46 Ostatnio edytowany przez szwinia (2013-10-30 15:54:43)

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

maniek-rr312 napisał/a:

napisałem że może zostać całe uliczne wyposażenie!! jedynie co to zadrutować korki i zbiorniczek na zlewki!!!
Zostaje nam cywilny sprzęt:
- lampy
- podnóżki
- stopka boczna
- migacze
- torby na błotniku
- itd.

Jedynie trzeba zadrutować korki a to chyba nie jest taki wielki wymóg no i zbiorniczek na zlewki za przerażającą kwotę 130zł

No Maniek, ale kto z PZM puści moto z podnóżkami, stopką boczną itp.? Jesteś pewien, że tak ma być? Jak nie patrzeć to są kwestie bezpieczeństwa i nie sądzę żeby ktoś myślał że podnóżki z PP wbijają się w łydkę ale te z klasy amator już nie. Nie wierzę żeby to miało szansę przejść a wtedy różnica między klasą amator a PP jest znikoma. Gdybyś przepchnął w PZM temat startu z ulicznym wyposażeniem to szacun. I weź no nie pokrzykuj na mnie :)

47

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

ja nie mam żadnych znajomości w PZM żeby coś przepychać!! Jedyne co mogę zrobić to porozmawiać z Jackiem Molikiem z GKSM jaki jest nasz punkt widzenia a reszta już należy do niego.
Chodzi o to żeby pierwsze kroki były łatwiejsze dla początkujących

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

48

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

hacker33 napisał/a:

Mnie się klasa amator bardzo podoba.
Każdy kto na co dzień jeździ do pracy może się pościgać z innymi którzy również tylko jeżdżą do pracy a nie z zawodnikami którzy od kilku lat ścigają się w PP.
Którzy walczą o podium i którym zajechanie drogi przy dublowaniu lub wywinięcie jakiegoś psikusa na torze nie skończy się mordobiciem po zawodach.

Haker jeszcze nikt nikomu nie sprawiał mordobicia a były różne sytuacje więc luzik :)

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

49

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

To czy masz znajomości czy nie masz to już insza inszość. Skoro zbierasz pomysły i deklarujesz chęć rozmowy z Panami z PZM to ja się do tego odnoszę. Rozumiem zamysł i jeśli faktycznie miałoby być jak piszesz to super, tylko po mojemu to PZM powie: "tak, tak wszystko ok w klasie amator tyle że bezpieczeństwo to bezpieczeństwo więc trza drutować, lepić, demontować itp. ale lampa może zostać o ile...". A wtedy to jak mówiłem nie ma już różnic między amatorem a pp a wszystko wskazuje na to że w pp będzie mogło braknąć ludzi w 2014.

50

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

Dyskutujmy,rozmawiajmy,po to jest to forum. ja jestem za tym by jednak klasa amator powstała.

ps. hacker33  dajesz czadu hihi  "mordobiciem po zawodach", jeszcze ten słynny pirotechnik z Poznania i zrobi się istne mapeczoł:)

51

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

Cienki, a nie boisz się że część osób które mogłyby zasilić puchar w tym roku pójdzie do klasy amator i puchar zdechnie?
Jeszcze raz powtarzam, że gdyby to miało faktycznie wyglądać tak, że w klasie amator ganiają wszelakie motocykle z osprzętem ulicznym to pięknie i jestem "za". Tyle, że przepchnięcie tego wydaje mi się tak abstrakcyjne, że aż nieprawdopodobne. Więc zakładam że PZM doprowadzi to tego, że moto będzie musiało być przygotowane praktycznie tak samo, a wtedy to już nie ma sensu.
Musimy spojrzeć na to chyba trochę szerzej i ogólnie starać się zrobić tak żeby przyciągać ludzi do SM. Jeśli startuje 7 osób na krzyż to dołożenie kolejnej klasy raczej obniży frekwencję niż ją zwiększy. Nie ma się co oszukiwać że u nas w pucharze jest jakiś mega poziom. Owszem chłopaki z czołówki lecą, ale to nie jest tak, że dostajesz dubla po połowie kółka a do tego plaskacza po wszystkim za powolną jazdę. Jak ktoś chce pojechać na tor to znaczy że na ulicy czuje się już pewnie, był na jakimś treningu i trochę motocykl ogarnia a więc spokojnie da sobie radę w PP i trzeba zrobić wszystko żeby tych ludzi do PP przetransferować. A gadanie, że ma się ścigać swoim lc4 czy dr z przygotowanymi motocyklami nie ma większego sensu bo chyba każdy sobie zdaje z tego sprawę. Ma pojechać, zobaczyć jak wygląda na tle innych, jak sobie radzi a jak mu się spodoba i będzie miał możliwości to też wróci z przygotowanym motocyklem.

52

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

Zgadzam się ze szwinia.
Lepiej zachęcić ludzi do startów w PP. Przekonać ich ze to nic strasznego i ze praktycznie każdy może pojechać, bo tak jest. Poziom na treningach na Bemowie na które przyjeżdża co tydzień 10-15 osób (amatorów) nie jest wcale dużo niższy niż w PP. Wiadomo ze do czołówki brakuje, ale spokojnie można celować gdzieś w środek;)

53

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

dr Gonzo napisał/a:

Zgadzam się ze szwinia.
Lepiej zachęcić ludzi do startów w PP. Przekonać ich ze to nic strasznego i ze praktycznie każdy może pojechać, bo tak jest. Poziom na treningach na Bemowie na które przyjeżdża co tydzień 10-15 osób (amatorów) nie jest wcale dużo niższy niż w PP. Wiadomo ze do czołówki brakuje, ale spokojnie można celować gdzieś w środek;)

To powiedz mi dlaczego w tym roku pp wygladal jak wygladal?? A zobacz jaka jest listachetnych do kl amator!!

