601

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Z forum husaberga. Gość chciał kupić korbę w munn racing i mu odpisali, że jest już niedostępna.
No właśnie jeżeli chodzi o KTM i wszystkie jego marki to wpierw części kończą się w USA a później dopiero w Europie.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

602

Odp: Husaberg 100 pytań do...

to pytanie mnie bardzo  nurtuje czy kazdy z rodziny husabergów to typowe enduro plus wymiane oleju co 10mth i itp ?

czika czika bomba

603

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Wszystkie Husabergi do roku 2008 to te same silniki i te same interwały serwisowe.
Olej i zawory co 10mth

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

604

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Wie moze ktos o ile większy zrobic luz osiowy walu w 550 manual podaje 0,45-0,55 mam wszystkie  nowe łożyska  ntn i chcialbyùm uniknąć przygód delty

605

Odp: Husaberg 100 pytań do...

musisz dać 0,55 conajmniej, ten mechanik od bergów mi napisał:


"the side to side movement of the crank needs to be 0.5mm minimum, in your engine it would be better to try for 0.6 to 0.7mm."

https://www.bikepics.com/members/81

606 Ostatnio edytowany przez Lionix (2015-05-11 10:35:12)

Odp: Husaberg 100 pytań do...

panowie ma ktos moze na sprzedaz slizg lancucha przednu na wahacz?

poza tym przy sprawdzaniu zaworow zauwazylem ze dzwigienki wydechowe poruszaja sie naa boki, maja luz wzdloz walka ok 3mm, o co  tu chodzi?
ssace sa sztywno

607

Odp: Husaberg 100 pytań do...

nie ma ktoś na sprzedaż programatora biegów z rocznika 2004+?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

608

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Lionix napisał/a:

panowie ma ktos moze na sprzedaz slizg lancucha przednu na wahacz?

poza tym przy sprawdzaniu zaworow zauwazylem ze dzwigienki wydechowe poruszaja sie naa boki, maja luz wzdloz walka ok 3mm, o co  tu chodzi?
ssace sa sztywno

I co poradziłeś sobie z tym ślizgiem?
Bo w poniedziałek pewnie będę składał w rapidzie zamówienie.

A co do dźwigienek to poluźnij górną śrubę pokrywy zaworów /tą dokładnie nad dźwigienką-patrz foto/ i wciśnij albo wbij gumowym młotkiem ten element co wystaje z boku pokrywy z śrubką imbusową. Można by to nazwać zaślepką wałka od dźwigienki. On dociśnie dźwigienkę i wtedy skręcisz górną śrubę pokrywy zaworów.
https://www.bikepics.com/pics/2013%5C10%5C18%5Cbikepics-2607527-800.jpg

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

609

Odp: Husaberg 100 pytań do...

dzieki, tak zrobie

slizg kupilem od EXC 450, troche przerobilem i pieknie pasuje w linii, jest sztywno i pewnie, ale dla pewnosci zamowilem w miejscowym serwisie KTM

610

Odp: Husaberg 100 pytań do...

a daj fotkę jak wygląda ten z ktm

ktm ma ślizg po drugiej stronie i otwory pod śruby też wypadają po drugiej stronie?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

611 Ostatnio edytowany przez Lionix (2015-05-17 14:27:56)

Odp: Husaberg 100 pytań do...

otwory na sruby sa zupelnie inne, zrobie jutro fotke. Jest na patencie ale pieknie sie sprawdza, musialem cos wykombinowac bo zalozylem nowy naped

[url]http://motocrossy.pl/photos/slizg-lancucha-ktm-sx-sxf-exc-125-525-07-11-pomara-2040607405.jpg[/url]

musialem uciac to ucho z przodu slizgubi troche zdjac materialu, wywiercilem otwory w poprzek pod opaski, najtrudniej bylo ustawic wszystko ze soba aby lancuc pracowal rowno wyciecia na slizgu (ten od ktm jest troszke szerszy) ale sie udalo i dziala

czy do wymiany uszczelnienia na walku kopki trzeba sciagac dekiel?

I robil moze ktos remont sprzegielka rozrusznika? Jak daleko trzeba rozkrecac?

Czy oprocz zamontowania wiekszego rozrusznika trzeba cos jeszcze przerabiac aby to palilo na guzik?

612

Odp: Husaberg 100 pytań do...

Pytanie zagadka- dzis po glebie na zwirowni zablokowalo mi silnik, kopka zablokowana, na 6 biegu nie dalo sie przekrecic silnika... Dopiero po zakreceniu do tylu, merdaniu przod-tyl kolem motor sie odblokowal  zapalil, chodzi normalnie bez niczego...
Co to moglo byc?

613

Odp: Husaberg 100 pytań do...

ale jak zablokował?

nie dało się kopnąć kopką?
nie chciał przekręcić rozrusznik?
nie dało się przepchać motocykl z wciśniętym sprzęgłem?

co do sprzęgła to musisz zdjąć lewy duży dekiel silnika, oczywiście wcześniej spuścić olej, płyn w chłodnicy, zdjąć dekiel i wirnik pompy wody, kopkę i dźwignię biegów.

na działanie rozrusznika wpływa:
- słaby akumulator
- cienkie kable i zaśniedziałe styki konektorów
- zużyty rozrusznik - szczotki, komutator
- zużyte sprzęgiełko rozrusznika
- zużyta sprężynka autodekomprestora - warto wymienić na mocniejszą
- zużyta krzywka autodekomprestora

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

614 Ostatnio edytowany przez Lionix (2015-05-19 21:48:00)

Odp: Husaberg 100 pytań do...

No tak jak mowie, nie dalo sie kopnac, nie dalo sie zakrecic kolem na 6 biegu... rozrusznik nie dziala jak juz tez pisalem
silnik calkowicie zablokowany

615

Odp: Husaberg 100 pytań do...

jak nic się nie kręciło to raczej nie wał/korba/tłok itd bo po wciśnięciu sprzęgła by ustało

prawdopodobnie coś między sprzęgłem a skrzynią biegów
nie zdziwię się jak upierdolił się któryś ząb i wpadł między zębatki, wyjdzie przy zmianie oleju

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD