31 Ostatnio edytowany przez trawer (2013-10-30 12:39:45)

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

Widzę lista zacna, fajnie że są chętni :)

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

32

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

Matysek napisał/a:

Ktoś z północy się pisze?

Ja (z 3miasta) moglbym sprobowac.

"Kocham Fałki i pachnące cwajtakty"

2004 KTM 125 SX
Poszukiwania godnego SM

33

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

..."Co do opon z Homologacją to powiem że jest to pomysł zaciągnięty z wyścigów dużych motocykli. Ścigając się w pucharze R1 jeździliśmy na oponach z homologacją które były dużo tańsze od wyścigowych. Wiadomo ze przyczepność gorsza ale coś za coś.
Wyrównajmy szanse jak najbardziej w klasie Amator tak żeby zachęcić zawodników bo to jest przyszłość PP i MP"

Jest też inne rozwiązanie a mianowicie opony firmy GoldSpeed: slicki pre-cut ,wety oraz nawet front 16,5 wszystkie z  homologacją E4.
Także wymówek nie ma, drutować, odkręcać lustra ,nóżkę boczną i na tor!!

34

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

pomysł zajefajny jak się przyjrzeć to coraz więcej jest zawodów amator

trenować trenować
aura sprzyja
co poniedziałek mam zakwasy i lekko połamany do pracy idę
aby do wiosny.

Huśka 510 sm + yzf 250 + busik na 3 moto + spore chęci do spalania etyliny

35 Ostatnio edytowany przez szwinia (2013-10-30 13:31:10)

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

maniek-rr312 napisał/a:

To musi już przetrawić PZM i GKSM jak to ma wyglądać. Wydaje mi się że najważniejsze było by tylko zadrutowanie korków od oleju co kosztuje mniej niż piwo i trwa jakieś 10min i zrobienie zbiorniczka na zlewki. Co do migaczy, lamp itd. to już można odpuścić jedyne co należało by zdjąć moim zdaniem to lusterka. Wszystkie motocykle enduro posiadają plastikowe lampy więc zagrożenia nie ma.
Postarajmy się ułatwić na maxa dostęp do tych rozgrywek. Jeżeli komuś się spodoba to przechodzi do PP i tam już jest prawdziwe ściganie.

Jak najbardziej jestem za, tylko temat się zaczął od posta że praktycznie sprzęty z ulicy od razu na tor więc dopytuję jakie są na to realne szanse i czy na ten temat wypowiedział się już ktoś z PZM. Jak dla mnie mogą latać nawet goldwingiem z przyczepką byle frekwencja była ;) Swoją drogą jak ktoś ma zacięcie do ścigania a zdemontuje podnóżki, kierunki, lusterka, lampy i zdrutuje korki to czemu nie od razu pp :) Tam też potrzeba dopływu świeżej krwi.

36

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

Bardzo dobry pomysł!

1. gierwi nr. 62
2. Sarar
3. Gajos
4. hacker33
5. PRELUDE2000
6. Daniken
7. Mallly
8. krzywer
9. Koso
10. oskaaa
11. bobi
12.motórzysta
14.hermes no jak drz-ta mozna to ja :-)
15.CHAW
16. 751abb ( Artur Pawłowski nr 751 jak wolny )
17. subek
18. delta

https://www.bikepics.com/members/81

37

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

Moje prywatne przemyślenia:
-Dodatkowa kategoria zmniejszy liczbę zawodników w pozostałych kategoriach PP.

-Obecnie PP jest miejscem dla takich właśnie amatorów.
W minionym sezonie postanowiłem spróbować swoich sil w PP na swojej DRZ którą na codziennie jeżdżę do pracy( na chyba już 5 letnich oponach). Nigdy wcześniej nie jeździłem po torze a mimo wszystko ostatni nie dojechałem i świetnie się bawiłem. Koszty to badania lekarskie, koszty treningów i startów, wiec całkowite minimum.

-Wątpię żeby udało się obniżyć cenę za treningi albo wpisowe.

38

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

Jeżeli przez zimę dorobię się motocykla (99,9%) to też poganiam się z innymi :D

1. gierwi nr. 62
2. Sarar
3. Gajos
4. hacker33
5. PRELUDE2000
6. Daniken
7. Mallly
8. krzywer
9. Koso
10. oskaaa
11. bobi
12.motórzysta
14.hermes no jak drz-ta mozna to ja :-)
15.CHAW
16. 751abb ( Artur Pawłowski nr 751 jak wolny )
17. subek
18. delta
19. BolekZKO

http://bikepics.com/members/bolekzko/

Honda XR 125 > Suzuki DRZ 400 SM > Suzuki DRZ 400 SM > Husqvarna SM 125 S > Suzuki DRZ 400 ESM > i znowu nic ..

