31

Odp: WR 426 - Peka

nowa opona na tył,po co ci ? STARA była ok :)  prolinka do smarowania rozbierałeś czy przez "kalamitki"(o ile ma takie rozwiązanie) jeśli kalamitki to póki jest czas rozkręć wyczyść i nasmaruj ręcznie.

Przestawienie o jeden ząb daje aż taki efekt? ciekawe czy ten patent to tylko WR czy inne sprzęty podobnie(np drz)?

Sherco st300  Cabestany Replica

32

Odp: WR 426 - Peka

W WR nie ma innego sposobu niż ręcznie :)
No teraz wałki są identycznie ustawione jak w YZ426. Robi robote :) co do DRZ to nie mam pojęcia, ale pamiętaj, że jak masz autodeko  to nic nie zrobisz - jedynie wymiana walka.
Dzieki Jaras za klucz dynamometryczny, podrzucę go na dniach :)

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS

33

Odp: WR 426 - Peka

Peka napisał/a:

W WR nie ma innego sposobu niż ręcznie :)
No teraz wałki są identycznie ustawione jak w YZ426. Robi robote :) co do DRZ to nie mam pojęcia, ale pamiętaj, że jak masz autodeko  to nic nie zrobisz - jedynie wymiana walka.
Dzieki Jaras za klucz dynamometryczny, podrzucę go na dniach :)

Ten wałeczek tylko o jeden ząb przestawiałeś, nie zmniejszałeś luzów ani nic? wszystko jak w manualu?
Pytam, bo w mojej 400 troszkę mocy mi brakuje, a boje się, że jak przestawię to mi się tłok obrazi.

romet pony -> senda -> rm125 -> dr-z e400 -> wr400 -> crf450 -> fzs600 & sm690

34 Ostatnio edytowany przez Peka (2014-02-21 12:55:11)

Odp: WR 426 - Peka

Luzy tak jak w manualu.
Poczytaj tutaj:
[url]http://motoman393.thumpertalk.com/tech/yztime.html[/url]
Musisz wszystko dokładnie i z uwagą robić i uważaj na półksiężyce bo łatwo wpadają do silnika - jak nie masz cierpliwości to oddaj komuś do zrobienia :D No i wałki trzeba kluczem dynamometrycznym dokręcać - 10NM.

Przelot i JDkit też zrobiły dużą różnicę :)

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS

35

Odp: WR 426 - Peka

Peka napisał/a:

uważaj na półksiężyce bo łatwo wpadają do silnika

te przy łożysku na wałku? Dobrze jest wymienić na nowe. wtedy przez jakiś czas siedzą ciasno i nie trzeba ich zeskrobywać z magneta:)

rmz 250
gas gas txt 250

36

Odp: WR 426 - Peka

metys napisał/a:
Peka napisał/a:

uważaj na półksiężyce bo łatwo wpadają do silnika

te przy łożysku na wałku? Dobrze jest wymienić na nowe. wtedy przez jakiś czas siedzą ciasno i nie trzeba ich zeskrobywać z magneta:)

Dokładnie te :D Jak wpadło to przynajmniej sprawdziłem stan magneta i statora :D
Upierdliwe strasznie. Co do wymiany to nie miały śladów zużycia :)

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS

37

Odp: WR 426 - Peka

Dzieki, to narazie sie powstrzymam. A z jakiego materialu sa te polksiezyce? Bo ostatnio jak magneto zdejmowalem to znalazlem niezidentyfikowany kawalek metalu, juz troszke na przemielony wygladal, jednak nic nie uszkodzil, wydaje mi sie, ze aluminum to bylo.

romet pony -> senda -> rm125 -> dr-z e400 -> wr400 -> crf450 -> fzs600 & sm690

38

Odp: WR 426 - Peka

Stalowy, przyciągał go magnes.

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS

39

Odp: WR 426 - Peka

Peka odgrzeje ci trochę temat, ale widze, że zmieniałeś zawieszenie z wr na yzf, powiedz mi proszę jak odróżnić te lagi wizualnie? i czy pasują plug&play pod półki z wr?

40

Odp: WR 426 - Peka

Wizualnie nie ma różnicy jeśli to ten sam model. Zawieszenia w WR/YZ różnią się sprężynami i zaworkami bo jak wiadomo zawieszenie w enduro i motocrossie ma działać odrobinę inaczej. Lagi do 2005 roku mają średnicę 46mm, nowsze 48.

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS

41

Odp: WR 426 - Peka

ostatnie pytanie, czyli lagi np od yzf 450 do 2005roku spokojnie podejdą pod półki z wr 426 2001 rok? sorry, że zawracam du*pe ale na moich są 2 głębokie rysy i koszt regeneracji może być nieopłacalny a patrze że ceny samych lag na aukcjach są przystępne. pozdro

42 Ostatnio edytowany przez Peka (2014-11-11 13:56:44)

Odp: WR 426 - Peka

Nie. 2005+ mają średnicę 48 więc potrzebujesz nowsze półki.
Może chcesz moje lagi z WR? [url]http://olx.pl/oferta/lagi-polki-yamaha-wr-426-yz-450-CID5-ID4OV4d.html[/url]
Z ceną możemy się dogadać bo zajmują mi miejsce w garażu.

