szwinia napisał/a:Maniek, a gadałeś z kimś jak planują rozegrać tematy bezpieczeństwa? Bo ja rozumiem opony uliczne itp. ale nie wydaje mi się realne żeby na ten sam tor podczas tych samych zawodów części osób kazali drutować korki, zmieniać płyny itp. a inni mogli lecieć z podnóżkami, bocznymi kosami i lampami niezabezpieczonymi.
To musi już przetrawić PZM i GKSM jak to ma wyglądać. Wydaje mi się że najważniejsze było by tylko zadrutowanie korków od oleju co kosztuje mniej niż piwo i trwa jakieś 10min i zrobienie zbiorniczka na zlewki. Co do migaczy, lamp itd. to już można odpuścić jedyne co należało by zdjąć moim zdaniem to lusterka. Wszystkie motocykle enduro posiadają plastikowe lampy więc zagrożenia nie ma.
Postarajmy się ułatwić na maxa dostęp do tych rozgrywek. Jeżeli komuś się spodoba to przechodzi do PP i tam już jest prawdziwe ściganie.
Co do opon z Homologacją to powiem że jest to pomysł zaciągnięty z wyścigów dużych motocykli. Ścigając się w pucharze R1 jeździliśmy na oponach z homologacją które były dużo tańsze od wyścigowych. Wiadomo ze przyczepność gorsza ale coś za coś.
Wyrównajmy szanse jak najbardziej w klasie Amator tak żeby zachęcić zawodników bo to jest przyszłość PP i MP
WWW.HI-OCTANE.PL
#13 Mistrzostwa Polski