Odp: Regulamin 2015
Nie wiem jak z numerami ale pewnie bez zmian.
GIT!
Co do zmian to jedna jest, do której nie ma uwag, czyli pozwolenie na duże MP.
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Regulamin 2015
Strony Poprzednia 1 … 11 12 13 14 15 … 33 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Nie wiem jak z numerami ale pewnie bez zmian.
GIT!
Co do zmian to jedna jest, do której nie ma uwag, czyli pozwolenie na duże MP.
Każdy powinien potrenować bo każdemu dużo brakuje niż wypisywać pierdoły na 12 stronach nie mające nić wspólnego z szybszą jazdą.
Darek za żartował sobie z tła pewnie dlatego iż tych bzdur już nie może czytać tak jak i Ja oraz wspaniałych pomysłów na promowanie i naprawianie Polskiego SM od strony dupy.
Decybele , stanie 10 czy 15 minut w depo czy na polach startowych, laska na polach startowych w staniku czy może jednak lepiej bez, dwie czasówki czy może jedna co to się ma do szybszej jazdy ? nić to tylko pitulenie w zimowe wieczory.
A jakby szybszy zawodnik pociągnął tych wolniejszych? ( nie raz to zrobiłem i efekt był i nie jeden szybki zawodnik powie ze tak było Manej, Magda, Mack i inni)
A jakby szybszy pokazał tor jazdy innym? ( 3/4 PP nie zna toru jazdy na naszych torach na których latają tyle czasu )
Kto obszedł tor na pieszo? Pewnie mało kto. Natomiast pozostali czytając zastanawiają się co to ma do jazdy i tak zostanie na wieki :p
Takie mamy podejście do SM dlatego jesteśmy w czarnej dupie i będziemy do puki nie zmienimy całkowicie podejścia.
PS
Wielki koła w MP natomiast resztę zostawić bez zmień dodatkowo każdy zawodnik w sezonie 2015 poprawi swój czas o 1 sekundę na początek ( nie ważne jak to zrobi. Niech zrobi to po swojemu ale w praktyce nie teorii i pisaniem na forum bo tym nie będziemy szybsi)
Każdy powinien potrenować bo każdemu dużo brakuje niż wypisywać pierdoły na 12 stronach nie mające nić wspólnego z szybszą jazdą.
Darek za żartował sobie z tła pewnie dlatego iż tych bzdur już nie może czytać tak jak i Ja oraz wspaniałych pomysłów na promowanie i naprawianie Polskiego SM od strony dupy.
Decybele , stanie 10 czy 15 minut w depo czy na polach startowych, laska na polach startowych w staniku czy może jednak lepiej bez, dwie czasówki czy może jedna co to się ma do szybszej jazdy ? nić to tylko pitulenie w zimowe wieczory.
A jakby szybszy zawodnik pociągnął tych wolniejszych? ( nie raz to zrobiłem i efekt był i nie jeden szybki zawodnik powie ze tak było Manej, Magda, Mack i inni)
A jakby szybszy pokazał tor jazdy innym? ( 3/4 PP nie zna toru jazdy na naszych torach na których latają tyle czasu )
Kto obszedł tor na pieszo? Pewnie mało kto. Natomiast pozostali czytając zastanawiają się co to ma do jazdy i tak zostanie na wieki :p
Takie mamy podejście do SM dlatego jesteśmy w czarnej dupie i będziemy do puki nie zmienimy całkowicie podejścia.
PS
Wielki koła w MP natomiast resztę zostawić bez zmień dodatkowo każdy zawodnik w sezonie 2015 poprawi swój czas o 1 sekundę na początek ( nie ważne jak to zrobi. Niech zrobi to po swojemu ale w praktyce nie teorii i pisaniem na forum bo tym nie będziemy szybsi)
+1 Amen
Rozmawialem dzisiaj z Borgottim na temat duzych kol. Są dwa rozwiazania:
1. Osobna klasa w mp dla big foot, tylko pytanie ilu bedzie zawodnikow bo dla klasy Giani powiedzial ze min. 6 os.
2. Jada razem z malymi kolami ale zawodnik na pierwszej rundzie deklaruje jakie kola bedzie uzywal przez caly sezon. Ma to wyeliminowac kombinacje ze na jednym torze ktos jedzie na malych kolach a tam gdzie jest ciezki teren to na duzych.
Za ktora opcja jestescie?? I tak to zglosimy do pzm
Druga opcja.
opcja 2
Ja to co Pączek
Ja tez opcja #2
Ciekawe ile osob zdecyduje sie na duze kola jak juz bedzie ten upragniony przepis :))
Opcja 2
Każdy powinien potrenować bo każdemu dużo brakuje niż wypisywać pierdoły na 12 stronach nie mające nić wspólnego z szybszą jazdą.
Darek za żartował sobie z tła pewnie dlatego iż tych bzdur już nie może czytać tak jak i Ja oraz wspaniałych pomysłów na promowanie i naprawianie Polskiego SM od strony dupy.
Decybele , stanie 10 czy 15 minut w depo czy na polach startowych, laska na polach startowych w staniku czy może jednak lepiej bez, dwie czasówki czy może jedna co to się ma do szybszej jazdy ? nić to tylko pitulenie w zimowe wieczory.
A jakby szybszy zawodnik pociągnął tych wolniejszych? ( nie raz to zrobiłem i efekt był i nie jeden szybki zawodnik powie ze tak było Manej, Magda, Mack i inni)
A jakby szybszy pokazał tor jazdy innym? ( 3/4 PP nie zna toru jazdy na naszych torach na których latają tyle czasu )
Kto obszedł tor na pieszo? Pewnie mało kto. Natomiast pozostali czytając zastanawiają się co to ma do jazdy i tak zostanie na wieki :p
Takie mamy podejście do SM dlatego jesteśmy w czarnej dupie i będziemy do puki nie zmienimy całkowicie podejścia.
PS
Wielki koła w MP natomiast resztę zostawić bez zmień dodatkowo każdy zawodnik w sezonie 2015 poprawi swój czas o 1 sekundę na początek ( nie ważne jak to zrobi. Niech zrobi to po swojemu ale w praktyce nie teorii i pisaniem na forum bo tym nie będziemy szybsi)
Ja od razu bym się pisał na takie coś żeby coś załapać od szybszych właśnie nitkę toru dlatego lubię na treningach was obserwować. Chyba każdy nowy tak właśnie zaczyna podgląda kto jak lata z tych szybszych
3 opcja mogła by być podobna do 2 ale z tym że z dużych kół jak ktoś zacznie z zawodników motocross startować można było się przesiąść na mniejsze koła nie na odwrót
Moim zdaniem powinno się szukać też nowych zawodników do MP a nie wprowadzać zamęt w regulaminie i powinna być dowolność jak chodzi o rozmiar kół :]
Ja przysięgam że ani razu nie wystartuje na dużych kołach
Bo jak ktoś kiedyś wystartuje w MP na dużych kolach to może się ruszyć takie coś że do PP zaczną jechać na dużych kołach ale potem stwierdza że to nie to i zmienią koła na supermoto :]
Takie moje zdanie jak chcecie robić zamęt w regulaminie to już wasza sprawa :p
Musi byc opcja nr. 2 ponieważ gdy bedzie dowolność i bedzie mozna zmieniać koła/ motocykl to znajda sie tacy co Bydgoszcz pojadą na 16/17 a Koszalin na BigFoot, a wtedy znajdzie sie kolejny ktory powie ze taki zapis promuje tych ktorzy maja 4 motocykle- na WETach, slickach, kostce i na BigFoot'cie. Wiem ze większość chce regulaminu "Po polsku" czyli jak kto chce, wszystko dozwolone itd. Jedynym sensownym rozwiązaniem jest DEKLARACJA NA POCZĄTKU SEZONU, opcja nr. 2 zaproponowana zresztą przez Gianniego. Pozdrawiam
Wróciłbym jeszcze na chwile do tematu startu i procedury. Zostawmy tą procedurę w MP - ale bez możliwości jej skracania. To jest fajne, widowiskowe. W przypadku komentatora ludzie którzy przyjdą będą w stanie wiedziec , kto jest kto.
Zrobił bym to również dla PP
Wydłuży to trochę czas rozgrywania zawodów...
Kto z Was był na wyścigach na Torze Poznań wie o czym mówię.. To ma swój klimat, jak idzie się na pola startowe, powspierać kolegę z innej klasy etc...
To spowoduje , że ten sport będzie trochę bardziej medialny, a nie tak jak pisał kiedyś Bart chyba , wyjeżdżamy na gwizdek ustawiamy się na starcie i wyścig rusza. Ktoś kto przyjdzie , pooglądać widzi tylko 15 ,, głupków" co jeżdżą w kółko...
Nie zrozumcie mnie źle, chodzi mi o to , żeby iść wzorem WMMP . Żeby to nie było spotkanie 40 chłopa jeżdżących w kółko...
Zróbmy trochę dłuższe przerwy między wyścigami...
Zróbmy procedurę jak w dużych wyścigach zarówno w MP jak i PP , żeby każdy mógł się przespacerować na te pola startowe i powspierać kolegów, żeby to po prostu fajnie wyglądało...
Jak będzie bardziej medialnie, ,może pojawią się jacyś patronii medialni, później może kibice... Jak kibice, to może jakiś sponsor imprezy się trafi... I to nam może podnieść, jakość i poziom polskiego motosportu. I może pojawią się sponsorzy. Powiem na swoim przykładzie. Wolę rzucić parę złotych swojemu kucharzowi który jeździ w amatorskich zawodach konnych, i ma reklamę naszej pizzerii na stroju, niż sobie okleić motocykl... Bo wiem , że u nas nikt tego niestety nie zobaczy ( oprócz Darka Rosika ale on już ma pizzę za free :)) ) , a na amatorskie zawody konnne przychodzi ,, trochę" osób.
Wracając do tematu, gdyby np w Toruniu przychodzili kibice, lokalne firmy pewnie chętniej sponsorowały by jakieś małe nagrody dla nas, w zamian np za reklamę na zawodach..
Ameryki nie odkryłem, ale w taki sposóbmożemy dążyć to tego , że na zawody zaczną przychodzić ludzie... A jak tylko pojawią się ludzie, i jakieś lokalne media, jest szansa , że pojawi się sponsor. Jak pojawią się sponsorzy - poprawi się poziom. Wiadomo, że nie stanie się to w jeden sezon ale warto do tego dążyć...
pozdrawiam #49
Powiem na swoim przykładzie. Wolę rzucić parę złotych swojemu kucharzowi który jeździ w amatorskich zawodach konnych, i ma reklamę naszej pizzerii na stroju, niż sobie okleić motocykl... Bo wiem , że u nas nikt tego niestety nie zobaczy ( oprócz Darka Rosika ale on już ma pizzę za free :)) ) , a na amatorskie zawody konnne przychodzi ,, trochę" osób.
"Amatorskie zawody konne" mają bardzo dużą widownię w internecie. Będę wypatrywać Twojej reklamy i kolesia w czapce kucharskiej. ;)
A poza powyższym, to ja oczywiscie tak jak Paczek, zmieniam zdanie i mogę spacerować na pole startowe.
P.S. Ciekawa sprawa z tym kucharzem...
Wróciłbym jeszcze na chwile do tematu startu i procedury. Zostawmy tą procedurę w MP - ale bez możliwości jej skracania. To jest fajne, widowiskowe. W przypadku komentatora ludzie którzy przyjdą będą w stanie wiedziec , kto jest kto.
Zrobił bym to również dla PP
Wydłuży to trochę czas rozgrywania zawodów...
Kto z Was był na wyścigach na Torze Poznań wie o czym mówię.. To ma swój klimat, jak idzie się na pola startowe, powspierać kolegę z innej klasy etc...
To spowoduje , że ten sport będzie trochę bardziej medialny, a nie tak jak pisał kiedyś Bart chyba , wyjeżdżamy na gwizdek ustawiamy się na starcie i wyścig rusza. Ktoś kto przyjdzie , pooglądać widzi tylko 15 ,, głupków" co jeżdżą w kółko...
Nie zrozumcie mnie źle, chodzi mi o to , żeby iść wzorem WMMP . Żeby to nie było spotkanie 40 chłopa jeżdżących w kółko...
Zróbmy trochę dłuższe przerwy między wyścigami...
Zróbmy procedurę jak w dużych wyścigach zarówno w MP jak i PP , żeby każdy mógł się przespacerować na te pola startowe i powspierać kolegów, żeby to po prostu fajnie wyglądało...Jak będzie bardziej medialnie, ,może pojawią się jacyś patronii medialni, później może kibice... Jak kibice, to może jakiś sponsor imprezy się trafi... I to nam może podnieść, jakość i poziom polskiego motosportu. I może pojawią się sponsorzy. Powiem na swoim przykładzie. Wolę rzucić parę złotych swojemu kucharzowi który jeździ w amatorskich zawodach konnych, i ma reklamę naszej pizzerii na stroju, niż sobie okleić motocykl... Bo wiem , że u nas nikt tego niestety nie zobaczy ( oprócz Darka Rosika ale on już ma pizzę za free :)) ) , a na amatorskie zawody konnne przychodzi ,, trochę" osób.
Wracając do tematu, gdyby np w Toruniu przychodzili kibice, lokalne firmy pewnie chętniej sponsorowały by jakieś małe nagrody dla nas, w zamian np za reklamę na zawodach..
Ameryki nie odkryłem, ale w taki sposóbmożemy dążyć to tego , że na zawody zaczną przychodzić ludzie... A jak tylko pojawią się ludzie, i jakieś lokalne media, jest szansa , że pojawi się sponsor. Jak pojawią się sponsorzy - poprawi się poziom. Wiadomo, że nie stanie się to w jeden sezon ale warto do tego dążyć...pozdrawiam #49
Widowiskowa procedura dla kibiców (a raczej kolegów zawodników) szczególnie w Toruniu o ile przyjeżdżają z lornetkami:)
Strony Poprzednia 1 … 11 12 13 14 15 … 33 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Regulamin 2015
Wygenerowano w 0.062 sekund, wykonano 70 zapytań