76

Odp: Husaberg FE501 Supermoto - Cross-c1

W aucie robią z alu pa6 grubości 6-10 mm więc sądzę że 4-5mm będzie ok.

www.4ride.pl
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08

77

Odp: Husaberg FE501 Supermoto - Cross-c1

ja mam taka płytę
http://i.imgur.com/zLls5gY.jpg

co prawda nie ma ,,skrzydełek'' ale za to prosty montaż i demontaż z tyłu zahaczasz o poprzeczkę ramy a z przodu demontujesz poprzeczkę a w zamian za to wkładasz ta tuleję przyspawana do płyty i skręcasz śrubą

DR 350 (93r) / Husaberg FE 501 2002 SM + Brudasek

78

Odp: Husaberg FE501 Supermoto - Cross-c1

Ponsi ten system zamocowania nawet mi się podoba, może zrobię taki sam u siebie :))


Jutro prawdopodobnie będę miał materiał u siebie to będę kombinował i foty wstawiał :)

UrbanStreetWorkshop
#444 KTM 530EXC Supermoto
         KTM 300EXC enduro
https://www.youtube.com/user/yamahadt1998

79

Odp: Husaberg FE501 Supermoto - Cross-c1

jeżeli będziesz potrzebował wymiary to pisz, dodatkowo zrobię zdjęcie zamontowanej płyty jak będę w garażu

DR 350 (93r) / Husaberg FE 501 2002 SM + Brudasek

80 Ostatnio edytowany przez Cross-c1 (2014-02-06 23:27:41)

Odp: Husaberg FE501 Supermoto - Cross-c1

Przedstawiam wam mój prototyp, jest to wersja testowa i blacha ma 2mm żebym mógł łatwiej ją giąć i tą blachę mam na stanie w domu :))

Potrzebuje to zrobić dobrze bo z tego będę korzystał przy produkcji docelowej osłony ze stali 4mm.
Tak tak ze stali bo łatwiej będzie mi obrabiać i spawać ją.

http://p1.bikepics.com/2014/02/06%5Cbikepics-2639415-480.jpg
http://p1.bikepics.com/2014/02/06%5Cbikepics-2639407-480.jpg
http://p1.bikepics.com/2014/02/06%5Cbikepics-2639399-480.jpg
http://p1.bikepics.com/2014/02/06%5Cbikepics-2639396-480.jpg
http://p1.bikepics.com/2014/02/06%5Cbikepics-2639394-480.jpg
http://p1.bikepics.com/2014/02/06%5Cbikepics-2639393-480.jpg
http://p1.bikepics.com/2014/02/06%5Cbikepics-2639388-480.jpg
http://p1.bikepics.com/2014/02/06%5Cbikepics-2639387-480.jpg
http://p1.bikepics.com/2014/02/06%5Cbikepics-2639385-480.jpg


A teraz pytanie czy boki zostawić tak jak są- chodzi mi o wysokość, czy jak na 2 zdjęciu jest tektura zrobić tak z blachy ?

http://p1.bikepics.com/2014/02/06%5Cbikepics-2639387-480.jpg

http://p1.bikepics.com/2014/02/06%5Cbikepics-2639382-480.jpg


Wszystkie ostre krawędzie będą zaokrąglone, nie będzie niczego ostrego.


System mocowań jutro przemyśle :)

Link do zdjęć z bikepics
[url]http://bikepics.com/members/crossc1/12/[/url]

UrbanStreetWorkshop
#444 KTM 530EXC Supermoto
         KTM 300EXC enduro
https://www.youtube.com/user/yamahadt1998

81 Ostatnio edytowany przez KML (2014-02-06 23:19:29)

Odp: Husaberg FE501 Supermoto - Cross-c1

I co dalej, będziesz ją malował?

Litrowy Gixer

82

Odp: Husaberg FE501 Supermoto - Cross-c1

Zobaczę, jak będzie materiał z osłony docelowej.

Te zdjęcia to PROTOTYP.

Bo jak pomaluję to nie wiadomo ile mi lakier wytrzyma poza tym, myślałem nad polerką tylko i wyłącznie :)

UrbanStreetWorkshop
#444 KTM 530EXC Supermoto
         KTM 300EXC enduro
https://www.youtube.com/user/yamahadt1998

83

Odp: Husaberg FE501 Supermoto - Cross-c1

ile to wazy teraz? wydaje mi sie, ze blacha 4mm to bedzie konkretne dociazenie, 2mm by wystarczylo

84

Odp: Husaberg FE501 Supermoto - Cross-c1

Jutro zważę, ale myślę że nie będzie tak źle ewentualnie zastosuje 3mm.

Albo wytnie się kółeczka jakieś by odciążyć :)


Jutro to zważę.

UrbanStreetWorkshop
#444 KTM 530EXC Supermoto
         KTM 300EXC enduro
https://www.youtube.com/user/yamahadt1998

85

Odp: Husaberg FE501 Supermoto - Cross-c1

Stal to kiepski pomysł.
Inaczej odbiera energię, będzie cięższa i że względu na korozję będzie brzydka ;)

www.4ride.pl
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08

86

Odp: Husaberg FE501 Supermoto - Cross-c1

toivias napisał/a:

Stal to kiepski pomysł.
Inaczej odbiera energię, będzie cięższa i że względu na korozję będzie brzydka ;)

Z ta korozja i energia to nie przemyslałem:/
Bede musiał to przemyśleć, poki moge zmienic material docelowy:)

UrbanStreetWorkshop
#444 KTM 530EXC Supermoto
         KTM 300EXC enduro
https://www.youtube.com/user/yamahadt1998

87

Odp: Husaberg FE501 Supermoto - Cross-c1

Rób z aluminium , jak szkoda Ci kasy na spawanie to ranty na zakładkę i ponitować.

Litrowy Gixer

88 Ostatnio edytowany przez Tomekk (2014-02-07 17:30:27)

Odp: Husaberg FE501 Supermoto - Cross-c1

Płyta ze stali nie ma sensu, ciężka, rdzewieje. Jakby się zebrało kilka osób chętnych i ktoś by pomierzył jak taka płyta ma wyglądać to mógłbym wykonać takie płyty pod silnik z aluminium. Do swojej byłej Husqi WR 250 zrobiłem sobie taki prototyp:

http://p1.bikepics.com/2014/02/07/bikepics-2639647-full.jpg
http://p1.bikepics.com/2014/02/07/bikepics-2639648-full.jpg

Oczywiście później model rozkładam na płasko i plik wysyłam do narzędziowni do wycięcia laserem z arkuszu blachy, więc nie ma mowy o jakimś cięciu fleksą i ostrymi zadrami. Później gięcie na prasie krawędziowej i spawanie TIG.

89

Odp: Husaberg FE501 Supermoto - Cross-c1

A ile mogła by kosztować +/- taka osłona?
Albo ile kosztowała twoja?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

90

Odp: Husaberg FE501 Supermoto - Cross-c1

Ja zrobiłem sobie prototyp ze stali 1mm, żeby zobaczyć jak to wyjdzie w ogóle. Arkusz blachy plus cięcie laserem kosztowało mnie 35zł, bo oddaliśmy ze znajomymi sporo przedmiotów do wycinania na raz. Cena jest zależna głównie od ceny arkusza materiału, z którego zostanie wykonana.