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS

43

Odp: WR 426 - Peka

tak szczerze pojeżdżą chociaż rok? oglądałem je i tak skojarzyłem, że twoje, jakbyś zrobił dobrą cene to możemy się dogadać bo szkoda żeby się marnowały w garażu :D

44 Ostatnio edytowany przez Major (2015-12-25 02:30:37)

Odp: WR 426 - Peka

Yo!
Zakupiłem WRę od Peki trochę ponad pół roku temu. Po zakupie nic w silniku nie grzebałem, ale zrobiłem parę małych zmian wizualnych, a na sezon planuję trochę większe... planuję pociągnąć ten temat, żeby historia motocykla była wszystkim znana :) Moto miało być sprzedane, ale zostaje u mnie i będzie I G Ł A na sezon, zresztą sami zobaczycie i będziecie żałować, że nie kupiliście jak wystawiłem hehehe :D

Mała historia po zakupie:
Na moto jeździłem i będę jeździł tylko po ulicach, żadnego ciężkiego terenu. Tak więc nie jest katowany, jedyne co jest robione to gumowanie non stop :D Nie jestem totalnym amatorem, więc gumowanie jest bezpieczne dla moto, tzn nie wrzucam biegów na siłę, nie upadam mocno, wszystko płynnie..zresztą, jeśli chcecie to zobaczycie na filmikach :)
Podczas mojej przygody z WR'ą miałem jeden crash ( [url]https://youtu.be/UoXu78DW07k[/url] -nie wiem czemu, ale myślałem że mam wbity 3 bieg, a miałem drugi, stąd 'niespodzianka'  (Na profilu możecie obejrzeć również filmiki z terrorów!)). Co się stało z moto? Nic! Jeździłem dalej, 0 oznak do niepokoju. Jeden crashpad tylko się rozkręcił, dlatego je zdjąłem (na wiosnę będą nowe). Kierownica była lekko skrzywiona, co wkurzało, więc też zmieniłem na nową.

Jeszcze jedna przygoda- odkręciła mi się tylna tarcza, tak po prostu przy jeździe. Nic się nie stało, tarcza już siedzi na nowych śrubach, ale muszę wymienić tylny zacisk, bo tłoczek wypychający klocek się zepsuł (pewnie jak tarcza wypadła i chciałem odruchowo zahamować, to się zblokował i nie chce już płynnie chodzić).

Jak na rok czasu użytkowania, to chyba nie jest źle :)


Póki co drobne wizualne zmiany: nowa kierownica i manetki, nowy zadupek, odkręcone kierunkowskazy (przycisk od zmiany kierunkowskazów chodzi bardzo luźno i same się uruchamiały).
Planowane: nowe okleiny, licznik motogodzin, nowe siedzenie, lusterka, napęd, wymiana oplotu z przodu, zmiana przewodów chłodzących (płyn mi gdzieś ucieka, mimo, że wszystkie paski dokręcone), nowe handbary, nowe uszczelki bo olej trochę ucieka od gumowania (widać lekkie zacieki na silniku), no i w połowie stycznia moto idzie do mechanika, będziemy otwierać silnik i przygotowywać do sezonu :) Silnik chodzi pięknie, jest mocna kompresja i nic się nie dzieje, ale chcę mieć pewność i wolę zapobiegać niż leczyć. Wiem, że będę musiał kupić jeszcze tylne koło, bo przy ogólnym sprawdzeniu i odkręceniu koła okazało się, że ponoć piasta jest w ciężkim stanie i nie da rady jej już naprawić (a w każdej chwili może pierdyknąć). Tak czy inaczej- chcę go doinwestować (głównie wizualnie, bo silnikowo nie mam na co narzekać). Moto zostaje u mnie na długo, więc musi być perfekcyjnie zrobiony i efektami pochwalę się maksymalnie do połowy lutego.
Garaż mocno zabezpieczony, ponieważ kiedyś mi zniknął jeden motocykl...teraz nikt już tam nie wejdzie, a jak wejdzie to będzie niemiło zaskoczony :)
Póki co kilka fot tutaj: [url]https://picasaweb.google.com/101020600041991758679/Wrrrrrr?authuser=0&authkey=Gv1sRgCLi5zKDm6a_ZBA&feat=directlink[/url]   

PS poznałem świetną ekipę w ŁDZ, a martwiłem się że w okolicy będzie brakowało wariatów... :D

Nie mogę się doczekać efektów i sezonu!! Pozdrawiam!!

https://www.facebook.com/TrenerPersonalnyAdrianBartecki/

45

Odp: WR 426 - Peka

No to przejmujesz ten wątek i jedziesz z tematem :)
Sprzęt jest prawy jeszcze będzie długo zapierdalał :D

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS