91

Odp: Husaberg FE501 Supermoto - Cross-c1

Spoko opcja, ja też będę wycinał laserowo, już wiem że z aluminium PA6 4mm. Teraz tylko muszę jutro zrobić do końca prototyp zrobić projekt w AutoCad'zie i oddać do gościa który mi to ogarnie :)

UrbanStreetWorkshop
#444 KTM 530EXC Supermoto
         KTM 300EXC enduro
https://www.youtube.com/user/yamahadt1998

92

Odp: Husaberg FE501 Supermoto - Cross-c1

Jakbyście wycinali do Husaberga, to ja byłbym zdecydowany.

www.4ride.pl
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08

93

Odp: Husaberg FE501 Supermoto - Cross-c1

Tylko my mamy '04 więc obowiązkowo musi być osłona pompy wody.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

94 Ostatnio edytowany przez Cross-c1 (2014-02-07 20:09:56)

Odp: Husaberg FE501 Supermoto - Cross-c1

Toivias lub hacker a zmierzcie mi ile wystaję ta pompa od ramy.  Bo spód idzie lekko wysunięty od rury z ramy i nie wiem czy smignie i się zmieści.



Edit.

Chyba że zrobić niższą osłonę z lewej strony. Ale wtedy będzie to głupio wyglądać :/

UrbanStreetWorkshop
#444 KTM 530EXC Supermoto
         KTM 300EXC enduro
https://www.youtube.com/user/yamahadt1998

95 Ostatnio edytowany przez Cross-c1 (2014-02-08 22:02:10)

Odp: Husaberg FE501 Supermoto - Cross-c1

Prawa strona wyglądać będzie tak :

http://p1.bikepics.com/2014/02/08%5Cbikepics-2640100-480.jpg
http://p1.bikepics.com/2014/02/08%5Cbikepics-2640102-480.jpg
http://p1.bikepics.com/2014/02/08%5Cbikepics-2640104-480.jpg


Natomiast lewa niestety ale będzie taka :
http://p1.bikepics.com/2014/02/08%5Cbikepics-2640109-480.jpg
http://p1.bikepics.com/2014/02/08%5Cbikepics-2640106-480.jpg


Aczkolwiek możliwe że obie strony będą tak zrobione jak ta z tektury, ładniej będzie wyglądać :) Zobaczymy co mi majster w poneidziałek powie:)


I teraz tak w poniedziałek jadę do zakładu gdzie zrobią mi to już na gotowe. I czy ktoś z forumowiczów chce taką osłonę ?

Bo przez telefon z gościem gadałem i mi wytłumaczył na przykładzie 100zł.
Że wykonanie 1szt to koszt 100zł za sztukę.
Wykonanie 10sztuk to koszt 70zł za sztukę.
Wykonanie 100 sztuk to wyjdzie mi 30zł za sztukę.

Wiadomo że im więcej tym taniej :)
Dlatego pytam czy ktoś chce taką, istnieje możliwość że najpierw zrobi mi ten pan 1 (dla mnie) ja porobię zdjęcia już zamontowanej itd i wtedy najwyżej chętni się zgłoszą.


System mocowań chce zrobić taki że tył będzie zaczepiany jak w osłonie użytkownika "Ponsi"
http://i.imgur.com/zLls5gY.jpg

natomiast przód będzie wyglądał jak na zdjęciu
http://p1.bikepics.com/2014/02/08%5Cbikepics-2640110-480.jpg

Czerwone kropki otwory w osłonie rozmiar 6mm

Żólte to śruby w kształcie litery "U" przykręcane do ramy.

UrbanStreetWorkshop
#444 KTM 530EXC Supermoto
         KTM 300EXC enduro
https://www.youtube.com/user/yamahadt1998

96

Odp: Husaberg FE501 Supermoto - Cross-c1

cross zgodnie z prośbą przesyłam wymiary tylnego mocowania: wysokość 29 mm (do dolnej krawędzi blachy) długość mocowania 41mm, grubość blachy 3mm, aluminium
drobna rada jeżeli masz zamiar używać tej płyty w terenie to pomyśl o innym rozwiązaniu bocznych elementów w takim układzie po wyjeździe w teren będziesz miał całe bagno miedzy płytą a silnikiem i bez demontażu tego nie wyczyścisz. Nawet w przypadku mojej płyty nie jest to łatwe dlatego muszę usunąć uszczelki i zastosować inne dystanse żeby płyta nie waliła o ramę w trakcie jazdy a żeby błoto mogło swobodnie przepływać na szybko mam pomysł z zastosowaniem w kilku miejscach filcowych podkładek stosowanych do podklejania nóg krzeseł

DR 350 (93r) / Husaberg FE 501 2002 SM + Brudasek

97

Odp: Husaberg FE501 Supermoto - Cross-c1

Tzn ja nie jeżdżę w terenie :)

Ale jako dystanse chciałem dać co kawałek silikon albo coś podobnego. Z tymi filcami dobry pomysl :)

UrbanStreetWorkshop
#444 KTM 530EXC Supermoto
         KTM 300EXC enduro
https://www.youtube.com/user/yamahadt1998

98 Ostatnio edytowany przez Cross-c1 (2014-02-11 21:38:10)

Odp: Husaberg FE501 Supermoto - Cross-c1

Dzisiaj kolega dał mi zrobioną nową kopkę do moto.

