Odp: Regulamin 2015
Widowiskowa procedura dla kibiców (a raczej kolegów zawodników) szczególnie w Toruniu o ile przyjeżdżają z lornetkami:)
... Za to w Koszalinie ,Bydgoszczy ewentualnie Starym Kisielinie z Lupą :)
#49 S2 Mistrzostwa Polski
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Regulamin 2015
Strony Poprzednia 1 … 12 13 14 15 16 … 33 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Widowiskowa procedura dla kibiców (a raczej kolegów zawodników) szczególnie w Toruniu o ile przyjeżdżają z lornetkami:)
... Za to w Koszalinie ,Bydgoszczy ewentualnie Starym Kisielinie z Lupą :)
Panowie napisal do mnie Lauris, ktory w tym roku się scigal u nas. Czyta to nasze forum i napisał nastepujaca wiadomosc:
"Hi! We have that Big Foot class in Latvia already for 5 years. The Big Foot ride together with C2 class, but on prize giving they're separated. Do not let them ride in championship class. To become a Supermoto champion you have to have a Supermoto bike. And the off-road section in Poland is more suitable for Big foot. So the championship riders will be the first who will start to complain that super budget riders have a such a advantage. So I think you have to convince riders to do not make such a mistake to let them ride in S2. Otherwise in 2016 on starting grid you will find maybe 2 real supermoto bikes."
+1
Wychodzi na to samo co mowil Borgiotti. Zeby nie miszac malych kol z duzymi. On obstawial ze najlepsze rozwiazanie to osobna klasa.
Co chcecie to robcie ja tam zostaje na malych kolach bo to jest prawdziwe supermoto a nie kombinacje.
Za to do pucharu jak znalazł:). Btw Sosnova 2014 ME. Nie leciał na czym takim pepik yamahą?
a jak wygląda jazda na tych bigfootach na asfalcie - czy przypadkiem nie jest dużo gorzej niż na 17kach ?
Supermoto to Supermoto - więc koła w MP powinny zostać jak teraz, ale w PP czy amatorach - czemu nie - może dzięki temu będzie więcej zawodników, a nikomu nie będzie się chciało kombinować tylko po to, żeby zrobić sobie nad kimś przewagę...
Lauris +1
SM tylko na małych kołach, bo w SM bigfooty, to jak w enduro/cross zdjąć kostkę i założyć bieżnik "szutrowy" na niedzielne wypady po wsi, reasumując chcecie się w enduro bawić??? Bacznie czytając ten temat to jak na razie macie pitolenie o Szopenie (z całym szacunkiem dla niego), milion zmian, jakbyście sami nie wiedzieli czego chcecie, podobają mi się wypowiedzi niektórych, o tym, żeby zmienić poziom w pl treningiem, a nie regulaminem pod siebie. Punktacja dodatkowa marna rzecz, w innej dyscyplinie miałem podobne sytuacje, gdzie taka osoba miała o jeden punkt więcej od innej choć była słabsza ale poszło pismo do ministerstwa sportu i to ona jechała ma MŚ gdzie nic nie ugrała i tylko kasa zmarnowana była, a Ci co mogli wywalczyć coś siedzieli w domu. Oczywiście ingerencji w regulamin nie mam bo dopiero od 2015r. będę startował w SM, moto już gotowe, teraz kompletuje drugi zestaw kółek oczywiście małych bo od innego rozmiaru mam enduro, także róbcie tak aby było dobrze, co bym się nie wnerwiał hehe. Pzdr.
Co chcecie to robcie ja tam zostaje na malych kolach bo to jest prawdziwe supermoto a nie kombinacje.
Może jednak jeden TM na wielkich ?
PS. Taki żarcik. :p Ja też na małych zostaję.
maniek-rr312 napisał/a:Co chcecie to robcie ja tam zostaje na malych kolach bo to jest prawdziwe supermoto a nie kombinacje.
Może jednak jeden TM na wielkich ?
PS. Taki żarcik. :p Ja też na małych zostaję.
Mykens polega na tym że TM ma tak bardzo widelec w pionie że duże koła tam w ogóle nie w chodzą bo przy pracy zawieszenia koło obcierało by o ramę ;-)
W/s regulaminu to uwazam ze w ramach zbliżania sie do tego co dzieje sie w światowym SM najdalej nam z jakością offroadu, jak ktos kto spędza 30% wyścigu w piachu odpychajac sie nogami przy 8km/h ma wpaść w teren "idealny" np. na ME gdzie jedzie sie nie wiele wolniej niz asfalt?
Moim skromnym zdaniem to na dużych kołach można zyskać w terenie, stracić na asfalcie wiec pewnie wyjdzie na zero. Do MP mi daleko dlatego mnie tam wszystko jedno co będzie w MP ;)
Osobiście u mnie będzie to wyglądało tak że jak kupie moto na dużych ze względu na brak kasy to na Bigfoocie będę też jechał ale to w PP a tam można :) Ja chce jeździć a nie walczyć żeby w regulaminie był taki a taki zapis. Dla mnie teren taki czy taki , regulamin taki czy taki, JA ZAWSZE BĘDĘ MIAŁ FUN :D
Revers - czyli o jeździe pod prąd
Rozmawiałem z organizatorem rund w Bydgoszczy czyli moim klubem.
Tor w Bydgoszczy ma homologację na kierunek w którym się ścigamy.
Homologacja ważna jest do końca 2015 roku, czyli w przyszłym roku jeździmy po staremu.
2016
Tor będzie homologowany ponownie i LKT Wyczół Gościeradz wystąpi o zgodę na dwa kierunki.
Przeszkoda jaka jest widoczna od razu to pierwszy zakręt po prostej (na odwróconym kierunku), nie ma pasu zieleni...
Jeśli moto pójdzie w bandę rider poleci w garaże....
Generalnie:
Wola jest. Możliwy termin 2016. Trzeba wspólnie wymyślić jak zorganizować to bezpiecznie i dostać zgodę na przeciwny kierunek.
Na rundach w Bydzi proponuję się wspólną debatę.
Pozdrawiam i Życzę wszystkim Wesołych Świąt.
Revers - czyli o jeździe pod prąd
Rozmawiałem z organizatorem rund w Bydgoszczy czyli moim klubem.
Tor w Bydgoszczy ma homologację na kierunek w którym się ścigamy.
Homologacja ważna jest do końca 2015 roku, czyli w przyszłym roku jeździmy po staremu.2016
Tor będzie homologowany ponownie i LKT Wyczół Gościeradz wystąpi o zgodę na dwa kierunki.
Przeszkoda jaka jest widoczna od razu to pierwszy zakręt po prostej (na odwróconym kierunku), nie ma pasu zieleni...
Jeśli moto pójdzie w bandę rider poleci w garaże....Generalnie:
Wola jest. Możliwy termin 2016. Trzeba wspólnie wymyślić jak zorganizować to bezpiecznie i dostać zgodę na przeciwny kierunek.
Na rundach w Bydzi proponuję się wspólną debatę.Pozdrawiam i Życzę wszystkim Wesołych Świąt.
MEGA +1
Czemu mamy blokować komuś wybór na jakich kołach mamy jechać? Przecież zmniejszenie kosztów spowoduje przyjście nowych zawodników lub sporadyczne starty. Czy taki Kędzierski Karol nie mógłby wystartować w zawodach dla zabawy? I gdzie byście chcieli żeby jechał w PP? Jak mój klub organizował zawody to jechało 40 zawodników i była zabawa... I jeszcze taki Borgotti jedzie na dużych kołach w Mistrzostwach włoch, więc czy to nie jest europejski poziom i nie chcecie iść w tamtym kierunku? Ja np. chcę jechać na dużych z jednego powodu-koszta 30% małych kół.
Co do ustawiania regulaminu to jest jakiś śmiech. Mówicie na niektórych że coś źle zrobili, a Wy nic nie zrobiliście i możecie tylko podziękować, że ktoś się tylko stara. A uwierzcie ustawienie regulaminu pod siebie wnioskowało by linczem na zawodach, więc nikt się pod to nie podpisze.
P.S. i śmiech o wymuszeniu że organizator ma zrobić teren. Dajcie 500zł za zrobienie terenu na koparkę i 1500 na homologację i będzieci
Kaczor, piszesz "dajcie" a kilka stron temu pisałeś że nic nie dasz bo wolisz kase wydać na trening lub dziewczyny.
Nie wiem czy zauważyłeś ale wszyscy piszą żeby były big footy, borgotti pisał żeby były duże koła ale w innej klasie lub żeby można było sie określić na jakich sie jedzie i jechać tak cały sezon wiec będziesz mógł na dużych jechać jeśli to przejdzie, a myśle że dużo osób sie na to zgodzi żeby poprostu nie utrudniać :)
A ja niechcący napisałem do Gianni Offlimits Borgiotti i z rozmowy wynikło :] że jest za dużymi kołami i kontynuując rozmowę ani razu nie wspomniał o podzieleniu klas :p napisał że ten pomysł przede wszystkim zmniejszy koszty niektórych zawodników i pozwoli zwiększyć ich ilość :D
Co do dużych kół moim zdaniem jest to już przegłosowane że będą i tyle niema co u nie których wrzucać propozycji żeby otwierać nowe klasy i komplikować ten proces :]
PS HERMUNEN powiedział mi żeby startowały same dr-z w MP ;]
Strony Poprzednia 1 … 12 13 14 15 16 … 33 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Mistrzostwa Polski i Puchar PZM » Regulamin 2015
Wygenerowano w 0.058 sekund, wykonano 83 zapytań