Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014
Widzę lista zacna, fajnie że są chętni :)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 … 11 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Widzę lista zacna, fajnie że są chętni :)
Ktoś z północy się pisze?
Ja (z 3miasta) moglbym sprobowac.
..."Co do opon z Homologacją to powiem że jest to pomysł zaciągnięty z wyścigów dużych motocykli. Ścigając się w pucharze R1 jeździliśmy na oponach z homologacją które były dużo tańsze od wyścigowych. Wiadomo ze przyczepność gorsza ale coś za coś.
Wyrównajmy szanse jak najbardziej w klasie Amator tak żeby zachęcić zawodników bo to jest przyszłość PP i MP"
Jest też inne rozwiązanie a mianowicie opony firmy GoldSpeed: slicki pre-cut ,wety oraz nawet front 16,5 wszystkie z homologacją E4.
Także wymówek nie ma, drutować, odkręcać lustra ,nóżkę boczną i na tor!!
pomysł zajefajny jak się przyjrzeć to coraz więcej jest zawodów amator
trenować trenować
aura sprzyja
co poniedziałek mam zakwasy i lekko połamany do pracy idę
aby do wiosny.
To musi już przetrawić PZM i GKSM jak to ma wyglądać. Wydaje mi się że najważniejsze było by tylko zadrutowanie korków od oleju co kosztuje mniej niż piwo i trwa jakieś 10min i zrobienie zbiorniczka na zlewki. Co do migaczy, lamp itd. to już można odpuścić jedyne co należało by zdjąć moim zdaniem to lusterka. Wszystkie motocykle enduro posiadają plastikowe lampy więc zagrożenia nie ma.
Postarajmy się ułatwić na maxa dostęp do tych rozgrywek. Jeżeli komuś się spodoba to przechodzi do PP i tam już jest prawdziwe ściganie.
Jak najbardziej jestem za, tylko temat się zaczął od posta że praktycznie sprzęty z ulicy od razu na tor więc dopytuję jakie są na to realne szanse i czy na ten temat wypowiedział się już ktoś z PZM. Jak dla mnie mogą latać nawet goldwingiem z przyczepką byle frekwencja była ;) Swoją drogą jak ktoś ma zacięcie do ścigania a zdemontuje podnóżki, kierunki, lusterka, lampy i zdrutuje korki to czemu nie od razu pp :) Tam też potrzeba dopływu świeżej krwi.
Bardzo dobry pomysł!
1. gierwi nr. 62
2. Sarar
3. Gajos
4. hacker33
5. PRELUDE2000
6. Daniken
7. Mallly
8. krzywer
9. Koso
10. oskaaa
11. bobi
12.motórzysta
14.hermes no jak drz-ta mozna to ja :-)
15.CHAW
16. 751abb ( Artur Pawłowski nr 751 jak wolny )
17. subek
18. delta
Moje prywatne przemyślenia:
-Dodatkowa kategoria zmniejszy liczbę zawodników w pozostałych kategoriach PP.
-Obecnie PP jest miejscem dla takich właśnie amatorów.
W minionym sezonie postanowiłem spróbować swoich sil w PP na swojej DRZ którą na codziennie jeżdżę do pracy( na chyba już 5 letnich oponach). Nigdy wcześniej nie jeździłem po torze a mimo wszystko ostatni nie dojechałem i świetnie się bawiłem. Koszty to badania lekarskie, koszty treningów i startów, wiec całkowite minimum.
-Wątpię żeby udało się obniżyć cenę za treningi albo wpisowe.
Jeżeli przez zimę dorobię się motocykla (99,9%) to też poganiam się z innymi :D
1. gierwi nr. 62
2. Sarar
3. Gajos
4. hacker33
5. PRELUDE2000
6. Daniken
7. Mallly
8. krzywer
9. Koso
10. oskaaa
11. bobi
12.motórzysta
14.hermes no jak drz-ta mozna to ja :-)
15.CHAW
16. 751abb ( Artur Pawłowski nr 751 jak wolny )
17. subek
18. delta
19. BolekZKO
Moje prywatne przemyślenia:
-Dodatkowa kategoria zmniejszy liczbę zawodników w pozostałych kategoriach PP.-Obecnie PP jest miejscem dla takich właśnie amatorów.
