Odp: Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek
DObra robota.
Pamiętasz ile Cię wyszły materiały?
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek
Strony Poprzednia 1 2 3 4 … 19 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
DObra robota.
Pamiętasz ile Cię wyszły materiały?
Taśma ma 16,5 metra długości.
Na oba koła schodzi około 3 metry.
Więc można z niej zrobić kilka zestawów.
Materiały wyszły mnie około 500zł.
Zaleta jest taka, że można w każdej chwili zerwać taśmę lub przy wymianie nypla wyciąć tylko kawałek i go zalepić.
Regulacja naciągu odbywa się bez inwazyjnie w stosunku do kół potraktowanych klejem do szyb samochodowych.
Redukcja masy wynosi w moim przypadku około 1,2kg
Jak ktoś ma grubsze dętki to można dojść i do 2kg.
tak myślałem że chodzi o redukcje masy:) redukcja masa na 2 kołach oczywiście ?
tak na obu
U mnie zysk masy wyniósł podobnie: przód - 600g, tył - 700g. Obeszło się bez problemów, takich jak u Hackera. Jedynie w obręczy Behr nyple nie są osadzone tak głęboko i musiałem użyć kółek o średnicy 35 mm wyciętych z przeźroczystej Power Tape marki Tesa. Trochę roboty z tym było, ale efekt jest dobry. Żadnych ubytków powietrza nie stwierdziłem od soboty. Ja nie uzbrajałem taśmy uszczelniającej i myślę że to wystarczy. Jak nie, to będzie nauczka na przyszłość.
staram się doliczyć, gdzie tutaj materiały kosztowały 500 zeta... Hacker, pochwal się kosztorysem ;-)
Sama taśma to ok 300zł jak się nie mylę...
A co myślicie o czymś takim? [url]http://www.aciro.pl/tasma-2900r.html[/url]
Mam w cholerę podobnej taśmy butylowej od 3M, jedyny minus, że waga wyjdzie podobna jak koło z dętką
Sama taśma to ok 300zł jak się nie mylę...
A co myślicie o czymś takim? [url]http://www.aciro.pl/tasma-2900r.html[/url]
Mam w cholerę podobnej taśmy butylowej od 3M, jedyny minus, że waga wyjdzie podobna jak koło z dętką
twoja taśma ma niską wytrzymałość temp. 60'C
koło w czasie jazdy można rozgrzać do prawie 100'C
ta taśma 3M którą użyłem z gierwim jest już przetestowana na wielu innych zagranicznych forach supermoto stąd taki wybór
staram się doliczyć, gdzie tutaj materiały kosztowały 500 zeta... Hacker, pochwal się kosztorysem ;-)
sama taśma kosztuje 420zł
tutaj troszkę info na temat samej taśmy
[url]http://solutions.3mpoland.pl/wps/portal/3M/pl_PL/about-3M/information/more-info/press-room/?PC_Z7_RJH9U5230ONQ6027DTROJH2482000000_assetId=1273678742624[/url]
[url]http://www.dnatools.pl/pliki/tasmy-i-kleje/3m-tasma-uszczelniajaca-4412n.pdf[/url]
Ladnie zrobione. Robiles próbę wodna?
Ladnie zrobione. Robiles próbę wodna?
nie ale tylne koło leży już 2 tygodnie i nie straciło nic a nic ciśnienia, cały czas ma bite 2,5 bara
Wentyle w Larssonie coś koło 22 złote za szt., ale są też tańsze jak ktoś uważa że te są za drogie. Jednak te które wybraliśmy wyglądają bardzo solidnie. Cena którą podał Hacker obejmuje taśmę na ok. 10 kół.
taśmy zostało więc jak co to mogę odsprzedać
muszę tylko dokładnie przeliczyć ile mam metrów
Strasznie drogo to wyszlo. Ja zrobilem innaczej. W pierwszym lepszym sklepie motoryzacyjnym, kupilem klej do szyb samochodowych + preparat do wytrawienia/ przygotowania do klejenia (taka mala buteleczka z czarna sbstancja, sprzedawca bedzie wiedzial o co kaman) Procedura identyczna. Dokladne oczyszczenie i odtluszczenie. Potem mazidlo przygotowawcze pod klej i dalej kleksy z kleju do szyb na kazdy nypel. Nypli nie mialem potrzeby regulowac ale mysle ze nie straci szczelnosci przy kreceniu bo poprostu nypel oderwie sie od kleju przy kreceniu ale szczelnosc w okolo nypla zostanie zachowana. Koszt? MAX 10% hackerowej roboty.
Zawsze Hacker może sprzedać na komplety... może jeszcze zarobi : D
Ja mam coś takiego: [url]http://www.ebay.com/itm/3M-Scotch-Rubber-Mastic-Tapes-2228-2228-2-x10-rubber-mastic-tape-/301340574688?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item46294c43e0[/url] i jeszcze trochę takiego: [url]http://winco.en.alibaba.com/product/1547397037-214066601/COTRAN_KC80High_tensile_strength_scotch_rubber_mastic_tape.html[/url]
Zakres temperatur ~90, max 130*C spróbuje tym podziałać i zdam relację ; )
Strony Poprzednia 1 2 3 4 … 19 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Tubeless - how to, czyli robimy koła bez dętek
Wygenerowano w 0.070 sekund, wykonano 75 zapytań