Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Sherco 2,5i a nie WRX
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Strony Poprzednia 1 … 235 236 237 238 239 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Sherco 2,5i a nie WRX
Przypominam iż zacny kolega radez latał ćwiarą po bemowie ( tyle że to bardziej ghymkana z terenem). Na miasto wyżyłowana 250 odpada bo to często remonty wyjdą. Zostaje 250 wrx + kostki. Majkmen niech się wypowie. Ja to mam zdanie że co do wszystkiego do niczego
To zależy od kierownika. W koszalinie jechał TM na wypasie 4sekundy wolniej od klasy amator :) ale nie znaczy to, że moje DRZ jest szybsze. trzeba mieć co najmniej 2 moto.
Sherco 2,5i a nie WRX
Odnosiłem się do posta 751. Coś już tam wiedząc 250 bym nie polecił, ale to moje zdanie.
Jeżeli chłopak uważa że idealna dla niego jest 250 to nie wiem dlaczego mu tego zabraniać.
Ja go doskonale rozumiem.
Dla mnie problem jest tylko taki że mało jest godnych 250 w starszych rocznikach. Większość to tykające bomby i z kosmicznie drogim serwisem.
Wyjątkiem jest KTM 250 RFS. Tylko z tego co czytałem to najwolniejsza 250 w stadzie.
Może warto pomyśleć o KTM 400.
Idealny kompromis.
Warto kupować cylinder po regeneracji nicasilu w Anglii ? Konkretnie chodzi mi o tą ofertę:
[url]http://www.mxmoto.pl/179,1650,cylinder-std-ktm-sxexc-125-01-06.html[/url]
Swojego cylindra nie wiem, czy warto byłoby regenerować, bo jak dzisiaj otworzyłem go, to ukazał mi się niezbyt ładny widok. A mianowicie poprzedniemu właścicielowi musiało coś strzelić, nad kanałem wydechowym jest uszczerbione jest nawet to aluminium pod nicasilem ( !!! ) i wielka rysa powyżej. Co dziwne, moto do samego końca chodziło zajebiście, moc miało dobrą i odpalał zawsze od pierwszego o.O Do remontu zmusiły mnie szumiące łożyska na wale. Wydaje mi się, że przy wysłaniu do Anglii na regenerację, jeszcze więcej musiałbym zapłacić, bo musieliby jeszcze z nim coś cudować, żeby go naprawić.
Jak chcesz brać cyl z Mxmoto to może uda mi się załatwić jakiś fajny rabat ;)
Opinie o regeneracji nicasilu jest bardzo dużo i są różne.
Ile kosztuje nowy cylinder?
Ja wolałbym kupić nowy.
Z fiszek wynika, że 2,5 klocka
[url]http://ktmsklep.pl/new-katalog/11,70,229,31017/rocznik-2006/enduro/cylinder-cylinderhead[/url]
[url]http://sites.garmin.com/virb/[/url]
tak z ciekawości pytam jak to wypada przy GO PRO 3+ black?
I ponoć w listopadzie ma wyjść gopro 4 - wiecie ile w tym prawdy?
Pozdr
Nowego nie tak prosto znaleźć, a w katalogu, tak jak Hustler napisał, cena wynosi 2,5 tyś. zł, a to już jest sporo ...
ja bym brał ten regenerowany tylko ciekawe jak z resztą cylindra .
Jaką resztą? Wątpię, żeby sklep sprzedawał jakiś pęknięty czy w inny sposób uszkodzony cylinder. A jeśli chodzi o zawór, to i tak będę ze swojego przekładał, bo ten po regeneracji jest goły.
Nw różnie to bywa z rzeczami regenerowanymi czy nie ma wad ukrytych itp itd
Zależy od fachowca jak zrobi , ja akurat mam zakladaną tuleje bo niefartownie mi tak wyszlifowało za głęboko cylinder i tuleje ratuje, może wiecie jak bedzie chodził motor?jest duża różnica od nicasila?
Strony Poprzednia 1 … 235 236 237 238 239 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Wygenerowano w 0.089 sekund, wykonano 51 zapytań