W minionym sezonie postanowiłem spróbować swoich sil w PP na swojej DRZ którą na codziennie jeżdżę do pracy( na chyba już 5 letnich oponach). Nigdy wcześniej nie jeździłem po torze a mimo wszystko ostatni nie dojechałem i świetnie się bawiłem. Koszty to badania lekarskie, koszty treningów i startów, wiec całkowite minimum.-Wątpię żeby udało się obniżyć cenę za treningi albo wpisowe.
Nie doczytałeś wszystkiego!!!
To ma być klasa dla amatorów, którzy nigdy nie startowali!! więc nie ma ona wpływu na frekwencje w PP lub MP jedyny zamiar to nabór świeżej krwi do wyścigów.
Co do treningów to i tak koszty są śmieszne a wpisowe myślę na wysokości 100-150zł kurde to są wyścigi a nie zawody karciane. Coś trzeba zapłacić nic nie jest za darmo.
mam nadzieje ze to przejdzie ze moge wjechac na tor motocyklem ktory sluzy do latania po miescie, a jesli komus sie taka rywalizacja spodoba to po sezonie zmienia klase i dopiero wtedy zaczyna bawic sie zeby spelnic wymogi PZM
Mnie się klasa amator bardzo podoba.
Każdy kto na co dzień jeździ do pracy może się pościgać z innymi którzy również tylko jeżdżą do pracy a nie z zawodnikami którzy od kilku lat ścigają się w PP.
Którzy walczą o podium i którym zajechanie drogi przy dublowaniu lub wywinięcie jakiegoś psikusa na torze nie skończy się mordobiciem po zawodach.
mam nadzieje ze to przejdzie ze moge wjechac na tor motocyklem ktory sluzy do latania po miescie, a jesli komus sie taka rywalizacja spodoba to po sezonie zmienia klase i dopiero wtedy zaczyna bawic sie zeby spelnic wymogi PZM
Ale wg tego co wyżej napisał Maniek, to raptem będziesz mógł sobie lampę zostawić i na tym będzie polegała różnica między przygotowaniem moto do klasy amator vs przygotowaniem do pp. Doklejasz 4 paski powertape na lampę i już masz syfa w specyfikacji pp :) Różnica 150 vs 200 to też jakoś bez szału a ludzie zamiast iść do pucharu pójdą do klasy amator. Ludzie z pp przejdą do MP i w pucharze będzie wiało kut..em. Gdyby to miało działać tak, że faktycznie sprzęt z ulicy wjeżdża na tor to byłoby idealnie.
Maniek a nie myślisz to samo co ja i nasze kobiety puścić w tej klasie :) z chłopakami ?, fajna walka by była, Hermes wylatujesz z tej listy cwaniaczku :), Ja będzie chociaż połowa deklarujących się ludzi to i tak super :)
napisałem że może zostać całe uliczne wyposażenie!! jedynie co to zadrutować korki i zbiorniczek na zlewki!!!
Zostaje nam cywilny sprzęt:
- lampy
- podnóżki
- stopka boczna
- migacze
- torby na błotniku
- itd.
Jedynie trzeba zadrutować korki a to chyba nie jest taki wielki wymóg no i zbiorniczek na zlewki za przerażającą kwotę 130zł jak ktoś ma gaźnikowca a jak wtrysk to nic
Mnie się klasa amator bardzo podoba.
Każdy kto na co dzień jeździ do pracy może się pościgać z innymi którzy również tylko jeżdżą do pracy a nie z zawodnikami którzy od kilku lat ścigają się w PP.
Którzy walczą o podium i którym zajechanie drogi przy dublowaniu lub wywinięcie jakiegoś psikusa na torze nie skończy się mordobiciem po zawodach.
Umówmy się że jeśli ktoś chce ganiać po torze to coś Go ku temu pcha i czuje się na siłach. Ja w swoim pierwszym starcie dostałem kilka dubli a i później wcale lepiej nie było ale jakoś nie kojarzę sytuacji żeby Ci najszybsi mieli pretensje to nowicjuszy za jakieś przedziwne manewry. Flagowi plus zdrowy rozsądek i będzie bardzo ok.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 … 11 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014
Wygenerowano w 0.059 sekund, wykonano 79 zapytań