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

54

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

Wy macie Bemowo czyli praktycznie tor i instruktora.
Ja w Poznaniu nie mam nawet kawałka placyka aby coś poćwiczyć. Nie mam też z kim jeździć.
Dlatego przesiadam się na enduro.
Taka runda amatora byłaby dla mnie jedynym powodem dla którego wyciągnął bym 380 z piwnicy.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

55 Ostatnio edytowany przez mallly200sx (2013-10-30 21:49:34)

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

dr

dr Gonzo napisał/a:

Zgadzam się ze szwinia.
Lepiej zachęcić ludzi do startów w PP. Przekonać ich ze to nic strasznego i ze praktycznie każdy może pojechać, bo tak jest. Poziom na treningach na Bemowie na które przyjeżdża co tydzień 10-15 osób (amatorów) nie jest wcale dużo niższy niż w PP. Wiadomo ze do czołówki brakuje, ale spokojnie można celować gdzieś w środek;)

Ja jeździłem na Bemowie (pierwszy sezon) i byłem z Wami na jednej rundzie i po treningach stwierdziłem, że "bezpieczniej" dla wszystkich będzie jak na tym zakończę zabawę.

"Pompowanie" PP zawodnikami o umiejętnościach 2-3duble w 15 minutowym wyścigu to nieporozumienie.

Klasa Amator na pewno ośmieli ludzi do spróbowania swoich sił- kilku z nich od razu poczuje, że Amator to nie dla nie go- tak jak Ty. Dla mnie zastanawianie się czy to kolejny dubel czy to ktoś kto jest za mną na początku zabawy nie ma sensu.

Ten kto będzie chciał pójść od razu do PP to i tak pójdzie, tak jak Ty, masz ciśnienie na ściganie to jedź, ale nie zamykaj drogi osobom, które nie będą w połowie stawki w PP.

Pozdrawiam,
Piotrek

56

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

ja bym chętnie spróbował :)    Wy z większych miast to macie fajnie bo tu w opolu to supermoto nie istnieje królują plastiki,chromy i enduro.No ale co w tym dziwnego skoro takie sprzęty to.... na jednej ręce można policzyć

Sherco st300  Cabestany Replica

57

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

w 2006r wystartowałem w 1rundzie w Radomiu (w jakiej klasie już niepamiętam chyba PucharPZM) , czy już nie mogę wystartować w klasie amator?
jeżeli byłaby taka możliwość z chęcią bym spróbował

ps: kiedyś tj 2006 na tor przyjechałem o 8 a 9 już jeżdziłem trening ot tak (wr 400 z boczną kosą)

58

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

TEMirek napisał/a:

w 2006r wystartowałem w 1rundzie w Radomiu (w jakiej klasie już niepamiętam chyba PucharPZM) , czy już nie mogę wystartować w klasie amator?
jeżeli byłaby taka możliwość z chęcią bym spróbował

ps: kiedyś tj 2006 na tor przyjechałem o 8 a 9 już jeżdziłem trening ot tak (wr 400 z boczną kosą)

W polskim regulaminie jest 5 lat karencji wiec wydaje mi się że spokojnie możesz startować.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

59

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

Mysle ze zdjecie lamp kierunkow i nozki to nie jest wielki problem. Mnie to zajelo 15min po zakupie moto. Mysle ze to idealna okazja dla tych co maja opory przed wskoczeniem od razu na gleboka wode. Wchodze w to

1. gierwi nr. 62
2. Sarar
3. Gajos
4. hacker33
5. PRELUDE2000
6. Daniken
7. Mallly
8. krzywer
9. Koso
10. oskaaa
11. bobi
12.motórzysta
14.hermes no jak drz-ta mozna to ja :-)
15.CHAW
16. 751abb ( Artur Pawłowski nr 751 jak wolny )
17. subek
18. delta
19. BolekZKO
20. Domier

60

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

mallly200sx napisał/a:

dr

dr Gonzo napisał/a:

Zgadzam się ze szwinia.
Lepiej zachęcić ludzi do startów w PP. Przekonać ich ze to nic strasznego i ze praktycznie każdy może pojechać, bo tak jest. Poziom na treningach na Bemowie na które przyjeżdża co tydzień 10-15 osób (amatorów) nie jest wcale dużo niższy niż w PP. Wiadomo ze do czołówki brakuje, ale spokojnie można celować gdzieś w środek;)

Ja jeździłem na Bemowie (pierwszy sezon) i byłem z Wami na jednej rundzie i po treningach stwierdziłem, że "bezpieczniej" dla wszystkich będzie jak na tym zakończę zabawę.

"Pompowanie" PP zawodnikami o umiejętnościach 2-3duble w 15 minutowym wyścigu to nieporozumienie.

Klasa Amator na pewno ośmieli ludzi do spróbowania swoich sił- kilku z nich od razu poczuje, że Amator to nie dla nie go- tak jak Ty. Dla mnie zastanawianie się czy to kolejny dubel czy to ktoś kto jest za mną na początku zabawy nie ma sensu.

Ten kto będzie chciał pójść od razu do PP to i tak pójdzie, tak jak Ty, masz ciśnienie na ściganie to jedź, ale nie zamykaj drogi osobom, które nie będą w połowie stawki w PP.

zgadzam się z małym, sama nazwa amator może przyprowadzić kilku chętnych - chodzi o to by nie straszyć na starcie "pucharem" czy "mistrzostwem" bo ludzie boją się porażek, a w amatorze to każdy może ;)