Odp: Husaberg FE501 Supermoto - Cross-c1
W aucie robią z alu pa6 grubości 6-10 mm więc sądzę że 4-5mm będzie ok.
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husaberg » Husaberg FE501 Supermoto - Cross-c1
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 8 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
W aucie robią z alu pa6 grubości 6-10 mm więc sądzę że 4-5mm będzie ok.
ja mam taka płytę
co prawda nie ma ,,skrzydełek'' ale za to prosty montaż i demontaż z tyłu zahaczasz o poprzeczkę ramy a z przodu demontujesz poprzeczkę a w zamian za to wkładasz ta tuleję przyspawana do płyty i skręcasz śrubą
Ponsi ten system zamocowania nawet mi się podoba, może zrobię taki sam u siebie :))
Jutro prawdopodobnie będę miał materiał u siebie to będę kombinował i foty wstawiał :)
jeżeli będziesz potrzebował wymiary to pisz, dodatkowo zrobię zdjęcie zamontowanej płyty jak będę w garażu
Przedstawiam wam mój prototyp, jest to wersja testowa i blacha ma 2mm żebym mógł łatwiej ją giąć i tą blachę mam na stanie w domu :))
Potrzebuje to zrobić dobrze bo z tego będę korzystał przy produkcji docelowej osłony ze stali 4mm.
Tak tak ze stali bo łatwiej będzie mi obrabiać i spawać ją.
A teraz pytanie czy boki zostawić tak jak są- chodzi mi o wysokość, czy jak na 2 zdjęciu jest tektura zrobić tak z blachy ?
Wszystkie ostre krawędzie będą zaokrąglone, nie będzie niczego ostrego.
System mocowań jutro przemyśle :)
Link do zdjęć z bikepics
[url]http://bikepics.com/members/crossc1/12/[/url]
I co dalej, będziesz ją malował?
Zobaczę, jak będzie materiał z osłony docelowej.
Te zdjęcia to PROTOTYP.
Bo jak pomaluję to nie wiadomo ile mi lakier wytrzyma poza tym, myślałem nad polerką tylko i wyłącznie :)
ile to wazy teraz? wydaje mi sie, ze blacha 4mm to bedzie konkretne dociazenie, 2mm by wystarczylo
Jutro zważę, ale myślę że nie będzie tak źle ewentualnie zastosuje 3mm.
Albo wytnie się kółeczka jakieś by odciążyć :)
Jutro to zważę.
Stal to kiepski pomysł.
Inaczej odbiera energię, będzie cięższa i że względu na korozję będzie brzydka ;)
Stal to kiepski pomysł.
Inaczej odbiera energię, będzie cięższa i że względu na korozję będzie brzydka ;)
Z ta korozja i energia to nie przemyslałem:/
Bede musiał to przemyśleć, poki moge zmienic material docelowy:)
Rób z aluminium , jak szkoda Ci kasy na spawanie to ranty na zakładkę i ponitować.
Płyta ze stali nie ma sensu, ciężka, rdzewieje. Jakby się zebrało kilka osób chętnych i ktoś by pomierzył jak taka płyta ma wyglądać to mógłbym wykonać takie płyty pod silnik z aluminium. Do swojej byłej Husqi WR 250 zrobiłem sobie taki prototyp:
Oczywiście później model rozkładam na płasko i plik wysyłam do narzędziowni do wycięcia laserem z arkuszu blachy, więc nie ma mowy o jakimś cięciu fleksą i ostrymi zadrami. Później gięcie na prasie krawędziowej i spawanie TIG.
A ile mogła by kosztować +/- taka osłona?
Albo ile kosztowała twoja?
Ja zrobiłem sobie prototyp ze stali 1mm, żeby zobaczyć jak to wyjdzie w ogóle. Arkusz blachy plus cięcie laserem kosztowało mnie 35zł, bo oddaliśmy ze znajomymi sporo przedmiotów do wycinania na raz. Cena jest zależna głównie od ceny arkusza materiału, z którego zostanie wykonana.
Strony Poprzednia 1 … 4 5 6 7 8 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Husaberg » Husaberg FE501 Supermoto - Cross-c1
Wygenerowano w 0.035 sekund, wykonano 76 zapytań