16

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

hermes napisał/a:

1. gierwi
2. Sarar
3. Gajos
4. hacker33
5. PRELUDE2000
6. Daniken
7. Mallly
8. krzywer
9. Koso
10. oskaaa
11. bobi
12.motórzysta
14.hermes no jak drz-ta mozna to ja :-)

P.S. Maniek a jakby przywrocic mozliwosc startu bez licencji ?

Hermes nie ma takiej mozliwosci ze wzgledu na nasze polskie prawo. W 2011 weszla jakas ustawa o sporcie i ona wszystko blokuje. Co do twojego startu to raczej nie mozesz bo juz chyba startowales w pp w tym roku.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

17

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

Podsumowujac pomysl z klasa amator bardzo fajny  POPIERAM, ZACHECAM WSZYSTKICH PRZEDNIA ZABAWA DOBRA NAUKA szkoda ze z Lubartem juz sie nie zalapiemy z racji tegorocznej "walki" w pucharze.

P.S. Pojade w kalsie amator na dokumenty brata ;-)

100% koncentracji = 100% satysfakcji - moje małe enduroooo - #997 rejsing
O nas http://www.youtube.com/watch?v=z5LUptOcE_o&feature=youtu.be
Part 1  http://www.youtube.com/watch?v=l-6jEjyYJpg
Part 2  http://www.youtube.com/watch?v=PWdubyCHfnQ

18

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

Na coś takiego to i ja bym się pisał:)

1. gierwi
2. Sarar
3. Gajos
4. hacker33
5. PRELUDE2000
6. Daniken
7. Mallly
8. krzywer
9. Koso
10. oskaaa
11. bobi
12.motórzysta
14.hermes no jak drz-ta mozna to ja :-)
15.CHAW

DR 650SE/SM - na torowej emeryturze,
RMZ 450 SMR - może będzie  szybsza ; -)

19

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

Szkoda że ja się nie łapie choć sprzęt zawodowy ale umiejętności amator:) Nareszcie jakiś konkretny rzeczowy pomysł który w przyszłości da z pewnością kilku lub kilkunastu nowych zawodników w PP. Prawda jest taka że ostatnia frekwencja w PP była naprawdę niska, teraz jeszcze musi odejsć 6 zawodników do MP. Brawo za super pomysł, z tego co widzę chętni są i będzie jeszcze więcej.

20

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

A gdzie takie wyścigi miałyby się odbywać?

21

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

Matysek tam gdzie będzie runda PP i MP.

22

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

Choć planowałem pojechać PP ale można i tak.

A co z odbiorem technicznym moto i czy można np w 2 częściowym kombi


1. gierwi
2. Sarar
3. Gajos
4. hacker33
5. PRELUDE2000
6. Daniken
7. Mallly
8. krzywer
9. Koso
10. oskaaa
11. bobi
12.motórzysta
14.hermes no jak drz-ta mozna to ja :-)
15.CHAW
16. 751abb ( Artur Pawłowski nr 751 jak wolny )

Huśka 510 sm + yzf 250 + busik na 3 moto + spore chęci do spalania etyliny

23

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

1. gierwi
2. Sarar
3. Gajos
4. hacker33
5. PRELUDE2000
6. Daniken
7. Mallly
8. krzywer
9. Koso
10. oskaaa
11. bobi
12.motórzysta
14.hermes no jak drz-ta mozna to ja :-)
15.CHAW
16. subek

Dobry pomysł :) Może w końcu się zmobilizuję do startu.

TM SMX 450Fi #426
KTM EXC 450 Six Days Sardinia

24

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

subek napisał/a:

1. gierwi
2. Sarar
3. Gajos
4. hacker33
5. PRELUDE2000
6. Daniken
7. Mallly
8. krzywer
9. Koso
10. oskaaa
11. bobi
12.motórzysta
14.hermes no jak drz-ta mozna to ja :-)
15.CHAW
16. subek

Dobry pomysł :) Może w końcu się zmobilizuję do startu.


Subek

coś mnie wykasował

jeszcze się nie zaczęło a już kombinacje :)

pozdro

Huśka 510 sm + yzf 250 + busik na 3 moto + spore chęci do spalania etyliny

25

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

Aa sorry jak pisałem to jeszcze twojego posta nie było :)

1. gierwi
2. Sarar
3. Gajos
4. hacker33
5. PRELUDE2000
6. Daniken
7. Mallly
8. krzywer
9. Koso
10. oskaaa
11. bobi
12.motórzysta
14.hermes no jak drz-ta mozna to ja :-)
15.CHAW
16. 751abb ( Artur Pawłowski nr 751 jak wolny )
17. subek

TM SMX 450Fi #426
KTM EXC 450 Six Days Sardinia

26

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

Ktoś z północy się pisze?

27

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

Maniek, a gadałeś z kimś jak planują rozegrać tematy bezpieczeństwa? Bo ja rozumiem opony uliczne itp. ale nie wydaje mi się realne żeby na ten sam tor podczas tych samych zawodów części osób kazali drutować korki, zmieniać płyny itp. a inni mogli lecieć z podnóżkami, bocznymi kosami i lampami niezabezpieczonymi.

28

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

To chyba nie jest aż taki problem? Myślę że druty i demontaż kosy to nie jest wielka filozofia, a lampy (i zegary) są łatwo demontowalne i każdy zrobi to w swoim interesie.
Można już pisać do Gwiazdora o pola numerowe itp.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

29 Ostatnio edytowany przez gierwi (2013-10-30 12:15:33)

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

Jak już numerami się dzielimy, to ja poproszę 62 jeśli regulamin na to pozwoli:

1. gierwi nr. 62
2. Sarar
3. Gajos
4. hacker33
5. PRELUDE2000
6. Daniken
7. Mallly
8. krzywer
9. Koso
10. oskaaa
11. bobi
12.motórzysta
14.hermes no jak drz-ta mozna to ja :-)
15.CHAW
16. 751abb ( Artur Pawłowski nr 751 jak wolny )
17. subek

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

30

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

szwinia napisał/a:

Maniek, a gadałeś z kimś jak planują rozegrać tematy bezpieczeństwa? Bo ja rozumiem opony uliczne itp. ale nie wydaje mi się realne żeby na ten sam tor podczas tych samych zawodów części osób kazali drutować korki, zmieniać płyny itp. a inni mogli lecieć z podnóżkami, bocznymi kosami i lampami niezabezpieczonymi.

To musi już przetrawić PZM i GKSM jak to ma wyglądać. Wydaje mi się że najważniejsze było by tylko zadrutowanie korków od oleju co kosztuje mniej niż piwo i trwa jakieś 10min i zrobienie zbiorniczka na zlewki. Co do migaczy, lamp itd. to już można odpuścić jedyne co należało by zdjąć moim zdaniem to lusterka. Wszystkie motocykle enduro posiadają plastikowe lampy więc zagrożenia nie ma.
Postarajmy się ułatwić na maxa dostęp do tych rozgrywek. Jeżeli komuś się spodoba to przechodzi do PP i tam już jest prawdziwe ściganie.

Co do opon z Homologacją to powiem że jest to pomysł zaciągnięty z wyścigów dużych motocykli. Ścigając się w pucharze R1 jeździliśmy na oponach z homologacją które były dużo tańsze od wyścigowych. Wiadomo ze przyczepność gorsza ale coś za coś.
Wyrównajmy szanse jak najbardziej w klasie Amator tak żeby zachęcić zawodników bo to jest przyszłość PP i MP

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski