Temat: XR400R SM/ęduro
Witam,
Tutaj będą pojawiać się dalsze losy projektu, który przejąłem od kolegi o nicku Staruch. Historia XR'ki bardzo szczegółowo była opisywana w tym temacie [url]http://forum.supermoto.pl/topic21814-xr400r-sm-staruch.html[/url]
Moto kupiłem głównie z myślą o jeździe w terenie ale nie pogardzę jazdą po torze typu Radom lub Bemowo, zobaczymy co bardziej mi się spodoba.
W skrócie co to jest obecnie za moto:
Moto: XR400R z 1998r. Przebieg około 12000km
Silnik: wałek HotCams STAGE 1, korba HotCams. Tłok oryginał – do wymiany. Zrobione uszczelniacze, przylgnie zaworowe i zabielona głowica. Nowe uszczelki. Ustawione zawory.
Gaźnik: Mikuni 36mm z pompką
Olej: Motul 5100 10w40.
Hamulec: Tarcza 320mm Racing (przypuszczam, że chińczyk). Adapter zacisku Motomaster. Przewody w oplocie Pizza Brakes. Tył: tarcza z Race Disc UK.
Koła: 17" P+T Excell zaplecione na oryginalnych piastach + Drugi kpl 21" i 18"
Opony: Pirelli Diablo Rosso 2. Drugi kpl 21 i 18 Michelin AC 10 z drugim zestawem tarcz.
Kierownica: KTM (gruba kiełba) z podwyższeniem. Zmienione manetki na Domino off-road.
Handbary: Acerbis metalowe.
Zawias: seria, przód do regeneracji, tył ok. Utwardzone.
Oświetlenie: Lampa przednia Polisport z żarówką H4.
Rama: wypiaskowana i pomalowana proszkowo na czarno. Dużo nowych śrub, polerowany wahacz itd.
Wydech: seria, usunięty spark arrestor.
Na początek muszę zająć się kilkoma sprawami:
- przywrócenie abstynencji olejowej silnika - lekarstwem ma być wymiana tłoka
- serwis przedniego zawiasu
- porządek z linką sprzęgła - obecnie chodzi dość topornie, do obsługi uścisk drwala mile widziany
- regeneracja/centrowanie felg do enduro
- montaż kierunków i ewentualnie licznika