Odp: Husaberg 100 pytań do...
Dzięki!
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husaberg » Husaberg 100 pytań do...
Strony Poprzednia 1 … 41 42 43 44 45 … 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Dzięki!
dlaczego łańcuszki w R4, R2 wytrzymują po 40-60 tyś km, a w singlach lecą po kilku tyś km ? łańcuchy są jakoś znacząco inne ?
Możliwe ,że dlatego singiel "szarpie". Ruch układu korbowego nie jest jednostajny liniowy. Nie jest tak wyważony jak przy wielocylindrowych silnikach.
Dlatego szybciej pada napęd, dlatego w drogowych singlach masz zabieraki, dlatego często wyrwane są tylne zębatki, dlatego masz większe drgania silnika itd.
dlaczego łańcuszki w R4, R2 wytrzymują po 40-60 tyś km, a w singlach lecą po kilku tyś km ? łańcuchy są jakoś znacząco inne ?
Znacząco inna jest charakterystyka silnika, dlatego lekko nie maja te łańcuszki.
Moj kumpel kupował w motocyklonie lub rapidzie, no gdzieś z Poznania napewno. Cena ~70zł!
Może tak być [url]http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3020222217351-DID05T_66-lancuch-rozrzadu,scr_dItems.html[/url]
Chciałem kupić ten łańcuch, ale sprawdziłem stare graty, które dostałem od delty razem z motocyklem i oznaczenie na łańcuchu to 06B.
Może ktoś potwierdzić oznaczenie łańcucha DID dla Husaberga?
Auner zaoferował mi łańcuch w komplecie z zakuwką (z uwzględnionym rabatem) za 189 PLN, Rapid 133 PLN, w Stanach jest za 24USD.
Są dwa łańcuchy B i BH. Standardowy i wzmocniony.
kompan pobierz sobie katalog części - tam masz wszystko napisane
oryginalnie masz DID G67BW 66ogniw
nie polecam Tobie zbytnio kombinować z jego zakupem ponieważ ilość podróbek jest przerażająca i nawet za granicą piszą, że nie trudno kupić łańcuszek DID który po zrobieniu 10mth idzie do kibla.
za żywotniejsze uchodzą jednak IWIS-y ale cena robi swoje
Oczywiście, że mam katalogi, ale w moim nie ma tego oznaczenia, tak więc dzięki za podpowiedź.
Mam jeszcze kilka ząbków napinacza na przemyślenie.
nie polecam Tobie zbytnio kombinować z jego zakupem ponieważ ilość podróbek jest przerażająca i nawet za granicą piszą, że nie trudno kupić łańcuszek DID który po zrobieniu 10mth idzie do kibla.
Niestety tyczy się to nie tylko łańcuszków rozrządu.
Podróbki łańcuchów did są nawet w Olku.
da sie jakos to poznac ? czy dopiero jak sie wyciagnie jak stare gacie ?
Miałem taki łańcuch w ręku wraz z pudełkiem. Nie znalazłem w nim nic podejrzanego. Po założeniu i wyjeździe na Panoramę do Rumuni łańcuch już zaczął składać zęby w tylnej zębatce. W mojej CR mam jego starszą wersję i jeżdżę na nim w MX 3 sezon.
Może to nie podróbki tylko po prostu kontrola jakości leży albo zależnie od fabryki z której łańcuch wychodzi a producentowi to na rękę bo ludzie zamiast wieszać psy na didzie to zwalają na podróbki.
To co kupić? I generalnie JAK ŻYĆ?
Uwierz w ślepy traf i kup dida lub postaw na innego producenta, ewentualnie oryginał
Jak ustaic w 100% dobry GMP bez wsadzania pitoka w otwor swiecy? W drz byly znak, tutaj zrobilem na oko, ale bym wolal pewniejszy sposob, w serwisowce cisza
Uwierz w ślepy traf i kup dida lub postaw na innego producenta, ewentualnie oryginał
A zestawy JMT z Larssona są coś warte? Z resztą RK i DID też oferują. Co myślisz, a raczej masz jakieś doświadczenia?
Strony Poprzednia 1 … 41 42 43 44 45 … 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husaberg » Husaberg 100 pytań do...
Wygenerowano w 0.065 sekund, wykonano 53 zapytań