Odp: Treningi, technika jazdy, porady, ćwiczenia.
dzień spędzony na torze z szybszymi zawodnikami da więcej niż tysiąc filmików
no właśnie, może udałoby się do bydgoszczy w piątek przyjechać, bo w radomiu nie bardzo mogę trafić chłopaków:\
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Treningi, technika jazdy, porady, ćwiczenia.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 … 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
dzień spędzony na torze z szybszymi zawodnikami da więcej niż tysiąc filmików
no właśnie, może udałoby się do bydgoszczy w piątek przyjechać, bo w radomiu nie bardzo mogę trafić chłopaków:\
no właśnie, może udałoby się do bydgoszczy w piątek przyjechać
bardzo bardzo dobry wybór
bo w radomiu nie bardzo mogę trafić chłopaków:\
Niedziela z samego rana.
Bardzo fajny temat, lecz niestety wydaje mi się że dla SM tutaj nie ma nic ciekawego... jak upadać super temat ale technika jazdy na plastiku i na SM różni się diametralnie (tak mi się wydaje, fachowcem nie jestem ale pare razy na scigaczu jechałem) to i technika upadania jest inna i najlepszym przykładem jest filmik z youtuba, który oglądałem gdzie koleś leci slizgiem na boku i wyprowadza motor po szlifie bez kraksy... tego typu temat dla nowych użytkowników jest super ale chyba nie ma nikogo kto by się tym zajął.
Technika jazdy na SM z tego co oglądam na youtubie bardziej przypomina cross i w takiej tematyce zacząłem szukać bo jak się chce na mieście naku... terror to i przeskoczyć przez małą przeszkodę trzeba umieć jak i na schody wjechać ;) i znalazłem taki super filmik...
[url]http://youtu.be/eJLOty0VF1g[/url]
A tutaj filmik z tego niby szlifa...
[url]http://www.youtube.com/watch?v=TqKShV-iN5M&NR=1&feature=endscreen[/url]
i czekam na opinie i wypowiedzi doświadczonych kozaków...
A ja mam takie pytanko trochę z innej beczki. Czy jazda na SM, ale w stylu zapożyczonym ze sporta to coś złego ??
tutaj znalazłem taki filmik, trochę śmiesznie to wygląda, ale panowie ogólnie nieźle jadą...
[url]https://www.youtube.com/watch?v=XnpR6t7DHl8[/url]
Tak, to karygodne i można za to dostać bana na forum!
Ja bym chętnie poznał opinie osób, które mają coś do powiedzenia w temacie winklowania SM - 'na kolano vs na but'.
masz jechać szybko i bezpiecznie. jak zrobisz to siedząc tyłem na furze i dotykając czołem ziemi w winklu - Twoja sprawa.
ale pozycja a'la sport na nic się zda w terenie.
Wg. mnie i praw fizyki to stylem sport przejedzie się szybciej zakręt (szczególnie szybki). Stylem SM przejedzie się woniej bo mniej masy przenosi się na stronę zakrętu ale jeśli wejdzie się w zakręt z uślizgiem to można zrobić to szybciej niż stylem ścig.
SM to taka śmieszna dyscyplina że trzeba wszystkiego umieć. Szybkie łuki pokonuję się trochę jak na sporcie tzn kierownik jest pochylony razem z moto a na wyjściu nawet bardziej. wszystko po to aby opony mogły być bardziej w pionie.
[url]https://plus.google.com/photos/113197627780058051724/albums/5998207888653838385/5998216358192079762?authkey=CPvLzJ3f5pbpsQE&pid=5998216358192079762&oid=113197627780058051[/url]
msport1.net/MotoRacing_Right_SMGP%202013%20No%20break%20for%20the%20riders%20as%20they%20head%20towards%20Estonia.html
[url]http://3.bp.blogspot.com/_HWBVwbg1umQ/SNeQb78yQ2I/AAAAAAAABrc/jDEdVIGML8k/s1600-h/Lazzarini_SmGp6Androrra.jpg[/url]
Minusem tej techniki jest powolna zmiana kierunku dla tego w szykanach i wolnych nawrotach (których to nie uświadczych na MGP) lepsza jest technika z ghymkany tzn my w lewo moto w prawo a zmianę kierunku przeciw skrętem i gazem
[url]http://www.shutterstock.com/pl/pic-14802991/stock-photo-milan-italy-june-marcus-alden-sweden-at-the-fim-supermoto-world-championship-castelletto-di.html?src=mmgZFkgHaX1ODDep0DMVUg-1-76[/url]
Typowe schodzenie na kolano wg mnie odpada bo przynajmniej ja nie mam tyle miejsca aby mi się but zmieścił pomiędzy asfaltem a moto
Takie moje przemyślenia, podpatrzenia i podsłuchania
Wg. mnie i praw fizyki to stylem sport przejedzie się szybciej zakręt (szczególnie szybki). Stylem SM przejedzie się woniej bo mniej masy przenosi się na stronę zakrętu ale jeśli wejdzie się w zakręt z uślizgiem to można zrobić to szybciej niż stylem ścig.
Racja jest, tylko zauważ że SM zostało wymyślone do zabawy na Kartingowych torach a sporty nie i to co dla nich jest wolną szykaną dla nas jest sekcją szybkich zakrętów. W moto GP 60 km/h to pewnie wolny nawrót a w Bydzi ostatni zaręt przed prostą to pewnie coś koło tego. Inne charakterystyki toru i moto wymagają innej techniki
Ja proponuję pojezdzić a nie pytać i popróbować - wybierzesz technikę która ci bardziej pasuje.
A najważniejsze trzeba jezdzić jak najwięcej !!!!!!!!!!!!!!!
Tak jak pisze hermes, techniki sie nie pozna siedząc na forum, mamy w polsce tory kartingowe (wbrew pozorom coraz wiecej).
Tam można dorwać kogoś szybkiego (napewno nie mnie) i potrenować, przekonać sie co to jest prawdziwe złożenie w zakręt, bo to co robi sie na ulicy to tylko marna karykatura tego z toru, chyba ze ma sie jaja ze stali :) Na początku technika nie jest bardzo ważna, lepiej sie skupić na płynności żeby nie szlifować za dużo, prędkość przyjdzie sama, technika też wybierze sie sama, poprostu łatwo zobaczyć w jaki sposób czuje sie najpewniej i można najszybciej jechać, później trzeba tylko trenować :)
Serdecznie wszystkich zapraszam na tor do torunia czy do bydgoszczy, pomoge jak będe tylko potrafił :)
[url]https://www.youtube.com/watch?v=uOr-H9Q4Kfs[/url]
Strony Poprzednia 1 2 3 4 … 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Treningi, technika jazdy, porady, ćwiczenia.
Wygenerowano w 0.044 sekund, wykonano 80 zapytań