39 Ostatnio edytowany przez maniek-rr312 (2013-10-30 15:19:18)

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

dr Gonzo napisał/a:

Moje prywatne przemyślenia:
-Dodatkowa kategoria zmniejszy liczbę zawodników w pozostałych kategoriach PP.

-Obecnie PP jest miejscem dla takich właśnie amatorów.
W minionym sezonie postanowiłem spróbować swoich sil w PP na swojej DRZ którą na codziennie jeżdżę do pracy( na chyba już 5 letnich oponach). Nigdy wcześniej nie jeździłem po torze a mimo wszystko ostatni nie dojechałem i świetnie się bawiłem. Koszty to badania lekarskie, koszty treningów i startów, wiec całkowite minimum.

-Wątpię żeby udało się obniżyć cenę za treningi albo wpisowe.

Nie doczytałeś wszystkiego!!!
To ma być klasa dla amatorów, którzy nigdy nie startowali!! więc nie ma ona wpływu na frekwencje w PP lub MP jedyny zamiar to nabór świeżej krwi do wyścigów.

Co do treningów to i tak koszty są śmieszne a wpisowe myślę na wysokości 100-150zł kurde to są wyścigi a nie zawody karciane. Coś trzeba zapłacić nic nie jest za darmo.

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

40

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

mam nadzieje ze to przejdzie ze moge wjechac na tor motocyklem ktory sluzy do latania po miescie, a jesli komus sie taka rywalizacja spodoba to po sezonie zmienia klase i dopiero wtedy zaczyna bawic sie zeby spelnic wymogi PZM

Ktm 690 SMC R (4sztuka :D
Can-Am Renegade 1000
Honda Crf 250

41

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

Mnie się klasa amator bardzo podoba.
Każdy kto na co dzień jeździ do pracy może się pościgać z innymi którzy również tylko jeżdżą do pracy a nie z zawodnikami którzy od kilku lat ścigają się w PP.
Którzy walczą o podium i którym zajechanie drogi przy dublowaniu lub wywinięcie jakiegoś psikusa na torze nie skończy się mordobiciem po zawodach.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

42

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

Koso napisał/a:

mam nadzieje ze to przejdzie ze moge wjechac na tor motocyklem ktory sluzy do latania po miescie, a jesli komus sie taka rywalizacja spodoba to po sezonie zmienia klase i dopiero wtedy zaczyna bawic sie zeby spelnic wymogi PZM

Ale wg tego co wyżej napisał Maniek, to raptem będziesz mógł sobie lampę zostawić i na tym będzie polegała różnica między przygotowaniem moto do klasy amator vs przygotowaniem do pp. Doklejasz 4 paski powertape na lampę i już masz syfa w specyfikacji pp :) Różnica 150 vs 200 to też jakoś bez szału a ludzie zamiast iść do pucharu pójdą do klasy amator. Ludzie z pp przejdą do MP i w pucharze będzie wiało kut..em. Gdyby to miało działać tak, że faktycznie sprzęt z ulicy wjeżdża na tor to byłoby idealnie.

43 Ostatnio edytowany przez trawer (2013-10-30 15:46:57)

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

Maniek a nie myślisz to samo co ja i nasze kobiety puścić w tej klasie :) z chłopakami ?, fajna walka by była, Hermes wylatujesz z tej listy cwaniaczku :), Ja będzie chociaż połowa deklarujących się ludzi to i tak super :)

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

44 Ostatnio edytowany przez maniek-rr312 (2013-10-30 15:51:24)

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

napisałem że może zostać całe uliczne wyposażenie!! jedynie co to zadrutować korki i zbiorniczek na zlewki!!!
Zostaje nam cywilny sprzęt:
- lampy
- podnóżki
- stopka boczna
- migacze
- torby na błotniku
- itd.

Jedynie trzeba zadrutować korki a to chyba nie jest taki wielki wymóg no i zbiorniczek na zlewki za przerażającą kwotę 130zł jak ktoś ma gaźnikowca a jak wtrysk to nic

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

45

Odp: Kto by był chętny na sprawdzenie się na torze w sezonie 2014

hacker33 napisał/a:

Mnie się klasa amator bardzo podoba.
Każdy kto na co dzień jeździ do pracy może się pościgać z innymi którzy również tylko jeżdżą do pracy a nie z zawodnikami którzy od kilku lat ścigają się w PP.
Którzy walczą o podium i którym zajechanie drogi przy dublowaniu lub wywinięcie jakiegoś psikusa na torze nie skończy się mordobiciem po zawodach.

Umówmy się że jeśli ktoś chce ganiać po torze to coś Go ku temu pcha i czuje się na siłach. Ja w swoim pierwszym starcie dostałem kilka dubli a i później wcale lepiej nie było ale jakoś nie kojarzę sytuacji żeby Ci najszybsi mieli pretensje to nowicjuszy za jakieś przedziwne manewry. Flagowi plus zdrowy rozsądek i będzie bardzo ok.