Odp: OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
No nie wiem. Moze wybuchnac.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Strony Poprzednia 1 … 233 234 235 236 237 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
No nie wiem. Moze wybuchnac.
Powiedzcie mi czemu wyczynówki o poj 250 w 4t są rzadko spotykane na małych kołach. Rozglądam się za czymś w tej pojemności więc nurtuje mnie to pytanie.
Co rozumiesz pod pojęciem wyczynówki? Z seryjnych 250 w supermoto jest tylko WRka do kupienia i ewentualnie nowa CRF :)
Co rozumiesz pod pojęciem wyczynówki? Z seryjnych 250 w supermoto jest tylko WRka do kupienia i ewentualnie nowa CRF :)
I nie są to rakiety.
Jeżeli chodzi o przerabianie np. YZ 250, RM-Z 250 na supermoto, to o ile w terenie 250 jest ok, to na asfalt będzie za słaba.
To by była taka seryjna DR-Z SM, tylko trochę lżejsza ze słabszym dołem, która byś kręcił cały czas w okolicach odcinki..
Fajne moze do miasta, alee tak jak piszesz beda sie meczyc na prostych..
Z tym porównaniem do DRZ to bym nie przesadzał ćwiara waży na sucho poniżej 100kg i ma mały bak i mniej oleju wchodzi, DRZ prawie 140 na sucho i wchodzi sporo paliwa
250 na ulicy dupy nie urywa , więc byś cały czas na odkręconej manecie jeździł , szkoda silnika.
A kto full crossem bez homologacji jeździ po ulicy?:)
A kto full crossem bez homologacji jeździ po ulicy?:)
A CRF/ YZ/ RM-Z to co innego? :D A kilka osób jeździ :)
Mi się tam ćwiara bardzo widzi w SM, może dla tego, że 450 by mnie zamiotła jak trzeba. Oczywiście na tor kartingowy nie mówię o pyrkaniu do pracy i po autostradzie;)
Mi się tam ćwiara bardzo widzi w SM, może dla tego, że 450 by mnie zamiotła jak trzeba. Oczywiście na tor kartingowy nie mówię o pyrkaniu do pracy i po autostradzie;)
Pojedź z 2-3 razy na tor, to zobaczysz, że 450+ to dobra droga :)
Na razie brak $$ na wyprawy na tor, ciągle inne wydatki.
200zł w miesiącu znajdziesz ;P
Jestem w UK i jak sami wiecie znalezienie sprzęta z homologacją nie jest tu problemem. Byłby to mój pierwszy większy motocykl i dlatego pytam. Moto bym też często wjeżdżał w teren więc DRZ raczej odpada jak na swoją wage a poza tym bardziej odpowiada mi charakterystyka full crossa. Ludzie śmigają 125 w 2t więc czemu nikt nie ma wyczyna o poj 250 w 4t jak to ta sama klasa?
Jestem w UK i jak sami wiecie znalezienie sprzęta z homologacją nie jest tu problemem. Byłby to mój pierwszy większy motocykl i dlatego pytam. Moto bym też często wjeżdżał w teren więc DRZ raczej odpada jak na swoją wage a poza tym bardziej odpowiada mi charakterystyka full crossa. Ludzie śmigają 125 w 2t więc czemu nikt nie ma wyczyna o poj 250 w 4t jak to ta sama klasa?
Nie wiem jak innych ale mnie w 4t przerażają zawory przez które może się dużo posypać i tanie nie są, a w 2t wymieniasz tylko olej i dbasz o filtr powietrza.
Strony Poprzednia 1 … 233 234 235 236 237 … 436 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » OFF TOP, Wymiana zdań i inne takie dyskusje.
Wygenerowano w 0.080 sekund, wykonano 52 zapytań