1 Ostatnio edytowany przez Matysek (2013-11-18 22:05:00)

Temat: Co po LC4?

Jako, że już mogę się rozglądać za czymś nowym dla siebie, zadaję Wam pytanie: Co może być godnym następcą KTM lc4!?
Nie zamierzam przejeżdżać nim kuli ziemskiej dookoła 4 razy tygodniowo. Myślę, że w tygodniu w porywach zrobię nim max 300 km.
Nie będę wybierał się na tor, póki nie będę pewny siebie. Motocykl ma być do jazdy wokół komina i do terroru pobliskich miast. Może w końcu dam radę uderzyć na piękny supermotomeeting w Sudetach. ^^
Do wydania myślę, że ok 12k. Wiadomo, jak coś się trafi, to zmota się więcej. Jak trza, to trza :D
Nie, nie jestem wybitnym inżynierem mechaniki i budowy maszyn. Mogę wymienić olej, nasączyć filtr, naciągnąć łańcuch, zdjąć owiewki i koła, wlać paliwa i płynu chłodniczego. Myślę, że do zaworów też dam radę zajrzeć.
Ważę 75-80 kg, mam 185 cm wzrostu.
I co teraz.. Nie kupię przecież DRZ.. mimo, że osobiście uważam, że to bardzo fajne moto, nie chciałbym stracić poczucia mocy jakie na bieżąco dostarcza mi mój KTM.
To w co uderzyć? Widzi mi się WR 426, ale czytając dziś wątek o remoncie yamahy Daninkena, przestraszyłem się nieco kosztów. CRF niestety ciężko dostać na rodzimym rynku, ew. może jakiś KTM exc 525 z silnikiem RFS. (może ktoś mi wytłumaczy na czym polega jego fenomen?) Husabergów się boję jak na przeciętnego polaka przystało.
Ale nie jestem dzieckiem, jestem świadomy, że cena serwisu innych moto o podobnym charakterze potrafi wyssać z człowieka "ostatnie soki". Podoba mi się serwis i charakterystyka w motocyklach 2t. Świetna sprawa. Tyle, że jak chciałbym polatać dłużej, musiałbym zaopatrzyć się w bukłak na plecy o pojemności jakiś 20 l żeby nie stanąć gdzieś w szczerym polu bez "wachy"
Więc zdaje się na Was koledzy i koleżanki. W co uderzyć teraz?

2 Ostatnio edytowany przez toivias (2013-11-18 21:54:45)

Odp: Co po LC4?

Przejedź się jakimś zdrowym Husabergiem i może zmienisz zdanie ;)
A może SXV albo XR650r ?

www.4ride.pl
FE 501 '02 ->FS650 '04 ->Hypermotard 796 '11 ->ZXR 400 '01 ->SXS 540 '03 ->YZ 450F '04 -> SMC 660 '04 -> Hypermotard 1100 '08

3 Ostatnio edytowany przez Matysek (2013-11-18 21:55:07)

Odp: Co po LC4?

toivias napisał/a:

Przejedź się jakimś zdrowym Husabergiem i może zmienisz zdanie ;)

Jestem tego w 100 % pewny, serio. Wiem, że urwałby mi ręce przy samej dupie.
Tyle, że w pobliżu jest ich aż 0. :(

4

Odp: Co po LC4?

Husaberg jest bardzo przyjemny.
Nie wiem jak XR ale chyba nie o taką przesiadkę chodzi.
Do SXV trzeba się przyzwyczaić. I w PL nie jest to zbyt dobry pomysł.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

5

Odp: Co po LC4?

Domyślam się, hacker.
Nie, raczej xr nie wchodzi w grę.
Wiem, myślałem sobie o sxv-super sprzęt. Ale jeszcze nie w naszym kraju.

6

Odp: Co po LC4?

Jeżeli nie musi być od razu w supermoto to pomyśl o Husabergu Fe 570.
Chodzą już po 16tys. i na pewno sporo takim na kulasz.
Później małe kółka od kata i heja.

Kolejne fajne sprzęty to KTM RFS i Husaberg ze względu na dobrą sieć serwisową i tanie nowe części silnika.

Kolejne sprzęty to 2T Husaberg i KTM 300 z elektrycznym rozrusznikiem które były chyba od 2008 roku.
Motorki znowu za 16tys. ale jeżdżący nimi twierdzą, że palą tyle samo co 4T.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

7

Odp: Co po LC4?

Berg fe 570 to bardzo rzadka sprawa w PL. A na pewno bym nim pojeździł kawał czasu, masz rację.
Możesz mi wyjaśnić, dlaczego to właśnie katy z RFS są tak cenione? I jak znaleźć, że to jest właśnie ten RFS?
Ceny 16 tysięcy przekraczają mój budżet dopuszczalny..

8

Odp: Co po LC4?

Bo są kuloodporne i nie tak łatwo je zepsuć. Jedyne co im może zaszkodzić to fleja właściciel.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

9

Odp: Co po LC4?

A jak je poznać? W jakich rocznikach one występują?

10

Odp: Co po LC4?

Wprowadź w wyszukiwarkę swoje pytanie i zostaniesz oświecony.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

11

Odp: Co po LC4?

Tak wygląda RFS chyba najbardziej charakterystyczny silnik KTM-a.
Pionowy, szary z wielką pompą wody umieszczoną przy głowicy
http://1.bp.blogspot.com/_M2o7a7pzfuU/TO02I5vdRZI/AAAAAAAAAA4/IqtH_P8GxQs/s1600/07KTM525EXC07.jpg

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

12

Odp: Co po LC4?

Czyli dobrze przypuszczałem :)
A co myślicie o WR 426?

13

Odp: Co po LC4?

Matysek napisał/a:

Czyli dobrze przypuszczałem :)
A co myślicie o WR 426?

Na Twoim miejscu pytałbym o to Danikena, Peke, Bahama.

Myślę że to najlepsze osoby do Twoich pytań:)

UrbanStreetWorkshop
#444 KTM 530EXC Supermoto
         KTM 300EXC enduro
https://www.youtube.com/user/yamahadt1998

14

Odp: Co po LC4?

Nie chcesz mojej sm510r? Sprzet w miare swiezy i bedziesz z niego 100% zadowolony a po kazdej jezdzie bedziesz sie czul lepiej niz po nocy z kobieta. Serwis nie taki straszmy. Po wr400 mnie osobiscie jezdzi sie duzo lepiej

15

Odp: Co po LC4?

Domier, nie znasz mojej kobiety :D
Ale racja, moto mi się podoba i siedzi mi trochę w głowie .. :)
Całe szczęście, że jeszcze przede mną taka dłuuuuuuuuuuuuga zima