/e0c002f700287fe154dcd366

Gaźnik po wymianie wszystkich uszczelek itp, rozebrany do rosołu, przemyty benzyną pistoletem, dysze potraktowane sprężarką.
Jedyna różnica w porównaniu do starego to pompka i nacięcie przepustnicy oraz dodatkowe dysze. Wie ktoś może jak w tej pompce gromadzi się paliwo?
http://c.wrzuta.pl/wi11869/29b3e188000373ea54dcd367
http://c.wrzuta.pl/wi13094/46a251bb0028b8c854dcd365

63

Odp: Husqvarna TE 610 remont oraz z nudów grzebanie...

Po przejechaniu około 1500km moto coraz gorzej odpala.
Moto palilo od strzała, czy cieple czy zimne. Około tygodnia temu zaczeło odpalać za 3 razem, z dnia na dzień było coraz gorzej.
Aż moto zaczeło strzelać w wydech, więc pomyslalem, ze wyreguluje zawory i bedzie gites z odpalaniem.
Po regulacji zaworó nic się nie zmieniło, jak moto zimne to odpali po jakims czasie kopania (najpierw na ssaniu musze przekopać z 5 razy, odpuszczam ssanie i jakoś odpali), jeździ normalnie, ale jak zgasze to odpalenie chyba jest niemożliwe.
Co zrobiłem:
-wymiana świecy
-czyszczenie gaźnika
-regulacja zaworów
-zmiana dyszy głównej ze 175 na 170
-zmieniałem położenie iglicy
-wymontowałem autodeko (myślalem, że sie moze przycina)
Brak mi pomysłów, może ktoś coś podpowie.

64

Odp: Husqvarna TE 610 remont oraz z nudów grzebanie...

up.
Obstawiam póki co gaźnik bo moto zaczeło źle odpalać gdy zrobilo sie ciepło (różnica 10 stopni).
Po kopaniu i nie odpaleniu świeca nie wydaje się być zalana.
Żeby moto odpalilo, czy cieple, czy zimne, musze najpierw przekopać na ssaniu pare razy i jakoś odpali.
Poziom paliwa w komorze wg serwisówki.
Mam założoną dyszę główna 175, mam dostępną jeszcze 170, ale odpalanie nadal bardzo cieżkie.
Pytanie do znawcow regulacji gaźnika: jakie i ile tych dysz kupić? Bo wydaje mi się że maks 6 dysz powinno starczyć.

65

Odp: Husqvarna TE 610 remont oraz z nudów grzebanie...

dysza główna raczej nie wpływa na odpalanie motocykla...

sprawdź czy nie masz gdzieś lewego powietrza, bo wygląda to tak, jakby tłok podczas zaciągania, brał gdzieś lewe powietrze i stąd ssanie pomaga.

Sprawdzić to możesz przez popsikanie czymś łatwopalnym, np. Plakiem pomiędzy gaźnik a cylinder. Jak obroty wzrosną, to jest lewe powietrze.

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

66

Odp: Husqvarna TE 610 remont oraz z nudów grzebanie...

o dzenx, zrobie tak.
Jeszcze mam podejrzenia co do szczelności zaworów.

67 Ostatnio edytowany przez levis (2015-06-15 15:46:23)

Odp: Husqvarna TE 610 remont oraz z nudów grzebanie...

no cóż, szczelność zaworów to możesz sprawdzić po zdjęciu głowicy.

Sprawdź kompresję, zanim ją zdejmiesz :-] możliwe, że w ogóle nie będziesz musiał je zrzucać :)

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450