Kiedyś pisałem o problemie że kiedyś złapałem za  wałek od kickstartera i swobodnie go obróciłem w lewo o pewny kąt. Następnie kręcąc rozrusznikiem (bez kopki), wałek się obrócił o ten sam kąt i został tak. Myślałem że jest coś nie tak i rozebrałem dziś lewą  część silnika.

Ad.1Teraz pytanie czy w husabergu tak ciężko i tak coś "szarpie, szumi, oddaje odgłosy że trze o coś" Bo nie wiem czy mam się tym martwić i czy to normalne?
Ad.2 A także na początku filmiku wkładam kopkę i jak kopnę to ona nie odbija, a na dalszej części obracam ją o dalej i już odbija mi ona. Czy tak ma być to złożone ? Czy ja mam coś rozwalone ?

Dodam że nie mam w okolic na szybko mechanika który mi pomoże rozwiązać ten problem :))


Tutaj filmik :

[url]http://www.youtube.com/watch?v=g-KvEeRp3mM&feature=youtu.be[/url]



Edit:

Jeszcze mam takie ślady w karterze przy zębatce kopki.
Po czym to mogło się stać ? Co z tym zrobić ?

http://p1.bikepics.com/2014%5C02%5C11%5Cbikepics-2641106-480.jpg
http://p1.bikepics.com/2014%5C02%5C11%5Cbikepics-2641107-480.jpg

UrbanStreetWorkshop
#444 KTM 530EXC Supermoto
         KTM 300EXC enduro
https://www.youtube.com/user/yamahadt1998

99

Odp: Husaberg FE501 Supermoto - Cross-c1

A sprężyna nie musi być wstępnie napięta?

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

100

Odp: Husaberg FE501 Supermoto - Cross-c1

gierwi napisał/a:

A sprężyna nie musi być wstępnie napięta?

Podczas zakładania ? czy tak jak robię w filmiku, że zakładam kopkę i naciągam ze sprężyna i wtedy ona się oprze o pokrywa ?

Podczas zakładania jak naciągnę to i tak się cofa, ma taki mechanizm Berg że właśnie się cofa i przeskakuje sobie

UrbanStreetWorkshop
#444 KTM 530EXC Supermoto
         KTM 300EXC enduro
https://www.youtube.com/user/yamahadt1998

101

Odp: Husaberg FE501 Supermoto - Cross-c1

Te tarcie przypomina mi zakleszczone sprzęgiełko rozrusznika, sprawdź czy podczas kopania nie kręci się rozrusznik.

KTM EXC 520 Supermoto
Honda CRF 450r
#51 !

102 Ostatnio edytowany przez Cross-c1 (2014-02-11 22:47:29)

Odp: Husaberg FE501 Supermoto - Cross-c1

Gierek04 napisał/a:

Te tarcie przypomina mi zakleszczone sprzęgiełko rozrusznika, sprawdź czy podczas kopania nie kręci się rozrusznik.

Jutro sprawdzę, tyle że rozrusznik normalnie kręcił przed zimą. Później wrzucę filmik jak odpalał mi w listopadzie :)

Link z odpalania.


[url]http://www.youtube.com/watch?v=w150GB1amPI&feature=youtu.be[/url]

UrbanStreetWorkshop
#444 KTM 530EXC Supermoto
         KTM 300EXC enduro
https://www.youtube.com/user/yamahadt1998

103

Odp: Husaberg FE501 Supermoto - Cross-c1

Z tego co mi wiadomo, to maszyna już złożona :D :D

;)

104

Odp: Husaberg FE501 Supermoto - Cross-c1

Dlaczego robiąc osłonę nie braliście pod uwagę stali nierdzewnej. Blacha cienka by starczyła ( mała waga ) , łatwo się obrabia no i wieczna. Wystarczy co jakiś czas wypolerować.  Pozdrawiam

DR-Z 400 SM+RS2+fcr 39+Brudasy

105

Odp: Husaberg FE501 Supermoto - Cross-c1

Panowie mam problem, gdy trenuje jazdę na kole to co jakiś czas mi moto przerywa ( brakuje mu benzyny podczas jazdy na kole). Dzieje się to jak albo walne długą gumę ok 400m, albo gdy na dłuższym odcinku prostej kilkukrotnie podniosę go na koło i nie zdąży nabrać paliwa.

Dodam że na pełnym baku dzieje się to samo.
Strzelam że to wina gaźnika (FCR41) tylko co dokładnie to nie mam pomysłu, czytałem temat użytkownika AntonioPL i ja mam tą kostkę wypiętą, a co do reszty to nie sprawdzałem jeszcze.

UrbanStreetWorkshop
#444 KTM 530EXC Supermoto
         KTM 300EXC enduro
https://www.youtube.com/user/yamahadt1998