151

Odp: Regulamin 2015

Pawel#42 napisał/a:

Punkt za czas okrążenia i czas kwalifikacji był także luźno proponowany dla MotoGP. I oczywiście nikt tutaj nie jest Rossim, Marquzezem, czy nawet Abrahamem ale wiecie jaka była reakcja na te pomysły? Oburzenie i śmiech, a sam Rossi powiedział (pewnie dlatego, że sie słabo kwalifikuje;), że chce startować w wyścigach i w wyścigu wygrywać a nie grać na torze w szachy i przeliczać kto zgarnął juz punkty przed wyścigiem - patrzcie wypowiedź Rage51. - You are totally right. "This is racing"
Co do jednej kwali, nie wiem czy myślicie pod tym względem również o PP ale wg mnie to średni pomysł.
Ps. Bart, tylko przepisujesz i parafrazujesz wypowiedzi Mańka, czy może jednak masz tez własne zdanie? Wojtek pisze co myśli, a Ty zaraz to przepisujesz:) Chyba, że jesteś w jego oficjalnym fanklubie to sie nie czepiam:)

To poczytaj uważniej czy jednak co do wszystkich zmian w regulaminie mamy podobne zdanie, nie wiem skąd to wymyśliłeś ;)

Tak samo mógłbyś powiedzieć że Crazy i Pączek mają takie samo zdanie. Przeczytaj wątek raz jeszcze...

NovoPerformance.pl

carbon.na.allegro.pl
SM450RR!! #88

152

Odp: Regulamin 2015

Pawel#42 mądrze piszesz.
Wyścig powinien wygrać ten, który dojedzie pierwszy, a nie ten który zbierze więcej dodatkowych punktów.

Bart03 napisał/a:

Tak samo mógłbyś powiedzieć że Crazy i Pączek mają takie samo zdanie. Przeczytaj wątek raz jeszcze..

Bart03 odkąd dostałem darmową pizzę, zgadzam się z Pączkiem we wszystkim ;)

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

153

Odp: Regulamin 2015

W takim razie powinniśmy zmienić zapis w regulaminie mówiący o tym że w momencie gdy 2ch zawodników po 2ch wyścigach ma taką samą liczbę pkt. DECYDUJE LEPSZY CZAS KWALIFIKACJI.
Zmieńmy na decydujący 2gi wyścig, ponieważ są takie sytuację gdy ktoś jest 2gi w 1szym wyścigu, w drugim wyścigu prowadzi i nic nie może zrobić żeby wygrać całe zawody bo zwycięzca 1ego biegu jedzie za nim bezpiecznie na drugiej pozycji i nawet nie musi walczyć o wygranie wyścigu..

NovoPerformance.pl

carbon.na.allegro.pl
SM450RR!! #88

154

Odp: Regulamin 2015

KWALIFIKACJE 1x30min, trening wolny 2x15min
1. Bart TAK
2. Crazy NIE (czasowka 2*15 min TAK)
3. Paczęk NIE (czasowka 2*15 min TAK)

KTM 450 SMR
#49 S2 Mistrzostwa Polski

155 Ostatnio edytowany przez wiśnia84 rm-z (2014-12-21 15:46:20)

Odp: Regulamin 2015

KWALIFIKACJE 1x30min, trening wolny 2x15min
1. Bart TAK
2. Crazy NIE (czasowka 2*15 min TAK)
3. Paczęk NIE (czasowka 2*15 min TAK)
4. Wiśnia NIE  [czasuwka 2*30 min TAK :]

SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI

156

Odp: Regulamin 2015

Crazy napisał/a:

Wyścig powinien wygrać ten, który dojedzie pierwszy, a nie ten który zbierze więcej dodatkowych punktów

a będą gdzieś miejsca na zbieranie grzybków na nieśmiertelność jak w mario bros? Jeśli tak, to wchodzę:).

Przy tej samej liczbie punktów najsensowniejszym jest brać czas z kwalifikacji, ew. najlepszy czas z wyścigów.
W motogp za pole position dostają zegarek, a najlepiej kwalifikujący się zawodnik dostaje na koniec sezonu bmw m jakieś tam.
Może lepiej zachęcić jakiegoś sponsora, żeby na koniec sezonu dał najszybszemu na jedno kółko jakiś fajny sikor. Tak wiem, że to mało realne.

Z innej beczki... W ubiegłym roku był ten sam temat i z tego co pamiętam najważniejsze były dwie zmiany.
1. nowa procedura startowa
2. połączenie klas pucharowych

Co prawda udało mi się pojechać tylko koszalin i to był mój najgorszy dzień spędzony na supermoto w życiu, ale wyścigi wyglądają na prawdę dobrze.
MP dlatego, że jest na prawdę fajny europejski poziom
PP dlatego, że jest 30 motocykli w pierwszym zakręcie

Temat został jako tako wyczerpany i może zamiast pitolić w kółko o tym samym, lepiej skupić się na promocji sportu?
Jest gość, który kręci ciekawy materiał z zawodów. Nie można podrasować tego jeszcze bardziej i wyłamzać od jakiejś telewizji 5 min na podsumowanie każdych zawodów? Nie można dogadać się z jakąś gazetą a'la motormania, czy inny świat motocykli na rubrykę z życia polskiego SM? Każdy robi jakieś zdjęcia, każdy ma zajebistą kamerkę. Why the fuck nikt nie chce iść w tym kierunku?

Co do 30 min kwali, to mi to zwisa, bo nie wiem ile pojeżdżę, ale bardzo mi się podobają argumenty Craziego

rmz 250
gas gas txt 250

157

Odp: Regulamin 2015

metys napisał/a:
Crazy napisał/a:

Wyścig powinien wygrać ten, który dojedzie pierwszy, a nie ten który zbierze więcej dodatkowych punktów

a będą gdzieś miejsca na zbieranie grzybków na nieśmiertelność jak w mario bros? Jeśli tak, to wchodzę:).

Przy tej samej liczbie punktów najsensowniejszym jest brać czas z kwalifikacji, ew. najlepszy czas z wyścigów.
W motogp za pole position dostają zegarek, a najlepiej kwalifikujący się zawodnik dostaje na koniec sezonu bmw m jakieś tam.
Może lepiej zachęcić jakiegoś sponsora, żeby na koniec sezonu dał najszybszemu na jedno kółko jakiś fajny sikor. Tak wiem, że to mało realne.

Z innej beczki... W ubiegłym roku był ten sam temat i z tego co pamiętam najważniejsze były dwie zmiany.
1. nowa procedura startowa
2. połączenie klas pucharowych

Co prawda udało mi się pojechać tylko koszalin i to był mój najgorszy dzień spędzony na supermoto w życiu, ale wyścigi wyglądają na prawdę dobrze.
MP dlatego, że jest na prawdę fajny europejski poziom
PP dlatego, że jest 30 motocykli w pierwszym zakręcie

Temat został jako tako wyczerpany i może zamiast pitolić w kółko o tym samym, lepiej skupić się na promocji sportu?
Jest gość, który kręci ciekawy materiał z zawodów. Nie można podrasować tego jeszcze bardziej i wyłamzać od jakiejś telewizji 5 min na podsumowanie każdych zawodów? Nie można dogadać się z jakąś gazetą a'la motormania, czy inny świat motocykli na rubrykę z życia polskiego SM? Każdy robi jakieś zdjęcia, każdy ma zajebistą kamerkę. Why the fuck nikt nie chce iść w tym kierunku?

Co do 30 min kwali, to mi to zwisa, bo nie wiem ile pojeżdżę, ale bardzo mi się podobają argumenty Craziego

+10 HP

SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI SUZUKI

158

Odp: Regulamin 2015

wiśnia84 rm-z napisał/a:

KWALIFIKACJE 1x30min, trening wolny 2x15min
1. Bart TAK
2. Crazy NIE (czasowka 2*15 min TAK)
3. Paczęk NIE (czasowka 2*15 min TAK)
4. Wiśnia NIE  [czasuwka 2*30 min TAK :]
5. Maniek-rr312 jestem za ale jezeli wiekszosc bedzie na nie to looz i moze byc jak bylo.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

159

Odp: Regulamin 2015

Bart03 napisał/a:

(moim zdaniem to wygodniejsza opcja, chociaż nie mam 2go moto, natomiast jeśli przegłosujemy dotychczasowy stan tzn. 2x15min to ok, w Czechach nie wszyscy mają przecież 2 motocykle a jest 1x30min, powinniśmy równać się do lepszych żeby stawać się lepsi.. ale niech zadecyduje większość)

Ha ha i Ty tą zmianą chcesz się równać z lepszymi? stać się lepszym?, startowałeś w Czechach? znasz ich?, zamiast robić takie durne zmiany weź się za jazdę i trenuj , bo pisaniem na forum napewno nie podniesiesz poziomu SM w Polsce. Ponad 150 postów w temacie to już poziom powinien być MŚ :)
Kwali 30 min w Polsce nie wypali, bo większość nie ma mechaników, drugich motocykli, niektórzy nawet na jednych kołach śmigają, idziecie w złym kierunku ze zmianami a jeszcze myślicie że to podniesie poziom jazdy :), pisałem już wcześniej, zmienić tylko to bezsensowne stanie na polu startowym po 15 lub więcej minut bo to żadna promocja SM tylko lans co dla niektórych,

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

160

Odp: Regulamin 2015

Mielismy robic regulamin tak jak za granica, wiec każdy pisze czy mu to odpowiada czy nie proste, ja przedstawiłem swoje zdanie i tyle . Ty jakoś rowniez aktywnie działasz na forum ;) tak jak pisał Maciej- lepiej nie poruszać żadnego tematu bo to Polska i nigdy nie znajdziemy wspólnego mianownika.. Niech wszystko zostanie jak było i tyle ;) nic sie nie zmieni i tak .)

NovoPerformance.pl

carbon.na.allegro.pl
SM450RR!! #88

161 Ostatnio edytowany przez paczek (2014-12-21 20:01:14)

Odp: Regulamin 2015

trawer napisał/a:
Bart03 napisał/a:

(moim zdaniem to wygodniejsza opcja, chociaż nie mam 2go moto, natomiast jeśli przegłosujemy dotychczasowy stan tzn. 2x15min to ok, w Czechach nie wszyscy mają przecież 2 motocykle a jest 1x30min, powinniśmy równać się do lepszych żeby stawać się lepsi.. ale niech zadecyduje większość)

Ha ha i Ty tą zmianą chcesz się równać z lepszymi? stać się lepszym?, startowałeś w Czechach? znasz ich?, zamiast robić takie durne zmiany weź się za jazdę i trenuj , bo pisaniem na forum napewno nie podniesiesz poziomu SM w Polsce. Ponad 150 postów w temacie to już poziom powinien być MŚ :)
Kwali 30 min w Polsce nie wypali, bo większość nie ma mechaników, drugich motocykli, niektórzy nawet na jednych kołach śmigają, idziecie w złym kierunku ze zmianami a jeszcze myślicie że to podniesie poziom jazdy :), pisałem już wcześniej, zmienić tylko to bezsensowne stanie na polu startowym po 15 lub więcej minut bo to żadna promocja SM tylko lans co dla niektórych,

+1

Bart trzeba zmian, ale sensownych... a jaki jest sens 1 kwali 30 min? tylko taki ,,że tak jest za granicą"...

KTM 450 SMR
#49 S2 Mistrzostwa Polski

162 Ostatnio edytowany przez kusloncu (2014-12-21 20:18:35)

Odp: Regulamin 2015

Bart03 napisał/a:

W takim razie powinniśmy zmienić zapis w regulaminie mówiący o tym że w momencie gdy 2ch zawodników po 2ch wyścigach ma taką samą liczbę pkt. DECYDUJE LEPSZY CZAS KWALIFIKACJI.
Zmieńmy na decydujący 2gi wyścig, ponieważ są takie sytuację gdy ktoś jest 2gi w 1szym wyścigu, w drugim wyścigu prowadzi i nic nie może zrobić żeby wygrać całe zawody bo zwycięzca 1ego biegu jedzie za nim bezpiecznie na drugiej pozycji i nawet nie musi walczyć o wygranie wyścigu..

Nie wiem czy piszesz to z sarkazmem czy nie umiem czytać, ale totalnie nie widze sensu żeby liczył sie czas z kwalifikacji, w takiej sytuacji jedziesz pierwszy i nie masz szans na wygranie co znacznie zmniejsza rywalizacje i widowiskowość sportu, a chyba chodzi o to żeby do samego końca cisnąć i mieć szanse na wygranie co nie?? Oczywiście będzie to bardziej sprawiedliwe biorąc pod uwage fakt że osoba jadąca z tyłu jest szybsza ale blokowana, ale takie już są wyścigi i ten pomysł moim zdaniem nie jest dobry :)
Przepis o 1 kwali mi osobiście nie leży, nie dość że nie mam kół na zmiane a tym bardziej drugiego motocykla to jeszcze przez te 30 min mało kto kondycyjnie da rade wiec będzie wjazd na pierwsze 10 min później 10 min przerwy i znowu wjazd. Jazda 30 min w kwalifikacjach nie ma sensu bo po pierwszych kilku minutach czas będzie sie tylko pogarszał.

Husqy SMR-R 450

163

Odp: Regulamin 2015

Przeciez wlasnie o tym napisałem ze trzeba zmienić ten zapis bo teraz tak jest ze liczy sie lepszy czas w kwali a nie 2gi wyscig, gdy dwóch zawodników ma tyle samo pkt... Co do kwali 30min to ok nie wprowadzamy, bo dla większości to nie wygodne ROZUMIEM ale nie przytaczajcie powodów ze ktos nie wytrzyma kondycyjnie itd. Bo to jest śmieszne!!! Po 1sze nie jeździ sie non stop przez 30min. A po 2ie nie ścigamy sie na ulicy tylko w oficjalnych mistrzostwach!? Rozumiem argumenty ze ktos nie posiada dwóch  motocykli etc. To moze utrudnić komus starty, ja jestem za jednym kwali 30min ze wzgledu na to ze tak jest za granica wiec krok po kroku trzeba do tego dążyć, za tym idzie tez posiadanie 2go kpl kół, 2go motocykla itd... Nie jest tak? Jest! Tylko nikt głośno nie chce mowić! Przyjeżdżają zawodnicy zza granicy i trzeba z nimi tez sie mierzyć a nie tylko jeździć w kółko w swoim gronie.... Na ten moment większość nie chce jednego kwali 30min. I tyle,  zajmijmy sie innymi pkt regulaminu albo zostawmy jak jest...

NovoPerformance.pl

carbon.na.allegro.pl
SM450RR!! #88

164

Odp: Regulamin 2015

Bart03 napisał/a:

ja jestem za jednym kwali 30min ze wzgledu na to ze tak jest za granica wiec krok po kroku trzeba do tego dążyć, za tym idzie tez posiadanie 2go kpl kół, 2go motocykla itd... Nie jest tak? Jest!

Dążyć do posiadania drugiego kompletu kół czy motocykla to ja mogę zapierdalając na dwa etaty a nie poprzez zmianę regulaminu.
Niech wygra lepszy a nie ten co ma więcej hajsu.

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

165 Ostatnio edytowany przez kusloncu (2014-12-21 21:02:39)

Odp: Regulamin 2015

Ok, w takim razie źle Cie zrozumiałem :) Mówiąc nie wytrzyma kondycyjnie chodziło mi o to że z przerwą pół godzinną czy godzinną jestem w stanie wykrecić lepszy czas niż gdy wjade na tor, zjade na 10 min i wjade znowu. Co do tego dążenia do zagranicy, to trzeba chyba zwrócić uwage na nasz mocno amatorski poziom, nie pisze tylko o klasie amator, są osoby w C2 które jeżdzą na sprzetach z ulicy, hermes na drz itd, i jest to dla nich utrudnienie, a mało osob ze względu na przepis znajdzie dodatkowe 15 tyś na drugi motocykl żeby nie srać w gacie czy zacznie padać czy nie :) Pisze tylko moje subiektywne odczucia, nie musicie sie z tym zgadzać ale patrze na temat jako osoba która nie ma na TM i komplet slicków co wyścig :)

Dążyć do posiadania drugiego kompletu kół czy motocykla to ja mogę zapierdalając na dwa etaty a nie poprzez zmianę regulaminu.
Niech wygra lepszy a nie ten co ma więcej hajsu.

+1

Husqy SMR-R 450